Niebawem wystartuje strona www.zamównaświęta.pl skierowana do odbiorców docelowych – konsumentów poszukujących menu idealnie dopasowanego do ich oczekiwań.Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce użytkownicy sprawnie i szybko dotrą do szczegółów oferty. Będą mogli znaleźć m.in. te firmy, które proponują różnorodne diety, np. wegetariańską, wegańską, bezglutenową czy bez laktozy.
Koszty przygotowania i promocji akcji ponosi wyłącznie pomysłodawca i organizator akcji: Bidfood Farutex, ogólnopolski dostawca produktów dla gastronomii.


Rusza akcja wspierająca gastronomię - "zamównaświęta.pl"


Twoja firma przygotowuje świąteczny i noworoczny catering? Możesz bezpłatnie opublikować swoją ofertę w specjalnej ogólnopolskiej bazie i dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.
Zobacz także

PKP Intercity szuka dostawców przewoźnego jedzenia

PKP Intercity opublikowało zapytanie rynkowe dotyczące usługi mobilnej sprzedaży artykułów spożywczych i napojów w wybranych pociągach PKP Intercity, w których nie ma wagonu lub miejsca gastronomicznego. Termin składania ofert upływa 17 kwietnia 2023 r.

Dobro&Dobro Cafe: ruszamy na podbój Europy i nie tylko

O początkach firmy, jej kolejnych konceptach, planach i gustach kawowych opowiadają Inna Yarova i Oleg Yarovyi, właściciele sieci Dobro&Dobro Cafe, Sushi:Sushi Cafe, Prosecco Oyster Bar.

Idealnie czyste szkło bez cienia wysiłku… i polerowania

Nieskazitelnie czyste, wypolerowane szkło bez plam i zacieków to wizytówka każdej restauracji. Dobra zmywarka gastronomiczna z odpowiednią funkcją praktycznie zrobi wszystko za nas, pozostawiając naczynia idealnie czyste i błyszczące.

Sphinx: Jedyną możliwością obniżania cen jest wzrost frekwencji gości

- Dziś sam wsad do przygotowania shoarmy kosztuje tyle, ile kiedyś wynosiła jej cena, a przecież surowiec to tylko jedna z kilku grup kosztów prowadzenia restauracji - mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, operatora sieci Sphinx. Rozmawiamy z nim m.in. o strukturze wydatków w gastronomi.

Multi Ice Group: mamy najwięcej punktów z lodami w Polsce

Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group - operatora "u Lodziarzy" i "LodyBonano" zdradza między innymi, jak firma pracuje nad rentownością biznesu przez cały rok, nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Opowiada też o nowych konceptach, które buduje firma, jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea.

iVario od RATIONAL: prawdziwy przełom w restauracyjnej kuchni

Niezliczone brudne garnki i patelnie, różne wyposażenie kuchni do mise en place i obsługi, zajmowanie miejsca przez frytownice i trzony kuchenne - według firmy RATIONAL, specjalisty w zakresie przygotowywania gorących potraw, to wszystko należy już do przeszłości dzięki iVario.
Inne kategorie
Podcasty


Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

