x

Większość lokali Grycana zamknięta do odwołania

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    09.11.2020

Grycan zamknął niemal wszystkie swoje lokale - z ponad 150 działa obecnie jedynie ... pięć. Dlaczego?

Lodziarnia Grycan. Zdjęcie: materiały prasowe.
Lodziarnia Grycan. Zdjęcie: materiały prasowe.
Firma Lodziarnie Firmowe, operator marki Grycan, poinformowała swoich klientów, że od 7 listopada „przez jakiś czas” nie będzie gościć swoich klientów.
– Większość naszych lokali pozostaje zamknięta do odwołania. Mamy nadzieję, że za kilka tygodni sytuacja się zmieni i znowu będziemy mogli bezpiecznie spotkać się przy lodach i kawie – informuje sieć popularnych w Polsce lodziarnio-kawiarni.

Z ponad 150 lokali działających pod szyldem Grycan - Lody od pokoleń, obecnie działa tylko pięć. Są to punkty w stolicy usytuowane przy ul. Francuskiej, Grójeckiej, Korkowej, Puławskiej i w Wilanowie. Sieć podkreśla, że lody pod marką Grycan nadal dostępne są w sklepach spożywczych w całej Polsce, a na terenie Warszawy zachęca do skorzystania z oferty swojego sklepu internetowego.

Lodziarnie zostały zamknięte w ślad za nowymi obostrzeniami, które weszły w życie w sobotę 7 listopada i znacznie ograniczyły działalność galerii handlowych, a to w nich znajduje się większość lokali Grycana. W centrach handlowych mogą być otwarte tylko punkty usługowe, sklepy z artykułami spożywczymi, kosmetycznymi, artykułami toaletowymi oraz środkami czystości, wyrobami medycznymi i farmaceutycznymi, artykułami remontowo-budowalnymi, artykułami dla zwierząt, prasą.

Co prawda z oferty lodziarni można byłoby korzystać na wynos, ale widocznie doświadczenia z pierwszego lockodownu przesądziły o decyzji firmy (wysłaliśmy prośbę o komentarz w tej sprawie, na razie nie dostaliśmy odpowiedzi). Działalność lokali gastronomicznych, także cukierni i lodziarni, jest ograniczona wyłącznie do oferty na wynos od 24 października, gdy cała Polska stała się czerwoną strefą. Był to pierwszy etap wprowadzania nowych obostrzeń od czasu wiosennego lockdownu.

Marka Grycan – Lody od pokoleń obecna jest na rynku od 2004 r. W ciągu 16 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy ponad 150 lokali. Firma jest też liderem rynku lodów familijnych sprzedawanych w sklepach spożywczych.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Rekordowa liczba otwarć w Koku Sushi mimo pandemii

Mimo pandemicznego przestoju w gastronomii, franczyzowa sieć Koku Sushi bilansuje pierwszą część roku wyraźnie na plusie. Wiosną i latem otworzyła kilka nowych restauracji. Do końca roku planuje start 6 kolejnych. Zapowiada się, że będzie to rekord w 16-letniej historii firmy. Jak to się robi?

Restauracje i hotele toną w długach. Sprawdźcie, jak bardzo!

Powrót branży HoReCa do kondycji sprzed pandemii nie będzie łatwy. Tym bardziej, że na początku kwietnia hotelarstwo, gastronomia i catering miały aż 242 mln zł zaległości - wynika z danych Krajowego Rejestru Długów. A w liczbie tej nie odbija się jeszcze wpływ koronawirusa!

KFC, Pizza Hut, Burger King i kawiarnie Starbucks ponownie otwarte w całej Polsce

Spółka AmRest zarządzająca siecią restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks otworzyła ponownie dla gości ponad 550 lokali w całym kraju. Oczywiście, z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa obowiązujących w czasie pandemii.

Wrocław - wakacje pełne gastrowrażeń

Zakończenie lockdownu we Wrocławiu wywołało lawinę spektakularnych otwarć. Jak zmienia się tamtejsza scena gastronomiczna latem 2020 r., opisuje Agnieszka Szydziak, redaktor naczelna Have a Bite Wrocław.

Nowe oblicza gastronomii

Trwająca obecnie pandemia w jednej chwili zmiotła wszystkie nasze przyzwyczajenia i zmieniła sposób, w jaki żyjemy i realizujemy nasze potrzeby. Z dnia na dzień zamknięto dla gości setki tysięcy restauracji, pubów, barów i kawiarni. Jak zmieniło to oblicze gastronomii?

Sphinx wprowadza dodatkowe procedury bezpieczeństwa przed otwarciem restauracji

Restauracyjna spółka Sfinks Polska opracowała 10 nowych procedur bezpieczeństwa sanitarnego, które będą obowiązywać w jej lokalach po otwarciu gastronomii. Mają one na celu minimalizować ryzyko nawrotu koronawirusa i zwiększać bezpieczeństwo gości, a także pracowników restauracji.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej