x

Kampania "Olej rzepakowy skarbem Europy"

Kategoria: Lifestyle - zdrowe odżywianie    06.11.2020

Trwa kampania "Olej rzepakowy skarbem Europy" zainicjowana przez polskie i francuskie stowarzyszenie producentów oleju rzepakowego. Polska i Francja to bowiem - obok Niemiec - dwaj jego najwięksi producenci w Europie.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Neutralny w smaku o lekko słomkowym kolorze olej rzepakowy to produkt, który sprawdzi się podczas gotowania, smażenia, pieczenia, ale również jako dodatek do sałat czy marynat do mięs. Stanowi doskonałe źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-6 i omega-3. Zawiera aż 10 razy więcej omega-3 niż oliwa. Dodatkowym plusem jest proporcja obu kwasów – wynosi 2:1 i jest idealna z punktu widzenia żywieniowego.
Olej tłoczony z rzepaku jest źródłem witaminy K, która przyczynia się do prawidłowego krzepnięcia krwi oraz utrzymania zdrowych kości. Zawarta w nim witamina E jest niezastąpiona w ochronie naszego DNA oraz stanowi źródło antyoksydantów usuwających z naszego organizmu nadmiar wolnych rodników.
Kampania promocyjna oleju rzepakowego potrwa do 2022 roku. Współfinansowana jest przez Unię Europejską.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Dieta Adele, czyli dieta SIRT zyskuje na popularności. Co ją wyróżnia?

Dieta SIRT zyskała popularność dzięki spektakularnej metamorfozie brytyjskiej piosenkarki Adele. Z powodu szybkiej utraty wagi, którą obserwowaliśmy u gwiazdy ten model odżywiania wciąż wzbudza zainteresowanie i staje się hitem cateringów dietetycznych. Na czym polega fenomen diety?

Polski Twaróg - mamy powody do dumy!

Jest z nami od zawsze, można go kupić praktycznie w każdym sklepie. Twaróg dobrze nam znany, choć często niedoceniany. O polskim skarbie narodowym rozmawiają Gieno Mientkiewicz i Bartosz Wilczyński.

Ryby na polskich stołach - ile i jakie jemy?

Jak pandemia wpłynęła na nasze nawyki żywieniowe i zakupowe? Czy ryby na dobre zagościły na polskich stołach? Dlaczego warto je jeść trzy razy w tygodniu?

Fit Cake i Krowarzywa - połączył ich nurt wege

Fit Cake i Krowarzywa udowadniają, że wegańskie nie znaczy mniej smaczne. Przekonują klientów tradycjonalistów, że można zmieniać swoje upodobania i mieć swój malutki wpływ na poprawę kondycji środowiska. Marki zawiązały nieformalną koalicję działającą na rzecz poprawy nawyków żywieniowych Polaków.

Jak zrozumieć informacje zdrowtne na etykietach? Pomoże w tym inicjatywa UE

Konsumenci coraz częściej mają problem ze zrozumieniem tzw. oświadczeń zdrowotnych na etykietach produktów.Informacja o tym, jak produkt wpływa na nasze zdrowie jest często nieczytelna albo myląca. Inicjatywa "Health Claims Unpacked" (Oświadczenia zdrowotne rozpakowane) ma pomóc to zmienić.

Roślinne zamienniki mięsa od Nestlé

Roślinne "mięso" mielone, burgery, klopsiki i fileciki marki Garden Gourmet są już dostępne w sprzedaży detalicznej.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej