x

Stava - gastro-kurierska sieć franczyzowa - uruchamia emisję akcji

Kategoria: Twój biznes - oferta    26.11.2020

Stava uruchomiła emisję akcji w modelu crowdfundingu - planuje pozyskać ok. 4,2 mln złotych od inwestorów. Pozyskane środki pozwolą przyspieszyć rozwój sieci franczyzowej w Polsce i Europie.

Grafika: materiały prasowe.
Grafika: materiały prasowe.
Stava ma obecnie 30 oddziałów franczyzowych w 26 miastach w całej Polsce. Codziennie realizuje tysiące dostaw posiłków z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Współpracuje z największymi markami rynku gastronomicznego (m. in. AmRest, Sfinks, North Fish, Telepizza) i handlowego (np. sieć Stokrotka) oraz setkami niezależnych restauracji oraz sklepów.
W 2019 roku przychód sieci (partnerów franczyzowych Stava oraz samej spółki) ze sprzedaży usług kurierskich wyniósł 8,8 mln zł. W samym październiku 2020 miesięczna sprzedaż wyniosła już 1,8 mln zł. Od stycznia 2018 roku do października 2020 roku sieć urosła o 1890%.
Stava jest jednak wciąż na początku swojej drogi. Uruchamia emisję akcji, żeby zdobyć kapitał na dalszą ekspansję.
– Pozyskane środki planujemy przeznaczyć na szybką rozbudowę sieci do 93 oddziałów w Polsce do końca 2021 roku oraz wejście w 2021 roku na rynek niemiecki. Zakładamy, że w ciągu kolejnych 24 miesięcy od rozpoczęcia działalności w Niemczech, Stava będzie mogła również wejść na rynki we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech. Docelowo planujemy działać w większości krajów europejskich. Wierzymy, że jesteśmy cały czas na początku dowozowej rewolucji i chcemy, aby dzięki tej emisji jak najwięcej inwestorów stało się jej częścią – mówi Paweł Aksamit, prezes Stava S.A.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

CZYSTA HIGENICZNA

Jak utrzymać porządek i nieskazitelną czystość na zapleczu restauracji? Przedstawiamy najnowszą ofertę środków czystości, a także szereg prostych lecz nieoczywistych rozwiązań - które znacznie ułatwią życie i pomogą utrzymać podstawowe standardy.

Tłusty problem. Jak się go pozbyć w profesjonalnej kuchni?

Oblepia kuchenki, ściany, blaty i okapy. Szybko zbiera się go coraz więcej i więcej. Trudno go doczyścić, a nowy powstaje błyskawicznie. Mowa o tłustym brudzie, który jest nieproszonym gościem każdej profesjonalnej kuchni. Dowiedz się, jak powstaje i jak go usunąć.

ROZWIĄZANIE DLA CUKIERNIKÓW: SCHŁADZARKOZAMRAŻARKI SZOKOWE

Współczesna cukiernia to już nie miejsce do którego wpada się na kawę i wuzetkę. Klienci oczekują coraz więcej, a cukiernie aby wyróżnić swoją ofertę, muszą proponować coraz bardziej wyszukane desery. Zadanie to niewątpliwie ułatwia stosowanie schładzarkozamrażarek szokowych.

ORZEŹWIENIE NA MIEJSCU I NA WYNOS

Pogoda się poprawia - nadchodzi czas na chłodzące, orzeźwiające napoje. Ciekawy asortyment oryginalnych soków, koktajli czy lemoniad to istotny element wiosenno-letniej oferty wielu lokali. Zwłaszcza gdy zadba się o ich jakość i odpowiednie opakowanie, można wyróżnić się na tle konkurencji.

Czysta kuchnia wizytówką restauracji

Coraz więcej restauracji stawia na gotowanie na oczach gości, w otwartej kuchni. Aby konsumenci jedli oczami ze smakiem, restauracja musi lśnić czystością! Kompleksowe podejście do higieny na pewno się opłaci.

Marynaty Fusion Spices

Sekretem każdego aromatycznego, delikatnego i kruchego mięsa jest oczywiście doskonała marynata.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej