x

Aioli, Sing Sing i Banjaluka stawiają na promocję dań na wynos

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    09.11.2020

Jak poradzić sobie z zamknięciem restauracji? Trudna sytuacja w gastronomii zmusza restauratorów do szybkich działań i wypracowania nowego modelu sprzedażowego. Jak to się robi w lokalach należących do Grupy Instynkt?

Oferta restauracji Aioli. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Aioli. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kolejny, ogłoszony w październiku, lockdown w gastronomii był nieoczekiwany, restauratorzy byli zmuszeni szybko zareagować. Lokale postawione z dnia na dzień w trudnej sytuacji dostosowują się do nowych warunków.
– W Grupie Instynkt byliśmy gotowi tego samego dnia, w którym obostrzenia zostały ogłoszone, przygotowując nowe oferty i promocje dla gości. Już w piątek 30 października mieliśmy gotowy plan działania na okres zamknięcia restauracji. Wynosy, promocje, catering dietetyczny – to wszystko zostało zaplanowane od razu. To ważne, aby umieć być elastycznym i szybko reagować. Restauracje, które chcą przetrwać muszą działać szybko, kierować się swoim instynktem, inspirować się i śledzić trendy na rynku – nie tylko Polskim, ale także zagranicznym – mówi Paulina Dufek z Grupy Instynkt.

Promocje, które wprowadzono w restauracjach Aioli, Sing Sing i Banjaluka działają tylko przy odbiorze osobistym.
– Chcemy w te sposób zachęcić gości do odwiedzania restauracji. Dzięki temu mamy z nimi kontakt, którego bardzo nam brakuje – wyjaśnia Dufek. – Chcemy także uświadamiać gości, że zamówienia na wynos i w dostawie to jedyne, co pomoże restauracjom przetrwać. Jeśli chcą wrócić do swoich ulubionych restauracji, po prostu muszą pomóc. W czerwcu, kiedy restauracje wznowiły swoją pełną działalność można było zauważyć, że ludziom najbardziej brakowało wyjść do lokali, które od razu zrobiły się pełne. Kina i teatry musiały poczekać, to ogródki restauracji były wypełnione po brzegi. Wspierajmy się wzajemnie, uczmy się od siebie, wszyscy mamy ten sam cel – przetrwać – dodaje.

Promocje w Aioli
Poniedziałek – Burger Day. Drugi, tańszy burger za 1 zł.
Wtorek – Pizza Day. Druga, tańsza pizza za 1 zł. Wciąż obowiązuje tradycyjna promocja w której we wtorki pizza maghertia kosztuje 10 zł.
Środa - Pasta Day. Druga, tańsza pasta za 1 zł.
Czwartek – Salad & Bowl Day. Drugi, tańszy bowl lub sałatka za 1 zł.
Piątek - Tapas Day. Drugi, tańszy tapas za 1 zł.
Sobota i Niedziela – Breakfast Day. Drugie, tańsze śniadanie w cenie 1 zł i to do godziny 14.
Ponadto lunch w cenie 18,90 zł (zupa, danie główne + napój) oraz możliwość kupienia zup w słoikach. 1 litr zupy kosztuje 21 zł. Miłośnicy śniadań w Aioli mogą je zamówić i odebrać, w tradycyjnej cenie 5 zł do napoju z karty.

Promocje w Sing Sing

Oferta restauracji Sing Sing. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Sing Sing. Zdjęcie: materiały prasowe.
Poniedziałek to dzień pad thai, który w promocji z tofu kosztuje 15 zł, a z krewetkami lub kurczakiem 18 zł.
We wtorki można zjeść dania z pary, tzn. chińskie bao i pierożki w cenie 19 zł.
W środę – japońskie dania w promocji: tataki, gyoza i ramen. Tutaj drugie, tańsze danie w cenie 1 zł.
Czwartek – wszystkie curry za 24,99 zł.
W piątek każdy satay w cenie 19 zł.
W weekend do każdego głównego dania deser w prezencie.
Ponadto Sing Sing kilka dni temu wprowadził menu z sushi w atrakcyjnych cenach. Największy zestaw z 68 kawałkami kosztuje tylko 86 zł! Do każdego zamówienia restauracja dodaje ciasteczko z zabawną wróżbą.

Promocje w Banjaluce
Oferta restauracji Banjaluka. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta restauracji Banjaluka. Zdjęcie: materiały prasowe.
Poniedziałek to dzień z gurmanską plejskavicą z chlebem pita, ajvarem i sosem miętowym w cenie 36,90 zł, druga porcja za 1 zł.
Wtorek to cievapcici z lepinją ajvarem i sałatami w cenie 34,90 zł, również druga porcja za 1 zł.
W środę panierowane halloumi z pieczoną papryką, bakłażanem, pomidorami cherry, duszoną soczewicą w cenie 38,90 zł za dwa.
Czwartek to czas na bałkańskie burgery (w wersji mięsnej lub wege) 33,90 zł, drugi za 1 zł. Piątek – labraks grillowany w cenie 44,90 zł, a drugi za 1 zł.
W sobotę – żeberka w cenie 49,90 zł, druga porcja za 1 zł, czyli dwie porcje w cenie 50,90 zł. W niedziele – gratisowy deser do wszystkich zamówionych dań.

Banjaluka razem z Sing Sing połączyła siły i dzięki temu jest możliwość zamówienia cateringu. W boksach 3 lub 5 dań, wersja mięsna, rybna, wegetariańska lub dla dzieci. Ceny zaczynają się od 29,90 zł.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Rząd ogłosił koniec stanu epidemii w Polsce

Branża HoReCa i my wszyscy możemy odetchnąć z ulgą. 16 maja zniesiony zostaje stan epidemii w Polsce. Od tego dnia obowiązywać będzie stan zagrożenia epidemicznego - poinformował minister zdrowia Adam Niedzielski.

Złagodzenie obostrzeń epidemicznych w gastronomii

Od 1 marca nie obowiązują już limity osób mogących przebywać jednocześnie w restauracjach. Ponownie mogą działać kluby i dyskoteki.

GfK: Mimo pandemii i kryzysu gastronomii Polacy chętnie odwiedzają restauracje

Lockdown, restrykcje nałożone na gastronomię, wzrost kosztów działalności oraz problemy ze znalezieniem pracowników spowodowały, że w 2021 roku zamknięto 17 proc. lokali gastronomicznych w porównaniu do liczby z 2019 roku. Mimo to, według danych GfK, Polacy nadal chętnie jedzą poza domem.

Od 15 grudnia limit obłożenia w lokalach obniżony do 30 proc. Zamknięte kluby i dyskoteki

Od 15 grudnia obniżamy limit obłożenia w restauracjach, barach i hotelach do 30 proc. Zamknięte będą dyskoteki, kluby i obiekty udostępniające miejsca do tańczenia - zapowiedział wiceminister zdrowia Waldemar Kraska.

Minister Niedzielski: nowe obostrzenia od 1 do 17 grudnia

W środę 1 grudnia zacznie obowiązywać tzw. pakiet alarmowych obostrzeń. Limit zapełnienia w gastronomi i hotelach z 75% zostanie zmniejszony do 50%. Nowe restrykcje w poniedziałek ogłosił minister zdrowia Adam Niedzielski.

Co zmieniła pandemia na rynku opakowań w branży HoReCa?

Jako ludzkość musimy radykalnie zmienić swoje podejście do kwestii wykorzystania plastiku. Ogromne zmiany powinny dokonać się także w gastronomii. Pandemia Covid-19 pokazała, że globalne przeobrażenie rynku tworzyw sztucznych jest konieczne. Czy to początek rewolucji?

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej