

Mr. Pancake i Pizza Boyz - jak sobie radzą w czasie pandemii?


Popularne wśród młodych i chętnie odwiedzane przez rodziny lokale Mr. Pancake i Pizza Boyz odniosły sukces, łącząc nowoczesne podejście do gastronomii i marketing idący z duchem czasu. Teraz, jak cała branża gastronomiczna, przeżywają trudne chwile. Jak sobie radzą?
Dostawy
Oczywistym ruchem jest wprowadzenie dostaw – 7 dni w tygodniu. Obsługiwane przez zewnętrzne podmioty często są nieopłacalne dla restauracji, dlatego Mr. Pancake i Pizza Boyz apelują do gości, aby zamawiali u nich posiłki bezpośrednio, promując akcję hasztagiem #SupportYourLocalGlutenGang.
Zestaw „zrób to sam”
Na tym jednak nie koniec. W tym tygodniu wystartował autorski Set Mr Pancake®️ Mix, czyli unikalny zestaw do samodzielnego przygotowania pancakes w domu. W jego skład wchodzi Mr Pancake®️ Mix, czyli tajna receptura na idealnie puszyste ciasto, słodkie kremy i dodatki oraz kilka gadżetów. Zestaw można kupić na oficjalnej stronie restauracji w zakładce sklep.
– Nasza misja to food experience, bo zawsze chcemy dawać gościom coś więcej, niż tylko posiłek. Staramy się to robić też w czasie lockdownu, czego przykładem jest zestaw Pancakes DIY. Dodajemy do niego nasze ulubione kremy i słodycze, ale każdy może zrobić pankejki z czym tylko zechce i to jest w tym wszystkim najfajniejsze! Mamy nadzieję, że nasz set spełni swoje zadanie i nie tylko umili trudny dla wszystkich czas, ale także zapewni unikalne doznania smakowe – mówi Piotrek Śliwa, współwłaściciel Mr. Pancake i Pizza Boyz.
Sklep online
Jest jeszcze kilka innych sposobów na wsparcie restauracji. To m. in. sklep internetowy, w którym można kupić koszulki, bluzy i gadżety oraz vouchery o wartości 50 zł i 100 zł.
Zobacz także

Śniadania w Fabryce Norblina

Warszawski Food Town w Fabryce Norblina zaprasza gości na poranne posiłki. Śniadania serwowane są już od 8:00 rano.

Agnieszka Rojewska otworzyła palarnię kawy w Warszawie

Agnieszka Rojewska, wielokrotna mistrzyni Polski Barista oraz zwyciężczyni London Coffee Masters otworzyła w stolicy showroom oraz sklep z kawą Sheep and Raven.

Wina Dajcie w Rzeszowie: goście chcą być zaskakiwani

Rzeszowska restauracja Wina Dajcie zajęła III miejsce w plebiscycie gości ostatniej edycji festiwalu Restaurant Week.Jak się przygotować do takiego wydarzenia i jak osiągnąć sukces - o tym rozmawiamy z Waldemarem Kaczmarkiem, właścicielem konceptu.

Wystawa "Special ingredient" w warszawskim Sakebar by Nobu

Do 24 marca w warszawskim Sakebar by Nobu można oglądać wystawę "Special ingredient". Ten artystyczno-kulinarny projekt jest efektem kilkumiesięcznej współpracy artystki Agnieszki Stopyry i Nobu Hotel Warsaw.

Brać - pierwszy w Warszawie wine bar z tylko polskimi winami

Działający w Porcie Praskim Brać to pierwszy w stolicy wine bar serwujący jedynie polskie wina. Właściciele chcą przybliżyć gościom świat wciąż niedocenianego rodzimego winiarstwa, więc stawiają również na edukację, organizując degustacje i spotkania z winiarzami.

Sushi Soul w Warszawie - japońska klasyka z nowoczesnym twistem według Mariusza Melcera

Sushi Soul to działająca od niedawna w mokotowskim Forcie Piłsudskiego restauracja, której współwłaścicielem jest szef kuchni Mariusz Melcer, znany z warszawskiego Sakana Sushi Bar.
Inne kategorie
Podcasty


Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

