x

Dostawy z DeliGoo już w Warszawie

Kategoria: Twój biznes - wiedza    03.11.2020

Specjalizujący się w dostawach na żądanie polski startup DeliGoo uruchomił oddział w Warszawie, oferując restauratorom i przedsiębiorcom ze stolicy szybkie dostawy posiłków oraz przesyłek. To już 20. miasto, w którym obecni są kurierzy firmy.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Kurierzy w niebieskich strojach dostarczają zamówienia z restauracji, zakupy ze sklepów, a także m.in. przesyłki między firmami. DeliGoo wykorzystuje własne oprogramowanie logistyczne umożliwiające planowanie tras, a także śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym. Dzięki temu kurierzy mogą m.in. łączyć zamówienia, unikając tzw. pustych przebiegów, przy jednoczesnym zachowaniu terminów dostaw. Z kolei nadawcy i odbiorcy znają przewidywany czas dostawy z dokładnością do kilku minut.

Od początku listopada kurierzy DeliGoo obecni są w Warszawie, rozwożąc zamówienia z tutejszych restauracji oraz sklepów. W październiku DeliGoo wystartowało także w Gdyni i Kielcach. W sumie firma ma już w Polsce 20 oddziałów, które prowadzi samodzielnie oraz w modelu franczyzowym. W całym kraju kurierzy DeliGoo dostarczają jedzenie z ponad 700 restauracji (w tym m.in. lokali sieci Bobby Burger, Da Grasso, Dominium, Krowarzywa, czy Manekin), a także sklepów – m.in. drogerii Hebe.

– Zarówno restauratorzy, jak i właściciele sklepów, dotychczas mogli wybierać przede wszystkim między zatrudnianiem własnych dostawców, a oferowaniem swoich dań i produktów w portalach i płacenie im wysokiej prowizji. DeliGoo to rozwiązanie, które łączy najlepsze cechy obu rozwiązań: daje dostęp do technologii i sieci kurierów, którzy są zawsze do dyspozycji, ale pozwala firmom prowadzić sprzedaż samodzielnie i zachować niezależność – mówi Konrad Dymek, CEO i współzałożyciel DeliGoo.

– Obsługujemy setki tysięcy zamówień miesięcznie w całej Polsce, dostarczając posiłki i zamówione produkty z ponad 700 restauracji oraz sklepów. Widzimy też rosnące zainteresowanie ze strony e-commerce oraz sklepów, które dotychczas w ogóle nie prowadziły sprzedaży wysyłkowej. Pracujemy nad rozwiązaniami, które ułatwiają sprzedaż przez internet. Oferujemy na przykład strony do zamówień online, wraz z obsługą płatności. Dzięki temu restauracje mogą szybko rozpocząć przyjmowanie zamówień przez internet – dodaje Łukasz Rybak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Żabka konkurencją dla McDonald’s? Takie ma plany

Żabka - czołowa sieć sklepów convenience - nie bez przyczyny wraca w wybranych placówkach do serwowania pizz i zapiekanek. To pomysł na mniejsze miejscowości, do których nie wchodzą najwięksi gracze fast-food, takie jak McDonald’s.

Oto pięć trendów polskiej i światowej gastronomii. Raport Pyszne.pl

Co królowało na talerzach Polaków w 2022 roku? Które kuchnie świata cieszą się największą popularnością? Czy zaczęliśmy oszczędzać na jedzeniu i przekonujemy się do weganizmu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w najnowszej edycji raportu Food Trendów Pyszne.pl.

Convotherm ConvoSense. Welbilt kolejny raz zaskakuje innowacjami

Firma Welbilt z produktami z linii Convotherm od lat jest liderem rynku nowoczesnych urządzeń dla gastronomii. Do gamy dostępnych opcji Convotherm Maxx Pro dołączyła nowa funkcja ze sztuczną inteligencją ConvoSense. Zaprezentowano ją po raz pierwszy na targach Horeca Gastrofo na stoisku Mondo-Tech.

Ukraińscy pracownicy na rynku HoReCa: ambitni, wykształceni, tymczasowi?

Często mają wyższe wykształcenie, znają języki obce, nie boją się pracy poniżej własnych kompetencji. Chętnie wybierają zatrudnienie w gastronomii lub hotelarstwie. Większość Ukraińców deklaruje jednak, że zaraz po wojnie wróci do swojej ojczyzny.

Restauratorze! Nie marnuj jedzenia, zarabiaj! Chcesz wiedzieć jak? [PORADNIK]

Straty produktów są nieodłączną częścią każdego biznesu gastronomicznego. Nie oznacza to jednak, że restaurator nie ma kontroli nad ilością marnowanej żywności. Wprost przeciwnie, jak podpowiadają doświadczeni szefowie kuchni, sposobów radzenia sobie z tym problemem jest bardzo dużo.

Polacy jedzą oczami. Wygląd jedzenia w czołówce czynników decydujących o wyborze konsumenta [RAPORT]

Jedzenie jest przyjemnością, reguluje nastrój i zaspokaja potrzeby psychospołeczne, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności płynącej z wyglądu posiłku. To wnioski z badania "Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków".

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej