x

#PodanoDoDomu - powraca Delivery Week

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    19.11.2020

Druga edycja Delivery Week rozpoczęła się 17 listopada i potrwa do odwołania. Odbywa się w ponad 150 restauracjach największych polskich miast. Dwudaniowe autorskie menu kosztuje 39 zł, za menu z restauracji uczestniczących w Fine Dining Week zapłacimy 59 zł.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Delivery Week odbywa się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie i na Śląsku.

Na ratunek restauracjom
Pierwsza, wiosenna edycja Delivery Week była sukcesem – blisko 11 tysięcy gości, 150 restauracji z całej Polski i kilkaset tysięcy złotych dla restauracji. Organizatorzy postanowili więc po raz kolejny wyjść z inicjatywą i wesprzeć niezależną scenę restauracyjną w krytycznym dla niej momencie.
– Koronawirus ponownie zaszachował całą branżę gastronomiczną. Z dnia na dzień obudziliśmy się w nowej i trudnej do zaakceptowania rzeczywistości. Dla niezależnych, rodzinnych przedsiębiorstw to niebywale dramatyczny czas, ważą się ich losy. Po przełożeniu jesiennej edycji Restaurant Week wszystkie nasze moce postanowiliśmy wykorzystać, by pomóc restauracjom. Mamy nadzieję, że dzięki wsparciu wspaniałych gości to się uda! – mówią organizatorzy Festiwalu Paweł Światczyński i Maciek Żakowski.
– Misją Festiwalu jest wsparcie walczącej o przetrwanie polskiej sceny restauracyjnej, a zamówienia na wynos lub z odbiorem to jedyne, co może pomóc restauracjom przetrwać – dodają.

#Podano do domu!
W ramach Delivery Week w cenie 39 zł można zamówić dwudaniowe domowe doświadczenie restauracyjne. Nowością są restauracje uczestniczące w Fine Dining Week – za wyjątkowe, dwudaniowe menu zapłacimy 59 zł. Do wyboru są dania wegetariańskie, wegańskie, rybne, a także menu mięsne.  
Wzorem poprzedniej edycji, zamówienia można składać online najpóźniej dzień wcześniej - do godziny 23.00 na następny dzień i kolejne. Na stronie https://deliveryweek.pl/ wybiera się i opłaca liczbę zestawów festiwalowych oraz termin i godzinę dostawy (między 12.00 a 21.30).

Prezenty
Do zamówienia realizowanego w ramach Delivery Week, każdy gość otrzyma w prezencie puszkę 0,33 l Coca-Coli Zero (od 25 listopada). Ponadto razem z potwierdzeniem rezerwacji dostanie unikalnego e-booka “Najlepsze PRZEPISY najlepszych RESTAURACJI”. Pierwszych 6000 gości przy płatności Blikiem otrzyma 10 zł rabatu na zamówienie.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

#17milionówGroszy - kampania społeczna i wyzwanie dla gastronomii

Celem kampanii jest uzbieranie #17milionówGroszy na rehabilitację dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Chętni do uczestniczenia w niej właściciele lokali gastronomicznych czy firm cateringowych z całej Polski sami mogą wybierać formę udziału w wyzwaniu.

Nowości w Too Good To Go

Świetna wiadomość dla wszystkich pizzomaniaków w Warszawie! Od dziś do walki Too Good To Go z marnowaniem jedzenia włączyła się sieć pizzerii Pizza Hut. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce będzie oferować pozycje ze swojego menu w 15 miejscach w Warszawie.

Neo(n) Bistro, czyli fine dining na dachu

Oto okazja, by spróbować kolacji wybitnych szefów kuchni wysoko w chmurach, w otoczeniu świateł miasta i z widokiem na nocną Warszawę. Nocny Market i RestaurantClub.pl startują z projektem Neo(n) Bistro pop-upową restauracją zero waste na dachu parkingu Hotelu Novotel.

Świąteczny catering fundacji Kuroniówka

Wystarczy zamówić świąteczny catering w Kuroniowie Diety, by ufundować obiad podopiecznemu Fundacji Kuroniówka. To już kolejna akcja charytatywna, w której organizacje te łączą siły na rzecz pomagania innym w potrzebie.

Czym jest kuchnia polska?

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zaprasza do przesyłania uwag i opinii na temat dokumentu "Kuchnia polska. Tradycja, teraźniejszość, wspólnota."

II EDYCJA AKCJI "KUKBUK POLECA" Z DWIEMA NOWYMI KATEGORIAMI

"Kukbuk poleca" to certyfikat jakości przyznawany przez magazyn kulturalno-kulinarny "Kukbuk". Zgłoszenia można przesyłać do 7 maja pocztą tradycyjną lub online. Ubiegłoroczna, I edycja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony lokalnych producentów oraz rzemieślników.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej