x

Aioli, Sing Sing i Banjaluka stawiają na promocję dań na wynos

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    09.11.2020

Jak poradzić sobie z zamknięciem restauracji? Trudna sytuacja w gastronomii zmusza restauratorów do szybkich działań i wypracowania nowego modelu sprzedażowego. Jak to się robi w lokalach należących do Grupy Instynkt?

Oferta restauracji Aioli. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Aioli. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kolejny, ogłoszony w październiku, lockdown w gastronomii był nieoczekiwany, restauratorzy byli zmuszeni szybko zareagować. Lokale postawione z dnia na dzień w trudnej sytuacji dostosowują się do nowych warunków.
– W Grupie Instynkt byliśmy gotowi tego samego dnia, w którym obostrzenia zostały ogłoszone, przygotowując nowe oferty i promocje dla gości. Już w piątek 30 października mieliśmy gotowy plan działania na okres zamknięcia restauracji. Wynosy, promocje, catering dietetyczny – to wszystko zostało zaplanowane od razu. To ważne, aby umieć być elastycznym i szybko reagować. Restauracje, które chcą przetrwać muszą działać szybko, kierować się swoim instynktem, inspirować się i śledzić trendy na rynku – nie tylko Polskim, ale także zagranicznym – mówi Paulina Dufek z Grupy Instynkt.

Promocje, które wprowadzono w restauracjach Aioli, Sing Sing i Banjaluka działają tylko przy odbiorze osobistym.
– Chcemy w te sposób zachęcić gości do odwiedzania restauracji. Dzięki temu mamy z nimi kontakt, którego bardzo nam brakuje – wyjaśnia Dufek. – Chcemy także uświadamiać gości, że zamówienia na wynos i w dostawie to jedyne, co pomoże restauracjom przetrwać. Jeśli chcą wrócić do swoich ulubionych restauracji, po prostu muszą pomóc. W czerwcu, kiedy restauracje wznowiły swoją pełną działalność można było zauważyć, że ludziom najbardziej brakowało wyjść do lokali, które od razu zrobiły się pełne. Kina i teatry musiały poczekać, to ogródki restauracji były wypełnione po brzegi. Wspierajmy się wzajemnie, uczmy się od siebie, wszyscy mamy ten sam cel – przetrwać – dodaje.

Promocje w Aioli
Poniedziałek – Burger Day. Drugi, tańszy burger za 1 zł.
Wtorek – Pizza Day. Druga, tańsza pizza za 1 zł. Wciąż obowiązuje tradycyjna promocja w której we wtorki pizza maghertia kosztuje 10 zł.
Środa - Pasta Day. Druga, tańsza pasta za 1 zł.
Czwartek – Salad & Bowl Day. Drugi, tańszy bowl lub sałatka za 1 zł.
Piątek - Tapas Day. Drugi, tańszy tapas za 1 zł.
Sobota i Niedziela – Breakfast Day. Drugie, tańsze śniadanie w cenie 1 zł i to do godziny 14.
Ponadto lunch w cenie 18,90 zł (zupa, danie główne + napój) oraz możliwość kupienia zup w słoikach. 1 litr zupy kosztuje 21 zł. Miłośnicy śniadań w Aioli mogą je zamówić i odebrać, w tradycyjnej cenie 5 zł do napoju z karty.

Promocje w Sing Sing

Oferta restauracji Sing Sing. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Sing Sing. Zdjęcie: materiały prasowe.
Poniedziałek to dzień pad thai, który w promocji z tofu kosztuje 15 zł, a z krewetkami lub kurczakiem 18 zł.
We wtorki można zjeść dania z pary, tzn. chińskie bao i pierożki w cenie 19 zł.
W środę – japońskie dania w promocji: tataki, gyoza i ramen. Tutaj drugie, tańsze danie w cenie 1 zł.
Czwartek – wszystkie curry za 24,99 zł.
W piątek każdy satay w cenie 19 zł.
W weekend do każdego głównego dania deser w prezencie.
Ponadto Sing Sing kilka dni temu wprowadził menu z sushi w atrakcyjnych cenach. Największy zestaw z 68 kawałkami kosztuje tylko 86 zł! Do każdego zamówienia restauracja dodaje ciasteczko z zabawną wróżbą.

Promocje w Banjaluce
Oferta restauracji Banjaluka. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Banjaluka. Zdjęcie: materiały prasowe.
Poniedziałek to dzień z gurmanską plejskavicą z chlebem pita, ajvarem i sosem miętowym w cenie 36,90 zł, druga porcja za 1 zł.
Wtorek to cievapcici z lepinją ajvarem i sałatami w cenie 34,90 zł, również druga porcja za 1 zł.
W środę panierowane halloumi z pieczoną papryką, bakłażanem, pomidorami cherry, duszoną soczewicą w cenie 38,90 zł za dwa.
Czwartek to czas na bałkańskie burgery (w wersji mięsnej lub wege) 33,90 zł, drugi za 1 zł. Piątek – labraks grillowany w cenie 44,90 zł, a drugi za 1 zł.
W sobotę – żeberka w cenie 49,90 zł, druga porcja za 1 zł, czyli dwie porcje w cenie 50,90 zł. W niedziele – gratisowy deser do wszystkich zamówionych dań.

Banjaluka razem z Sing Sing połączyła siły i dzięki temu jest możliwość zamówienia cateringu. W boksach 3 lub 5 dań, wersja mięsna, rybna, wegetariańska lub dla dzieci. Ceny zaczynają się od 29,90 zł.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Goście nie czują się bezpiecznie w toaletach z suszarkami do rąk

COVID-19 wpływa na kształtowanie nowych postaw i zachowań wśród ludzi. 43% badanych twierdzi, że nie czuje się komfortowo w łazienkach wyposażonych w suszarki elektryczne - wynika z sondażu dla Tork, marki firmy Essity.

6 na 10 respondentów ma większe oczekiwania dotyczące czystości w gastronomii

Większość z nas myje ręce częściej niż przed pandemią COVID-19. Nie wynika to jednak z troski o innych. Nowe badanie przeprowadzone przez Tork, markę firmy Essity, wykazało, że niemal ośmiu na dziesięciu respondentów myje ręce, aby chronić siebie.

Pomoc szpitalom a wizerunek marki

Największe sieci restauracyjne włączyły się do akcji #WzywamyPosiłki, dostarczając darmowe jedzenie lekarzom zaangażowanym w walkę z pandemią koronawirusa. Jak to społeczne zaangażowanie przekłada się na opinie klientów o sieciówkach?

Pogotowie dla firm: darmowe porady dotyczące zarządzania kryzysowego

Przedsiębiorcy są teraz zmuszeni do zarządzania firmą w burzliwym otoczeniu i do podejmowania trudnych decyzji dotyczących np. redukcji zatrudnienia. Jak działać w kryzysie? Korzystajcie z darmowych konsultacji!

Jaką strategię przybrać, żeby przetrwać na rynku?

Pandemia koronawirusa poważnie dotknęła rynek gastronomiczny. Wiele lokali zawiesiło swoje funkcjonowanie. Ci, którzy podjęli walkę, wypracowują ciekawe strategie, które mogą okazać się kluczowe dla funkcjonowania także w czasach po kryzysie.

Ekspert: zamykanie barów i restauracji o 22 w strefie czerwonej nie jest najważniejsze

- Zamykanie barów i restauracji o 22 w czerwonej strefie nie jest najważniejsze w walce z epidemią - uważa prezes Warszawskich Lekarzy Rodzinnych dr Michał Sutkowski. Według niego, jeśli ktoś w restauracji nie przestrzega zasad, powinien być wypraszany.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej