x

Stołeczny The Roots zwycięzcą plebiscytu gości World Class Cocktail Festival

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    09.11.2020

11 miast, 81 wyselekcjonowanych koktajlbarów i restauracji oraz ponad 13 500 gości - to bilans trzeciej edycji World Class Cocktail Festival. Mimo ograniczeń związanych z pandemią wydarzenie odniosło sukces.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Drugie pod względem wielkości w Europie święto kultury koktajlowej trwało od 23 września do 4 października. Jak zwykle zorganizowano plebiscyt na najlepszy koktajlbar uczestniczący w festiwalu. Na podstawie recenzji gości i danych rezerwacyjnych z ubiegłorocznej edycji festiwalu, tytuł Baru Roku 2019 otrzymał poznański MUS. Z kolei aktualna nagroda dla Baru Roku 2020 powędrowała do stołecznego The Roots.

– Mimo niesprzyjających, pandemicznych warunków, najlepsze polskie koktajlbary ponownie przyciągnęły gości, których w tym roku było aż 13 500. W ostatnich miesiącach wyjście z domu i spotkanie ze znajomymi stało się pewnego rodzaju luksusem, za którym wszyscy tęskniliśmy. Dzięki takim wydarzeniom jak nasz Festiwal, w Polsce cały czas rozwija się idea wspólnego celebrowania i spędzania czasu przy koktajlach – mówi Łukasz Piwowarczyk, Head of Reserve Poland w Diageo, inicjator festiwalu.
Grafika: materiałyprasowe.
Grafika: materiałyprasowe.

Festiwalowe koktajlbary i restauracje przygotowały 5 (lub więcej) autorskich koktajli, stworzonych zgodnie z najnowszymi trendami. Spośród nich goście wybierali zestaw dwóch kompozycji w cenie 33 zł, które rezerwowali za pośrednictwem strony cocktailfestival.pl.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, głównym przesłaniem tegorocznego Festiwalu była idea „zero waste”. Najlepsi polscy barmani korzystali z własnych kordiałów, domowej roboty soków czy dodatków pochodzących od lokalnych dostawców. Koktajlbary biorące udział w wydarzeniu ograniczyły do zera sztuczne ozdoby drinków, mające negatywny wpływ na środowisko i planetę.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej