

Mr. Pancake i Pizza Boyz - jak sobie radzą w czasie pandemii?


Popularne wśród młodych i chętnie odwiedzane przez rodziny lokale Mr. Pancake i Pizza Boyz odniosły sukces, łącząc nowoczesne podejście do gastronomii i marketing idący z duchem czasu. Teraz, jak cała branża gastronomiczna, przeżywają trudne chwile. Jak sobie radzą?
Dostawy
Oczywistym ruchem jest wprowadzenie dostaw – 7 dni w tygodniu. Obsługiwane przez zewnętrzne podmioty często są nieopłacalne dla restauracji, dlatego Mr. Pancake i Pizza Boyz apelują do gości, aby zamawiali u nich posiłki bezpośrednio, promując akcję hasztagiem #SupportYourLocalGlutenGang.
Zestaw „zrób to sam”
Na tym jednak nie koniec. W tym tygodniu wystartował autorski Set Mr Pancake®️ Mix, czyli unikalny zestaw do samodzielnego przygotowania pancakes w domu. W jego skład wchodzi Mr Pancake®️ Mix, czyli tajna receptura na idealnie puszyste ciasto, słodkie kremy i dodatki oraz kilka gadżetów. Zestaw można kupić na oficjalnej stronie restauracji w zakładce sklep.
– Nasza misja to food experience, bo zawsze chcemy dawać gościom coś więcej, niż tylko posiłek. Staramy się to robić też w czasie lockdownu, czego przykładem jest zestaw Pancakes DIY. Dodajemy do niego nasze ulubione kremy i słodycze, ale każdy może zrobić pankejki z czym tylko zechce i to jest w tym wszystkim najfajniejsze! Mamy nadzieję, że nasz set spełni swoje zadanie i nie tylko umili trudny dla wszystkich czas, ale także zapewni unikalne doznania smakowe – mówi Piotrek Śliwa, współwłaściciel Mr. Pancake i Pizza Boyz.
Sklep online
Jest jeszcze kilka innych sposobów na wsparcie restauracji. To m. in. sklep internetowy, w którym można kupić koszulki, bluzy i gadżety oraz vouchery o wartości 50 zł i 100 zł.
Zobacz także

Trzecia Żona Krawca w stolicy. Śniadania, kawa i wege słodkości

W Warszawie otwiera się kolejna kawiarnio-cukiernia Żona Krawca. Lokal przy ulicy Podskarbińskiej 21 będzie już trzecim miejscem z tym szyldem w stolicy. Serwuje m.in. wybór śniadań.

Romans Bistro w Poznaniu: bouillabaisse i "autorski bałagan" we wnętrzu

Romans Bistro to miejsce, które ma przybliżyć poznaniakom kuchnię południa Francji. Za jego koncepcją stoi Jan Czartoryski, który pracował m.in. w nagrodzonej gwiazdką Michelin restauracji Clou w Kopenhadze.

Happa To Mame otwiera drugi lokal. Poznańska kawiarnia zagości w stolicy

Happa To Mame, pierwsza kawiarnia w Polsce serwująca oryginalne japońskie słodycze, postanowiła otworzyć kolejny lokal. Po Poznaniu przyszedł czas na Warszawę.

Kredens Wincentego: sklep, bistro i kawiarnia

Połączenie działalności gastronomicznej z handlową to koncept, który ma fantastyczne perspektywy rozwoju - uważa Krzysztof Stegienko, który wraz z żoną prowadzi w Warszawie Kredens Wincentego.

Fit Cake: cztery nowe lokale w dwa miesiące

Sieć cukierni Fit Cake uruchomiła w ostatnich dwóch miesiącach cztery nowe lokale. To jednak nie koniec, bo w planach są już kolejne otwarcia.

Łaskawość Tytusa: Marcin Tytus Grabski otwiera drugi winebar w Warszawie

Łaskawość Tytusa to wine bar, który otworzył się 3 sierpnia na warszawskim Służewiu. Jego właścicielem jest Marcin Grabski, założyciel legendarnej wytwórni hip-hopowej Asfalt Records.
Inne kategorie
Podcasty


Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

