x

Dostawy z DeliGoo już w Warszawie

Kategoria: Twój biznes - wiedza    03.11.2020

Specjalizujący się w dostawach na żądanie polski startup DeliGoo uruchomił oddział w Warszawie, oferując restauratorom i przedsiębiorcom ze stolicy szybkie dostawy posiłków oraz przesyłek. To już 20. miasto, w którym obecni są kurierzy firmy.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Kurierzy w niebieskich strojach dostarczają zamówienia z restauracji, zakupy ze sklepów, a także m.in. przesyłki między firmami. DeliGoo wykorzystuje własne oprogramowanie logistyczne umożliwiające planowanie tras, a także śledzenie dostaw w czasie rzeczywistym. Dzięki temu kurierzy mogą m.in. łączyć zamówienia, unikając tzw. pustych przebiegów, przy jednoczesnym zachowaniu terminów dostaw. Z kolei nadawcy i odbiorcy znają przewidywany czas dostawy z dokładnością do kilku minut.

Od początku listopada kurierzy DeliGoo obecni są w Warszawie, rozwożąc zamówienia z tutejszych restauracji oraz sklepów. W październiku DeliGoo wystartowało także w Gdyni i Kielcach. W sumie firma ma już w Polsce 20 oddziałów, które prowadzi samodzielnie oraz w modelu franczyzowym. W całym kraju kurierzy DeliGoo dostarczają jedzenie z ponad 700 restauracji (w tym m.in. lokali sieci Bobby Burger, Da Grasso, Dominium, Krowarzywa, czy Manekin), a także sklepów – m.in. drogerii Hebe.

– Zarówno restauratorzy, jak i właściciele sklepów, dotychczas mogli wybierać przede wszystkim między zatrudnianiem własnych dostawców, a oferowaniem swoich dań i produktów w portalach i płacenie im wysokiej prowizji. DeliGoo to rozwiązanie, które łączy najlepsze cechy obu rozwiązań: daje dostęp do technologii i sieci kurierów, którzy są zawsze do dyspozycji, ale pozwala firmom prowadzić sprzedaż samodzielnie i zachować niezależność – mówi Konrad Dymek, CEO i współzałożyciel DeliGoo.

– Obsługujemy setki tysięcy zamówień miesięcznie w całej Polsce, dostarczając posiłki i zamówione produkty z ponad 700 restauracji oraz sklepów. Widzimy też rosnące zainteresowanie ze strony e-commerce oraz sklepów, które dotychczas w ogóle nie prowadziły sprzedaży wysyłkowej. Pracujemy nad rozwiązaniami, które ułatwiają sprzedaż przez internet. Oferujemy na przykład strony do zamówień online, wraz z obsługą płatności. Dzięki temu restauracje mogą szybko rozpocząć przyjmowanie zamówień przez internet – dodaje Łukasz Rybak.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

FUNDAMENT GOŚCINNOŚCI

Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego, co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy, jak zostaliśmy obsłużeni. Mimo że przychodzimy do restauracji przede wszystkim dla dobrego jedzenia, a nie wyjątkowej obsługi, jedno bez drugiego nie istnieje.

Pożytki z influencerów

Influencerzy często mają konkretną siłę rażenia. Dzięki dużej liczbie fanów w mediach społecznościowych potrafią wpłynąć na swoich odbiorców i zainteresować ich określonym produktem czy usługą. Jakie korzyści dla restauracji płyną ze współpracy ze współpracy z twórcami internetowymi?

Rola hosta w restauracji

Doskonała obsługa rozpoczyna się, zanim gość na dobre zasiądzie przy stoliku. Pierwsze dobre wrażenie budujemy już na etapie przyjmowania rezerwacji, a życzliwe i przyjazne powitanie powinno być naturalnym elementem serwisu. Nie zawsze jednak tak się dzieje.

Nowoczesne techniki motywacji

Dynamicznie rozwijający się rynek pracowników gastronomii w ciągu następnych dekad napędzać będą przede wszystkim ludzie urodzeni w XXI w. Świat Horeca otwiera drzwi przed młodzieżą z rocznika 2001. Jak skutecznie motywować młodych? Zaproście ich do grywalizacji!

Rośnie spożycie ryb i owoców morza

64% Polaków je ryby i owoce morza średnio raz w tygodniu lub częściej. Wyprzedzamy Niemcy, ale jesteśmy za Wielką Brytanią, Francją czy Włochami - wynika z badań Norweskiej Rady ds. Ryb i Owoców Morza.

Czy po otwarciu gastronomii spadnie popularność platform delivery?

Od 15 maja w ogródkach, a od 29 maja wewnątrz lokalu - restauracje otwierają się dla gości. Czy oznacza to, że boom na aplikacje do zamawiania jedzenia dobiegnie końca? Nie jest to takie oczywiste.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej