x

Brita Polska dołącza do #hotgastrochallenge

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    20.11.2020

Aby wesprzeć lokalnych restauratorów w trudnym czasie pandemii, BRITA Polska zaangażowała się w działania #hotgastrochallenge, #jedzlokalnie, #pijloklanie. Firma zamawia posiłki regeneracyjne dla stacjonarnych pracowników w okolicznych restauracjach.

Zdjęcia: materiały prasowe.
Zdjęcia: materiały prasowe.
Wprowadzone ograniczenia związane z pandemią koronawirusa znów odbijają się negatywnie na sytuacji lokalnych restauratorów. Dlatego pracownicy Brita Polska postanowili aktywnie wesprzeć sektor gastronomiczny zamawiając posiłki regeneracyjne. Obiady na wynos są kupowane codziennie w innych restauracjach, szczególnie w tych zlokalizowanych blisko firmy mieszczącej się w Ożarowie Mazowieckim.

Pierwszy posiłek został zakupiony w Pasibusie, ponieważ to głównie ta sieć inspirowała  do włączenia się w akcję #hotgastrochallenge. Kolejne zamówienia złożono w lokalnych restauracjach: Karczma Baccara w Jawczycach i Halina Wcina w Ożarowie Mazowieckim.
– Jako firma zaangażowana społecznie, chcemy wspierać lokalnych restauratorów oferujących dania na wynos. W dzisiejszych czasach każde wsparcie dla lokali gastronomicznych jest na wagę złota. Mamy szczerą nadzieję, że podjęte przez nas kroki zainspirują także inne firmy do działania i wspólnie przyczynimy się do przetrwania biznesu restauracyjnego – mówi Tomasz Zawora, dyrektor zarządzający Brita Polska.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Gastronomia w pandemii - które firmy wspierają polski rynek gastronomiczny?

Portal OuiChef.pl oraz magazyn "Food Service" wraz z partnerami włączyły się w pomoc dla lokali gastronomicznych dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa.

Gowin: od 14 lutego hotele mogłyby działać w ścisłym reżimie sanitarnym

Od 14 lutego w ścisłym reżimie sanitarnym mogłyby zacząć działać hotele - powiedział wicepremier Jarosław Gowin. Nie wykluczył, że jego resort będzie rekomendować też w najbliższym czasie inne poluzowania. Decyzje zapadną do końca tego tygodnia.

Manifest HoReCa: zamawiajcie na wynos!

Rusza ogólnopolska akcja #środynazamówienie, która ma na celu zachęcenie jak największej liczby klientów do zamawiania posiłków w restauracjach na wynos, w dostawie oraz w drive thru. Przeczytaj manifest branży i podaj dalej.

Rekordowa liczba otwarć w Koku Sushi mimo pandemii

Mimo pandemicznego przestoju w gastronomii, franczyzowa sieć Koku Sushi bilansuje pierwszą część roku wyraźnie na plusie. Wiosną i latem otworzyła kilka nowych restauracji. Do końca roku planuje start 6 kolejnych. Zapowiada się, że będzie to rekord w 16-letniej historii firmy. Jak to się robi?

Co zamawiamy w dostawie podczas kwarantanny?

Uber Eats przeanalizował zamówienia swoich użytkowników w okresie społecznej izolacji. Jakie są najpopularniejsze wybory Polaków podczas przymusowej kwarantanny, czym różnimy się od innych nacji oraz po co najchętniej sięgamy na śniadanie?

Czy gastronomia przetrwa kryzys? Podsumowanie roku 2020 i prognozy

W czasie pandemii w wielu lokalach gastronomicznych zyski spadły nawet o 90%, a blisko 30% tych miejsc może nie przetrwać kryzysu i na stałe zniknie z kulinarnej mapy Polski - szacują eksperci. Determinacja polskich przedsiębiorców jest jednak ogromna.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej