x

Worldline po przejęciu Ingenico europejskim liderem usług płatności

Kategoria: Twój biznes - oferta    03.11.2020

Worldline po połączeniu sił z Ingenico, dzięki globalnemu zasięgowi swojej działalności, zamierza kształtować nowe metody płatności i prowadzenia biznesu. Handlowcy mogą spodziewać się nowych rozwiązań i usług.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
Oznacza to szerszy wybór możliwości przyjmowania płatności elektronicznych w celu zwiększenia wydajności operacyjnej oraz efektywniejsze pozyskiwanie klientów.
– Dzięki przejęciu Ingenico, nasza grupa uległa całkowitej przemianie pod względem skali działalności i nowych globalnych możliwości. Możemy teraz jeszcze lepiej wspierać naszych klientów, handlowców a w szczególności banki, umożliwiając im korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie płatności elektronicznych w celu przyspieszenia ich własnego rozwoju, jak również ułatwienia realizacji ich strategii transformacji cyfrowej. W ten sposób, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, angażujemy się w zrównoważony rozwój społeczności, w których działamy, pozostając jednocześnie na najwyższym możliwym poziomie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Pomimo trudnych czasów, których wszyscy obecnie doświadczamy, mam ogromną pewność co do potencjału i przyszłości naszej grupy oraz naszych 20 tys. pracowników na całym świecie – mówi Gilles Grapinet, przewodniczący Rady Dyrektorów i dyrektor zarządzający Worldline.

Nowy Worldline w skrócie
    • To pierwsza w Europie i czwarta na świecie grupa na rynku usług płatniczych ze skonsolidowanymi przychodami pro forma w wysokości 5,3 mld euro w 2019 roku.
    • Dostarcza swoim klientom zrównoważone i bezpieczne rozwiązania obejmujące pełen łańcuch wartości w sektorze płatności.
    • Dzięki zespołowi 20 tys. pracowników kształtuje nowe metody dokonywania płatności, nowy styl życia a także nowe sposoby prowadzenia biznesu.
    • Dzięki fizycznej obecności w ponad 50 krajach na całym świecie, jest jedynym europejskim podmiotem o międzynarodowym zakresie działalności, który może rywalizować z międzynarodowymi grupami płatniczymi zlokalizowanymi w Stanach Zjednoczonych, zapewniającym pełen ekosystem płatności od akceptacji za pośrednictwem terminali POS po usługi autoryzacyjno-rozliczeniowe. Nowy wzmocniony Worldline ma obecnie szeroki dostęp do rynku amerykańskiego, większą ekspozycję na handlowców w Ameryce Łacińskiej oraz Azji Wschodniej i Pacyfiku oraz możliwość szybszej ekspansji w krajach o niższej popularności kart płatniczych.
    • Worldline oferuje usługi płatnicze, począwszy od płatności online, poprzez rozwiązania wielokanałowe i szeroki portfel terminali płatniczych, po wydawanie kart i akceptowanie nimi płatności oraz bankowość cyfrową na rzecz miliona akceptantów i 1200 banków i instytucji finansowych.
    • Nowy Worldline jest w stanie sprostać lokalnym i globalnym potrzebom handlowców. W wielu krajach korzenie firmy sięgają czasów pojawienia się pierwszych płatności cyfrowych na rynku a jej rozwiązania ukształtowały krajowy system płatniczych w takich państwach jak Belgia, Luksemburg, Szwajcaria i Austria.
    • Worldline to największe w Europie centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym i trzeci co do wielkości dostawca usług akceptacji płatności online na kontynencie. Łącznie obsługuje około 250 tys. klientów i sklepów internetowych w zakresie handlu elektronicznego, oferując im ponad 350 sposobów płatności w łączności z ponad 150 lokalnymi centrami autoryzacyjnymi.

Rozszerzenie perspektyw dla usług finansowych
Jako największy operator płatności w Europie, mający na swoim koncie osiągnięcia w zakresie tworzenia strategicznego partnerstwa z instytucjami finansowymi, Worldline jest liderem w dziedzinie usług płatniczych nowej generacji, takich jak account-based payment (płatność na konto) i instant payment (płatność bezpośrednia).
Połączenie z Ingenico zwiększa wolumen płatności obsługiwanych przez Worldline, co daje możliwość budowania strategicznego partnerstwa z nowymi instytucjami finansowymi obok obecnie współpracujących z Worldline 1200 instytucji, za pośrednictwem których firma przetwarza rocznie transakcje kartami płatniczymi o wartości blisko 5,6 mld euro.

Innowacje
Aby przyczynić się do kształtowania przyszłość sektora płatności i pomóc klientom wykorzystać zmieniające się zachowania konsumentów m.in. w związku z pandemią COVID-19, Worldline zamierza jeszcze bardziej wzmocnić innowacje produktowe i zwiększyć swoje możliwości inwestycyjne w tym zakresie, przeznaczając na badania i rozwój ponad 300 mln euro rocznie.
Stale prowadzi badania nad przyszłością sektora płatności w następujących obszarach:
    • Osobiste terminale płatnicze
    • Nowe możliwości płatności sklepowych (in-store)
    • Handel w mediach społecznościowych (Social commerce) i zakupy głosowe (Voice commerce)
    • Nowe platformy płatnicze
    • Usługi związane z danymi
    • Cyfrowe bilety


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

PKN Orlen poszukuje dostawców zapiekanek

PKN Orlen prowadzi analizę rynku w zakresie potencjalnych dostawców zapiekanek, które pod marką własną koncernu byłyby przeznaczone do dalszej sprzedaży w jego punktach detalicznych. Odpowiedzi na zapytanie można składać do 24 sierpnia.

Serwisy obiadowe i zastawa stołowa odpowiednie na co dzień

Dzisiaj jest to mniej popularne niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu, jednak część osób decyduje się oddzielić serwis obiadowy i zastawę stołową codzienną od świątecznej. Co będzie odpowiednie do codziennego użytkowania? Czym kierować się przy zakupie talerzy, misek, kubków oraz sztućców dla rodziny?

Kawowy ekspres do gastronomii. Cena to nie wszystko

Jeśli nie wiemy, jak samodzielnie zaparzyć espresso, powinniśmy mieć w lokalu choćby mały automatyczny ekspres. To, jakie urządzenie będzie dla nas odpowiednie, zależy od wielu czynników i nie ogranicza się do dyskusji wyłącznie na temat ceny.

5 dobrych powodów, by pożegnać się ze starym sprzętem kuchennym

Znane procesy, sprzęt i sposób przygotowywania - wszystko to ułatwia życie w kuchni. Naprawdę? Przyglądając się pracy w kuchni czasami odnosi się zupełnie inne wrażenie. Tylko dlatego, że zawsze robiłeś coś w określony sposób, nie oznacza to, że jest to najlepszy sposób.

Starbucks w biurach! Nestlé Professional startuje w Polsce z ofertą We Proudly Serve Starbucks®

Firma Nestlé Professional rozszerza portfolio napojów dla gastronomii o koncept We Proudly Serve Starbucks®. Oferuje on biurom i punktom gastronomicznym możliwość serwowania napojów kultowej marki.

Piece do bistro

Każdy lokal gastronomiczny ma inną powierzchnię i specyfikę działalności, wymaga więc wyposażenia w nieco inny sprzęt. Na co zwrócić uwagę, wybierając piec do bistro?

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej