x

Koncept Bakery Browary Warszawskie wystartował mimo pandemii

Kategoria: Miejsca    09.11.2020

W Browarach Warszawskich otwarto rzemieślniczy koncept piekarniczo-cukierniczy Bakery, specjalizujący się w polskim i francuskim pieczywie, tzw. wyrobach viennoiserie. Szefem piekarni i wspólnikiem jest Michał Paleta.

Bartłomiej Rychcik i Michał Paleta, Bakery Browary Warszawskie.Zdjęcie: materiały prasowe.
Bartłomiej Rychcik i Michał Paleta, Bakery Browary Warszawskie.Zdjęcie: materiały prasowe.
Piekarnia otoczona nowoczesną, ergonomiczną i designerską architekturą jest otwarta z trzech stron – transparentna i dostępna. Goście lokalu mogą obserwować każdy szczegół i etap produkcji zza dużych tafli szyb od podłogi aż po sufit. Mają możliwość na własne oczy się przekonać, jak powstaje, rośnie i rumieni się zdrowe pieczywo – na naturalnym zakwasie, bez sztucznych dodatków, barwników, polepszaczy.
Piekarnia Bakery Browary Warszawskie zagospodarowała lokal o powierzchni 100 metrów kwadratowych. Oprócz produkcji z najnowocześniejszym sprzętem – piecami czy dwuramiennymi mieszalnikami imitującymi pracę ludzkich rąk – w lokalu znajdą się różne warianty miejsc dla klientów: do odpoczynku, pracy, spotkań z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi czy partnerami biznesowymi. Architektura jest minimalistyczna – delikatnie łączy w sobie ciepło drewna, chłód kamienia i miękkość tkanin.
Bakery Browary Warszawskie.Zdjęcie: materiały prasowe.
Bakery Browary Warszawskie.Zdjęcie: materiały prasowe.
W menu znalazły się: pieczywo, kanapki, słodkości, a także kawa. Specjalnością piekarni są wyroby viennoiserie, tj. croissanty, pain au chocolat, pain aux raisins, pain aux noix de pécan czy danish z przeróżnymi nadzieniami. Za wypieki odpowiada szef piekarni Michał Paleta, absolwent irlandzkiej Killybegs Culinary College.
– Bakery to koncept zlokalizowany w miejscach typu premium: centrach biznesowych i zrewitalizowanych obiektach historycznych. Strategia rozwoju zakłada powstanie maksymalnie kilku punktów w Warszawie i innych dużych aglomeracjach – zaznacza Bartłomiej Rychcik, zarządzający konceptem twórca grupy ENATA BREAD.
Pierwszy lokal pod marką BAKERY powstał rok temu na warszawskim Wilanowie – wspólnikiem i szefem jest tam cukiernik Damian Lewandowski.



Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej