x

Nobu To You, czyli dowóz w standardzie premium

Kategoria: Miejsca    10.11.2020

Japońsko-peruwiańskie przysmaki z nowoczesnym sznytem, a do tego playlista z utworami, które można usłyszeć w lokalu, wiadomość od szefa kuchni Yannicka Lohou i szybka dostawa samochodami BMW serii X7. Tak wygląda dowóz z ekskluzywnej restauracji Nobu Warsaw w ramach usługi Nobu To You.

Zestawy sushi z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Zestawy sushi z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Marka wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, uruchomiła możliwość składania zamówień na dowóz i na wynos. Ceny pozycji w menu zaczynają się od 35 złotych.

Nobu experience
Biznesowy lunch, kolacja przy świecach czy celebracja ważnego życiowego wydarzenia wymagają wyjątkowej oprawy. Nobu Warsaw uruchomiło możliwość zamówienia dań z menu z dowozem, przy okazji oferując swoim gościom zasmakowanie podobnego przeżycia, jakiego doświadczyć można podczas pobytu w restauracji.

– Chcieliśmy zaproponować naszym gościom coś nowego, nieco innego niż standardowa możliwość zamówienia jedzenia na wynos. Podczas przygotowania i planowania strategii Nobu To You, szukaliśmy wartości dodanych i elementów, dzięki którym słynne „Nobu experience” będzie dostępne dla każdego w zaciszu własnego domu. Nasi goście, poza kuchnią, cenią sobie niezwykłą atmosferę restauracji, którą tworzy otwarta i profesjonalna obsługa oraz muzyka serwowana przez DJ. Dlatego naszym celem było odtworzenie tych elementów na intymnym, domowym gruncie – mówi Anthony Campaniaris, general manager Nobu Warsaw.

Lobster Wasabi Pepper z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Lobster Wasabi Pepper z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Jedzenie z restauracji Nobu jest dowożone na terenie Warszawy i okolic najnowszymi samochodami BMW X7. To efekt ścisłej współpracy marek poszerzonej o kolejne wspólne działania. Samochodami poruszają się pracownicy restauracji, którzy proces przygotowania dań i znajomość używanych składników opanowali do perfekcji. Każde zamówienie w eleganckim opakowaniu uzupełnione jest o sygnowane marką pałeczki.

Dodatkowo, goście otrzymują audio wiadomość od szefa kuchni restauracji Yannicka Lohou. Za pomocą kodu QR dołączanego do zamówienia można odsłuchać playlisty przygotowanej specjalnie na tę okazję przez warszawskiego DJ współpracującego na stałe z restauracją – Mike’a Konstantego.

Klasyczne dania z karty Nobu
W ramach usługi Nobu To You goście mają okazję spróbować klasycznych dań z karty, których ceny rozpoczynają się już od 35 złotych. W menu znajdziemy m.in. wołowinę Wagyu, sałatkę sashimi z tuńczykiem i dressingiem Matsuhisa, sashimi New Style z łososia, homara z sosem wasabi pepper czy chilijskiego okonia morskiego umami.

– Wybierając najpopularniejsze i najsmaczniejsze dania, naszym priorytetem było, aby nie straciły na jakości w drodze do domu naszych gości. Wszystkim tym, którzy tęsknią za wizytą w Nobu Warsaw, gorąco polecam zamówienie dań w opcji na wynos. Dołożyliśmy wszelkich starań, by wrażenia dotyczące jedzenia pozostały tak dobre, jak te podczas pobytu w restauracji – zapewnia Yannick Lohou, szef kuchni Nobu Warsaw.

Black Cod Miso z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Black Cod Miso z oferty Nobu Warsaw. Zdjęcie: materiały prasowe.
Na uwagę zasługują klasyczne dania, z których Nobu słynie na całym świecie. W opcji na dowóz można zamówić na przykład Black Cod Miso, czyli czarnego dorsza z Alaski, który jest marynowany w słodkim sosie miso. Historia tego dania sięga lat 80, gdy szef Nobu Matsuhisa każdego ranka udawał się na targ rybny, aby kupić świeże produkty do swej pierwszej restauracji. Jedną z powszechnie dostępnych ryb był wówczas czarny dorsz, który nie cieszył się popularnością w kulinarnym świecie. Szef Nobu, zainspirowany tradycyjną japońską metodą marynowania świeżych ryb w miso, postanowił stworzyć własną specjalną marynatę i opracował przepis na czarnego dorsza z miso, który jest klasykiem Nobu po dziś dzień.

W menu nie zabrakło takich pozycji jak sushi, shuko, opcji dla wegetarian czy premiksów –  klasycznych koktajli Nobu Warsaw, które od dziś możemy przygotować również w domu.

Warunki zamówienia
Menu w ramach Nobu To You dostępne jest codziennie od 16:00 do 21:30. Dania można zamawiać telefonicznie już godziny 7:00. Dostawa możliwa jest na terenie całej Warszawy i okolic za dodatkową opłatą 40 złotych. Minimalna wartość zamówienia to 350 złotych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Regale Bar & Restaurant w Hotelu Saskim Kraków - art deco, tradycja i trendy

Pierwszy lifestylowy koncept pod międzynarodowym brandem Regale Bar & Restaurant wystartował w pięciogwiazdkowym Hotelu Saskim Kraków, Curio Collection by Hilton. Krakowski obiekt wybrano jako światowy debiut marki restauracji przyhotelowych dostępnych dla wszystkich.

Wielkie otwarcie pięciogwiazdkowego Hotelu Saskiego w Krakowie

Krakowski Hotel Saski w sercu Starego Miasta to pierwszy w Polsce obiekt wchodzący w skład sieci sygnowanej marką Curio Collection by Hilton, a zarazem pierwszy pięciogwiazdkowy hotel sieci Hilton w grodzie Kraka. Gościem honorowym uroczystości otwarcia był światowej sławy fotograf Ryszard Horowitz.

Wine&Bar Grono w Warszawie - wino w miłym gronie

Co można stworzyć na 30 mkw w centrum stolicy? Sklep z winami? Miejsce degustacji? Lokal, do którego można wpaść na aperitivo i antipasti? Piękną przestrzeń do spotkań z przyjaciółmi? Wszystko w jednym - taki jest właśnie Wine&Bar Grono.

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej