x

Większość lokali Grycana zamknięta do odwołania

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    09.11.2020

Grycan zamknął niemal wszystkie swoje lokale - z ponad 150 działa obecnie jedynie ... pięć. Dlaczego?

Lodziarnia Grycan. Zdjęcie: materiały prasowe.
Lodziarnia Grycan. Zdjęcie: materiały prasowe.
Firma Lodziarnie Firmowe, operator marki Grycan, poinformowała swoich klientów, że od 7 listopada „przez jakiś czas” nie będzie gościć swoich klientów.
– Większość naszych lokali pozostaje zamknięta do odwołania. Mamy nadzieję, że za kilka tygodni sytuacja się zmieni i znowu będziemy mogli bezpiecznie spotkać się przy lodach i kawie – informuje sieć popularnych w Polsce lodziarnio-kawiarni.

Z ponad 150 lokali działających pod szyldem Grycan - Lody od pokoleń, obecnie działa tylko pięć. Są to punkty w stolicy usytuowane przy ul. Francuskiej, Grójeckiej, Korkowej, Puławskiej i w Wilanowie. Sieć podkreśla, że lody pod marką Grycan nadal dostępne są w sklepach spożywczych w całej Polsce, a na terenie Warszawy zachęca do skorzystania z oferty swojego sklepu internetowego.

Lodziarnie zostały zamknięte w ślad za nowymi obostrzeniami, które weszły w życie w sobotę 7 listopada i znacznie ograniczyły działalność galerii handlowych, a to w nich znajduje się większość lokali Grycana. W centrach handlowych mogą być otwarte tylko punkty usługowe, sklepy z artykułami spożywczymi, kosmetycznymi, artykułami toaletowymi oraz środkami czystości, wyrobami medycznymi i farmaceutycznymi, artykułami remontowo-budowalnymi, artykułami dla zwierząt, prasą.

Co prawda z oferty lodziarni można byłoby korzystać na wynos, ale widocznie doświadczenia z pierwszego lockodownu przesądziły o decyzji firmy (wysłaliśmy prośbę o komentarz w tej sprawie, na razie nie dostaliśmy odpowiedzi). Działalność lokali gastronomicznych, także cukierni i lodziarni, jest ograniczona wyłącznie do oferty na wynos od 24 października, gdy cała Polska stała się czerwoną strefą. Był to pierwszy etap wprowadzania nowych obostrzeń od czasu wiosennego lockdownu.

Marka Grycan – Lody od pokoleń obecna jest na rynku od 2004 r. W ciągu 16 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy ponad 150 lokali. Firma jest też liderem rynku lodów familijnych sprzedawanych w sklepach spożywczych.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Pół roku z koronawirusem w branży gastronomicznej i eventowej [BADANIE]

9 na 10 firm zanotowało spadki obrotów w porównaniu do okresu sprzed początku pandemii. Co dalej? Nastroje są podzielone. 40 proc. przedsiębiorców i managerów przewiduje, że będzie coraz gorzej, a co trzeci jest przekonany, że najgorsze za nimi i będzie coraz lepiej.

ArtBistro Stalowa 52 - awantura o tarczę dla warszawskiej restauracji

Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju opublikował na Twitterze informację, ile pieniędzy w ramach pomocy od rządu otrzymała restauracja na warszawskiej Pradze. To reakcja na wypowiedź jej menadżerki, że pomoc jest fikcją. - Naszą odpowiedź błędnie zinterpretowano! - tłumaczą przedstawiciele lokalu.

Restauracje bez limitu osób - od soboty 30 maja

Wchodzimy w czwarty etap znoszenia ograniczeń związanych z COVID-19. Jakie są nowe zasady bezpieczeństwa najważniejsze dla branży HoReCa?

Antykryzysowa Tarcza Branżowa dla gastronomii w związku z COVID-19

Branże gastronomiczna, rozrywkowa, fitness i sprzedaży detalicznej otrzymają wsparcie w walce z kryzysem wywołanym pandemią - zapowiedział premier. Mowa m. in. o świadczeniach postojowych za listopad, co może oznaczać przedłużenie branżowego lockdownu.

Hotele znów zamknięte w całej Polsce. Od 20 marca do 9 kwietnia

W całej Polsce od soboty 20 marca do 9 kwietnia obowiązują rozszerzone obostrzenia. Gastronomia bez zmian - tylko na wynos i w dowozie, do odwołania.

Pomoc szpitalom a wizerunek marki

Największe sieci restauracyjne włączyły się do akcji #WzywamyPosiłki, dostarczając darmowe jedzenie lekarzom zaangażowanym w walkę z pandemią koronawirusa. Jak to społeczne zaangażowanie przekłada się na opinie klientów o sieciówkach?

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej