x

Mr. Pancake i Pizza Boyz - jak sobie radzą w czasie pandemii?

Kategoria: Miejsca    12.11.2020

Popularne wśród młodych i chętnie odwiedzane przez rodziny lokale Mr. Pancake i Pizza Boyz odniosły sukces, łącząc nowoczesne podejście do gastronomii i marketing idący z duchem czasu. Teraz, jak cała branża gastronomiczna, przeżywają trudne chwile. Jak sobie radzą?

Set Mr Pancake®️ Mix. Zdjęcie: materiały prasowe.
Set Mr Pancake®️ Mix. Zdjęcie: materiały prasowe.
Moment, w którym gastronomia została zamknięta po raz drugi, jest kolejnym sprawdzianem wytrzymałości dla branży. Głównym celem restauracji jest teraz utrzymanie pracowników oraz przetrwanie do momentu ponownego otwarcia. Nic nie zastąpi wizyt gości w lokalu, ale Mr. Pancake i Pizza Boyz szukają nowych rozwiązań.

Dostawy
Oczywistym ruchem jest wprowadzenie dostaw – 7 dni w tygodniu. Obsługiwane przez zewnętrzne podmioty często są nieopłacalne dla restauracji, dlatego Mr. Pancake i Pizza Boyz apelują do gości, aby zamawiali u nich posiłki bezpośrednio, promując akcję hasztagiem #SupportYourLocalGlutenGang.

Zestaw „zrób to sam”
Na tym jednak nie koniec. W tym tygodniu wystartował autorski Set Mr Pancake®️ Mix, czyli unikalny zestaw do samodzielnego przygotowania pancakes w domu. W jego skład wchodzi Mr Pancake®️ Mix, czyli tajna receptura na idealnie puszyste ciasto, słodkie kremy i dodatki oraz kilka gadżetów. Zestaw można kupić na oficjalnej stronie restauracji w zakładce sklep.
– Nasza misja to food experience, bo zawsze chcemy dawać gościom coś więcej, niż tylko posiłek. Staramy się to robić też w czasie lockdownu, czego przykładem jest zestaw Pancakes DIY. Dodajemy do niego nasze ulubione kremy i słodycze, ale każdy może zrobić pankejki z czym tylko zechce i to jest w tym wszystkim najfajniejsze! Mamy nadzieję, że nasz set spełni swoje zadanie i nie tylko umili trudny dla wszystkich czas, ale także zapewni unikalne doznania smakowe – mówi Piotrek Śliwa, współwłaściciel Mr. Pancake i Pizza Boyz.

Sklep online
Jest jeszcze kilka innych sposobów na wsparcie restauracji. To m. in.  sklep internetowy, w którym można kupić koszulki, bluzy i gadżety oraz vouchery o wartości 50 zł i 100 zł.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej