x

Dostawy z DeliGoo już w Warszawie

Kategoria: Twój biznes - wiedza    03.11.2020

Specjalizujący się w dostawach na żądanie polski startup DeliGoo uruchomił oddział w Warszawie, oferując restauratorom i przedsiębiorcom ze stolicy szybkie dostawy posiłków oraz przesyłek. To już 20. miasto, w którym obecni są kurierzy firmy.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Kurierzy w niebieskich strojach dostarczają zamówienia z restauracji, zakupy ze sklepów, a także m.in. przesyłki między firmami. DeliGoo wykorzystuje własne oprogramowanie logistyczne umożliwiające planowanie tras, a także śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym. Dzięki temu kurierzy mogą m.in. łączyć zamówienia, unikając tzw. pustych przebiegów, przy jednoczesnym zachowaniu terminów dostaw. Z kolei nadawcy i odbiorcy znają przewidywany czas dostawy z dokładnością do kilku minut.

Od początku listopada kurierzy DeliGoo obecni są w Warszawie, rozwożąc zamówienia z tutejszych restauracji oraz sklepów. W październiku DeliGoo wystartowało także w Gdyni i Kielcach. W sumie firma ma już w Polsce 20 oddziałów, które prowadzi samodzielnie oraz w modelu franczyzowym. W całym kraju kurierzy DeliGoo dostarczają jedzenie z ponad 700 restauracji (w tym m.in. lokali sieci Bobby Burger, Da Grasso, Dominium, Krowarzywa, czy Manekin), a także sklepów – m.in. drogerii Hebe.

– Zarówno restauratorzy, jak i właściciele sklepów, dotychczas mogli wybierać przede wszystkim między zatrudnianiem własnych dostawców, a oferowaniem swoich dań i produktów w portalach i płacenie im wysokiej prowizji. DeliGoo to rozwiązanie, które łączy najlepsze cechy obu rozwiązań: daje dostęp do technologii i sieci kurierów, którzy są zawsze do dyspozycji, ale pozwala firmom prowadzić sprzedaż samodzielnie i zachować niezależność – mówi Konrad Dymek, CEO i współzałożyciel DeliGoo.

– Obsługujemy setki tysięcy zamówień miesięcznie w całej Polsce, dostarczając posiłki i zamówione produkty z ponad 700 restauracji oraz sklepów. Widzimy też rosnące zainteresowanie ze strony e-commerce oraz sklepów, które dotychczas w ogóle nie prowadziły sprzedaży wysyłkowej. Pracujemy nad rozwiązaniami, które ułatwiają sprzedaż przez internet. Oferujemy na przykład strony do zamówień online, wraz z obsługą płatności. Dzięki temu restauracje mogą szybko rozpocząć przyjmowanie zamówień przez internet – dodaje Łukasz Rybak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Polacy pracują 62,5 minuty, aby zarobić na Big Maca

Przez ostatnie 10 lat inflacja znacząco wpłynęła na koszt zakupów, także w branży fast food. Cena Big Maca w Polsce wzrosła o ponad 59%. W 2012 roku trzeba było pracować 36 minut, aby na niego zarobić, dziś - 62,5 minuty. Gdzie na świecie popularne burgery są najtańsze, a gdzie najdroższe?

Drastyczny wzrost cen pieczywa. Czy grozi nam 30 zł za bochenek chleba?

Wojna w Ukrainie, która jest jednym z kluczowych dostawców pszenicy na świecie, wywołała trudną sytuację na rynku zbóż - wysokie koszty i problem z dostępnością. Rekordowe wzrosty cen pszenicy na giełdzie w Paryżu zmuszają producentów do podnoszenia cen swoich produktów.

Jak znaleźć pracownika sezonowego? [PORADNIK]

Ponad 50 tysięcy ofert pracy sezonowej w gastronomii zanotowano od stycznia do maja 2022 roku - to wzrost o ponad 92% w porównaniu do analogicznego okresu 2021 roku. W sektorze hotelarskim w tym samym czasie nastąpił wzrost o 95%. "Bitwa o pracowników" zatem trwa. A jak ją wygrać? Podpowiadamy.

Jak Polacy odżywiają się podczas wakacji? Nie żałujemy sobie jedzenia!

Podczas urlopu pozwalamy sobie na więcej kulinarnych przyjemności i mniej przejmujemy się zdrowym odżywianiem - wynika z badania marki Cateromarket. 43% ankietowanych stosowało dietę odchudzającą przed sezonem letnim, ale prawie połowa wróciła z urlopu z poczuciem przybrania na wadze.

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji. Ruszyła emisja crowdfundingowa spółki

Salad Story - polska sieć fast food ze zdrową żywnością - otworzyła dwie nowe restauracje. Do końca 2023 roku chce rozbudować sieć z 41 do 57 lokali. Wystartowała emisja crowdfundingowa spółki - cel to zgromadzenie 3,2 mln zł.

Sezon na grilla. Jak się przygotować?

Wiosna i lato to czas, gdy w ogródkach wielu restauracji pojawiają się grille, a wraz z nimi krótkie sezonowe menu potraw obfitujących w grillowane mięsa, ryby i owoce morza.

Inne kategorie

Podcasty

Koniec papierowego kubka jest bliski? [PODCAST]

Ekologia coraz mocniej oddziałuje na wszystkie sfery życia i powoli wkracza także tam, gdzie jeszcze nie tak dawno w ogóle o niej nie myślano - do kawiarni, restauracji, barów. Jak ekologicznie prowadzić gastronomię? Rozmawiamy o tym z Krzysztofem Rzymanem, właścicielem kawiarni STOR w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej