x

Aioli, Sing Sing i Banjaluka stawiają na promocję dań na wynos

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    09.11.2020

Jak poradzić sobie z zamknięciem restauracji? Trudna sytuacja w gastronomii zmusza restauratorów do szybkich działań i wypracowania nowego modelu sprzedażowego. Jak to się robi w lokalach należących do Grupy Instynkt?

Oferta restauracji Aioli. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Aioli. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kolejny, ogłoszony w październiku, lockdown w gastronomii był nieoczekiwany, restauratorzy byli zmuszeni szybko zareagować. Lokale postawione z dnia na dzień w trudnej sytuacji dostosowują się do nowych warunków.
– W Grupie Instynkt byliśmy gotowi tego samego dnia, w którym obostrzenia zostały ogłoszone, przygotowując nowe oferty i promocje dla gości. Już w piątek 30 października mieliśmy gotowy plan działania na okres zamknięcia restauracji. Wynosy, promocje, catering dietetyczny – to wszystko zostało zaplanowane od razu. To ważne, aby umieć być elastycznym i szybko reagować. Restauracje, które chcą przetrwać muszą działać szybko, kierować się swoim instynktem, inspirować się i śledzić trendy na rynku – nie tylko Polskim, ale także zagranicznym – mówi Paulina Dufek z Grupy Instynkt.

Promocje, które wprowadzono w restauracjach Aioli, Sing Sing i Banjaluka działają tylko przy odbiorze osobistym.
– Chcemy w te sposób zachęcić gości do odwiedzania restauracji. Dzięki temu mamy z nimi kontakt, którego bardzo nam brakuje – wyjaśnia Dufek. – Chcemy także uświadamiać gości, że zamówienia na wynos i w dostawie to jedyne, co pomoże restauracjom przetrwać. Jeśli chcą wrócić do swoich ulubionych restauracji, po prostu muszą pomóc. W czerwcu, kiedy restauracje wznowiły swoją pełną działalność można było zauważyć, że ludziom najbardziej brakowało wyjść do lokali, które od razu zrobiły się pełne. Kina i teatry musiały poczekać, to ogródki restauracji były wypełnione po brzegi. Wspierajmy się wzajemnie, uczmy się od siebie, wszyscy mamy ten sam cel – przetrwać – dodaje.

Promocje w Aioli
Poniedziałek – Burger Day. Drugi, tańszy burger za 1 zł.
Wtorek – Pizza Day. Druga, tańsza pizza za 1 zł. Wciąż obowiązuje tradycyjna promocja w której we wtorki pizza maghertia kosztuje 10 zł.
Środa - Pasta Day. Druga, tańsza pasta za 1 zł.
Czwartek – Salad & Bowl Day. Drugi, tańszy bowl lub sałatka za 1 zł.
Piątek - Tapas Day. Drugi, tańszy tapas za 1 zł.
Sobota i Niedziela – Breakfast Day. Drugie, tańsze śniadanie w cenie 1 zł i to do godziny 14.
Ponadto lunch w cenie 18,90 zł (zupa, danie główne + napój) oraz możliwość kupienia zup w słoikach. 1 litr zupy kosztuje 21 zł. Miłośnicy śniadań w Aioli mogą je zamówić i odebrać, w tradycyjnej cenie 5 zł do napoju z karty.

Promocje w Sing Sing

Oferta restauracji Sing Sing. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Sing Sing. Zdjęcie: materiały prasowe.
Poniedziałek to dzień pad thai, który w promocji z tofu kosztuje 15 zł, a z krewetkami lub kurczakiem 18 zł.
We wtorki można zjeść dania z pary, tzn. chińskie bao i pierożki w cenie 19 zł.
W środę – japońskie dania w promocji: tataki, gyoza i ramen. Tutaj drugie, tańsze danie w cenie 1 zł.
Czwartek – wszystkie curry za 24,99 zł.
W piątek każdy satay w cenie 19 zł.
W weekend do każdego głównego dania deser w prezencie.
Ponadto Sing Sing kilka dni temu wprowadził menu z sushi w atrakcyjnych cenach. Największy zestaw z 68 kawałkami kosztuje tylko 86 zł! Do każdego zamówienia restauracja dodaje ciasteczko z zabawną wróżbą.

Promocje w Banjaluce
Oferta restauracji Banjaluka. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Banjaluka. Zdjęcie: materiały prasowe.
Poniedziałek to dzień z gurmanską plejskavicą z chlebem pita, ajvarem i sosem miętowym w cenie 36,90 zł, druga porcja za 1 zł.
Wtorek to cievapcici z lepinją ajvarem i sałatami w cenie 34,90 zł, również druga porcja za 1 zł.
W środę panierowane halloumi z pieczoną papryką, bakłażanem, pomidorami cherry, duszoną soczewicą w cenie 38,90 zł za dwa.
Czwartek to czas na bałkańskie burgery (w wersji mięsnej lub wege) 33,90 zł, drugi za 1 zł. Piątek – labraks grillowany w cenie 44,90 zł, a drugi za 1 zł.
W sobotę – żeberka w cenie 49,90 zł, druga porcja za 1 zł, czyli dwie porcje w cenie 50,90 zł. W niedziele – gratisowy deser do wszystkich zamówionych dań.

Banjaluka razem z Sing Sing połączyła siły i dzięki temu jest możliwość zamówienia cateringu. W boksach 3 lub 5 dań, wersja mięsna, rybna, wegetariańska lub dla dzieci. Ceny zaczynają się od 29,90 zł.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Pudełkowa wigilia dla pracownika - zamiast świątecznego spotkania firmowego

Brak zamówień na bożonarodzeniowy catering dla firm to kolejny cios w branżę gastro. Jednak nie wszyscy restauratorzy się poddają i godzą ze stwierdzeniem, że w tym roku świąt nie będzie. Koku Sushi wymyśliło pudełkową wigilię dla pracownika. Kilka firm skorzystało już z tej oferty.

Otwarcie gastronomii po Wielkanocy? Póki co znów pełny lockdown na Pomorzu

W województwie pomorskim ponownie zamknięte zostaną hotele, obiekty kulturalne i sportowe, ograniczona będzie działalność galerii handlowych. Jednocześnie minister zdrowia oświadczył, że decyzje dotyczące luzowania obostrzeń będą "odważniejsze". Ale dopiero po Wielkanocy.

BCC: dlaczego otwarte są galerie handlowe, a nie można otworzyć gastronomii?

- Z satysfakcją przyjmujemy decyzję o otwarciu hoteli czy stoków. To pozwoli odetchnąć przedsiębiorcom prowadzącym działalność w tym obszarze - komentuje Business Centre Club. Ocenia jednak, że decyzje dotyczące odmrażania gospodarki "pozostają wciąż chaotyczne".

Brita Polska dołącza do #hotgastrochallenge

Aby wesprzeć lokalnych restauratorów w trudnym czasie pandemii, BRITA Polska zaangażowała się w działania #hotgastrochallenge, #jedzlokalnie, #pijloklanie. Firma zamawia posiłki regeneracyjne dla stacjonarnych pracowników w okolicznych restauracjach.

Można będzie uruchamiać ogródki gastronomiczne, gdy zrobi się cieplej?

- Jestem zwolennikiem otwierania ogródków, kiedy nastąpi ocieplenie. Gospodarka tego potrzebuje - mówi wiceminister rozwoju, pracy i technologii Olga Semeniuk.

Wrocławskiej gastronomii pomysły na koronawirusa

Można o mijających tygodniach mówić "kryzys", ale to podejście pozbawione uważności. Wolę je widzieć jako początek czegoś nowego, czas zrozumienia potrzeb gości i wprowadzania kreatywnych rozwiązań, które gdyby nie koronawirus, pewnie nigdy nie miałby szansy na urzeczywistnienie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej