x

Spot "Król Mycia Rączek" marki Kotlin podbija internet

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    02.12.2020

Piotr Cyrwus, samozwańczy Król Mycia Rączek, wraz z marką Kotlin zwracają uwagę na to, jak ważna jest dbałość o bezpieczeństwo. Aktor wcielił się w rolę DJ-a z lat 80-tych, który w rytmie dyskotekowego bitu przypomina, jak ważne jest mycie rączek przed jedzeniem.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Nowy spot marki Kotlin w ciągu niespełna dwóch tygodni od premiery obejrzano go na You Tube ponad 1 200 000 razy. Taneczny teledysk rozwesela jesienno-zimowy czas zapraszając do szaleństw w klimacie disco sprzed lat. Charyzmatyczny DJ wymienia potrawy, które możemy jeść z pysznym ketchupem Kotlin, ale przed zjedzeniem których trzeba koniecznie… myć rączki!
Kotlin łączy zabawę i dystans do siebie z ważnym społecznie i aktualnym tematem. Komunikacja marki prowadzona jest w ramach tej kampanii na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.
Spot można obejrzeć tutaj.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Stołeczny The Roots zwycięzcą plebiscytu gości World Class Cocktail Festival

11 miast, 81 wyselekcjonowanych koktajlbarów i restauracji oraz ponad 13 500 gości - to bilans trzeciej edycji World Class Cocktail Festival. Mimo ograniczeń związanych z pandemią wydarzenie odniosło sukces.

Wege Festiwal Poznań

W niedzielę - 24 września, odbędzie się pierwsza poznańska edycja największej w Polsce imprezy wegetariańsko wegańskiej - Wege Festiwal Poznań.

TRÓJMIEJSKI FESTIWAL WHISKY

Ponad 200 gatunków whisky, warsztaty, szkolenia, a na koniec licytacja najlepszej single malt na świecie - tak wyglądał Festiwal Whisky Live Sopot, który 3 czerwca odbył się w Sopocie. Impreza była pierwszą lokalną odsłoną wydarzeń organizowanych pod szyldem Whisky Live.

Festiwal kulinarny Hot&Sweet w łódzkiej Manufakturze

Wołowina w sosie czekoladowo czy ostra pizza z chorizo i chilli? A może krewetki w sosie z masła orzechowego? Takie dylematy czekają gości Manufaktury w Łodzi, gdzie od 2 do 13 sierpnia trwać będzie festiwal Hot&Sweet. To dobra okazja, by spróbować nieznanych połączeń smakowych i kuchni sezonowej.

Juz jutro otwarcie Muzeum Polskiej Wódki

We wtorek 12.06 Muzeum Polskiej Wódki otworzy swoje podwoje dla pierwszych gości. Zwiedzający zapoznają się z bogatą, wielowiekową historią oraz tradycją wytwarzania Polskiej Wódki.

"Food Service" i Ouichef.pl na Instagramie!

Rusza nasze konto na Insta! Od teraz serwujemy wam najciekawsze informacje ze świata gastronomii nie tylko na portalu Ouichef.pl i w magazynie "Food Service", ale także w trzech mediach społecznościowych. Do Facebooka i Linkedina dołączył właśnie Instagram.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej