Na ratunek restauracjom
Pierwsza, wiosenna edycja Delivery Week była sukcesem – blisko 11 tysięcy gości, 150 restauracji z całej Polski i kilkaset tysięcy złotych dla restauracji. Organizatorzy postanowili więc po raz kolejny wyjść z inicjatywą i wesprzeć niezależną scenę restauracyjną w krytycznym dla niej momencie.
– Koronawirus ponownie zaszachował całą branżę gastronomiczną. Z dnia na dzień obudziliśmy się w nowej i trudnej do zaakceptowania rzeczywistości. Dla niezależnych, rodzinnych przedsiębiorstw to niebywale dramatyczny czas, ważą się ich losy. Po przełożeniu jesiennej edycji Restaurant Week wszystkie nasze moce postanowiliśmy wykorzystać, by pomóc restauracjom. Mamy nadzieję, że dzięki wsparciu wspaniałych gości to się uda! – mówią organizatorzy Festiwalu Paweł Światczyński i Maciek Żakowski.
– Misją Festiwalu jest wsparcie walczącej o przetrwanie polskiej sceny restauracyjnej, a zamówienia na wynos lub z odbiorem to jedyne, co może pomóc restauracjom przetrwać – dodają.
#Podano do domu!
W ramach Delivery Week w cenie 39 zł można zamówić dwudaniowe domowe doświadczenie restauracyjne. Nowością są restauracje uczestniczące w Fine Dining Week – za wyjątkowe, dwudaniowe menu zapłacimy 59 zł. Do wyboru są dania wegetariańskie, wegańskie, rybne, a także menu mięsne.
Wzorem poprzedniej edycji, zamówienia można składać online najpóźniej dzień wcześniej - do godziny 23.00 na następny dzień i kolejne. Na stronie https://deliveryweek.pl/ wybiera się i opłaca liczbę zestawów festiwalowych oraz termin i godzinę dostawy (między 12.00 a 21.30).
Prezenty
Do zamówienia realizowanego w ramach Delivery Week, każdy gość otrzyma w prezencie puszkę 0,33 l Coca-Coli Zero (od 25 listopada). Ponadto razem z potwierdzeniem rezerwacji dostanie unikalnego e-booka “Najlepsze PRZEPISY najlepszych RESTAURACJI”. Pierwszych 6000 gości przy płatności Blikiem otrzyma 10 zł rabatu na zamówienie.


#PodanoDoDomu - powraca Delivery Week


Druga edycja Delivery Week rozpoczęła się 17 listopada i potrwa do odwołania. Odbywa się w ponad 150 restauracjach największych polskich miast. Dwudaniowe autorskie menu kosztuje 39 zł, za menu z restauracji uczestniczących w Fine Dining Week zapłacimy 59 zł.
Zobacz także

Ponad 800 tysięcy złotych na walkę z koronawirusem od marki Koral!

Koral to prywatna firma rodzinna i jednocześnie największy producent lodów w Polsce, który od ponad 40 lat działa na polskim rynku. Dowiedz się, jak postanowiła pomóc w czasie pandemii.

Czym jest kuchnia polska?

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zaprasza do przesyłania uwag i opinii na temat dokumentu "Kuchnia polska. Tradycja, teraźniejszość, wspólnota."

Latin America's 50 Best Restaurants 2017 - pełna lista

Gala odbyła się 24. października w Bogocie w Kolumbii. Maido, restauracja w Limie w Peru prowadzona przez charyzmatycznego szefa kuchni, Mitsuharu Tsuruma otrzymała tytuł najelpszej restaurcji w Ameryce Łacińskiej.

Warszawska Strefa Jedzenia na Pasażu Wiecha

Warszawska Strefa Jedzenia to nowa odsłona doskonale znanego warszawiakom letniego festiwalu miejskiego organizowanego przez Domy Towarowe Wars Sawa Junior - "Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum". Co tydzień, od czwartku do soboty, królują tu prawdziwe hity street food’u.

Festiwal kultury koktajlowej World Class Cocktail Festiwal

Ruszyły rezerwacje na World Class Cocktail Festiwal, który potrwa od 23 września do 4 października. Za 33 zł najlepsi barmani w Polsce zaserwują gościom dwie autorskie kompozycje w koktajlbarach w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu i na Śląsku.

Between kitchen & dining room

Pierwsze targi z cyklu odbędą się w dniach 22-23 kwietnia w Hali Koszyki w Warszawie
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna strategia wyceny napojów

