

Worldline po przejęciu Ingenico europejskim liderem usług płatności


Worldline po połączeniu sił z Ingenico, dzięki globalnemu zasięgowi swojej działalności, zamierza kształtować nowe metody płatności i prowadzenia biznesu. Handlowcy mogą spodziewać się nowych rozwiązań i usług.
– Dzięki przejęciu Ingenico, nasza grupa uległa całkowitej przemianie pod względem skali działalności i nowych globalnych możliwości. Możemy teraz jeszcze lepiej wspierać naszych klientów, handlowców a w szczególności banki, umożliwiając im korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie płatności elektronicznych w celu przyspieszenia ich własnego rozwoju, jak również ułatwienia realizacji ich strategii transformacji cyfrowej. W ten sposób, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, angażujemy się w zrównoważony rozwój społeczności, w których działamy, pozostając jednocześnie na najwyższym możliwym poziomie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Pomimo trudnych czasów, których wszyscy obecnie doświadczamy, mam ogromną pewność co do potencjału i przyszłości naszej grupy oraz naszych 20 tys. pracowników na całym świecie – mówi Gilles Grapinet, przewodniczący Rady Dyrektorów i dyrektor zarządzający Worldline.
Nowy Worldline w skrócie
• To pierwsza w Europie i czwarta na świecie grupa na rynku usług płatniczych ze skonsolidowanymi przychodami pro forma w wysokości 5,3 mld euro w 2019 roku.
• Dostarcza swoim klientom zrównoważone i bezpieczne rozwiązania obejmujące pełen łańcuch wartości w sektorze płatności.
• Dzięki zespołowi 20 tys. pracowników kształtuje nowe metody dokonywania płatności, nowy styl życia a także nowe sposoby prowadzenia biznesu.
• Dzięki fizycznej obecności w ponad 50 krajach na całym świecie, jest jedynym europejskim podmiotem o międzynarodowym zakresie działalności, który może rywalizować z międzynarodowymi grupami płatniczymi zlokalizowanymi w Stanach Zjednoczonych, zapewniającym pełen ekosystem płatności od akceptacji za pośrednictwem terminali POS po usługi autoryzacyjno-rozliczeniowe. Nowy wzmocniony Worldline ma obecnie szeroki dostęp do rynku amerykańskiego, większą ekspozycję na handlowców w Ameryce Łacińskiej oraz Azji Wschodniej i Pacyfiku oraz możliwość szybszej ekspansji w krajach o niższej popularności kart płatniczych.
• Worldline oferuje usługi płatnicze, począwszy od płatności online, poprzez rozwiązania wielokanałowe i szeroki portfel terminali płatniczych, po wydawanie kart i akceptowanie nimi płatności oraz bankowość cyfrową na rzecz miliona akceptantów i 1200 banków i instytucji finansowych.
• Nowy Worldline jest w stanie sprostać lokalnym i globalnym potrzebom handlowców. W wielu krajach korzenie firmy sięgają czasów pojawienia się pierwszych płatności cyfrowych na rynku a jej rozwiązania ukształtowały krajowy system płatniczych w takich państwach jak Belgia, Luksemburg, Szwajcaria i Austria.
• Worldline to największe w Europie centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym i trzeci co do wielkości dostawca usług akceptacji płatności online na kontynencie. Łącznie obsługuje około 250 tys. klientów i sklepów internetowych w zakresie handlu elektronicznego, oferując im ponad 350 sposobów płatności w łączności z ponad 150 lokalnymi centrami autoryzacyjnymi.
Rozszerzenie perspektyw dla usług finansowych
Jako największy operator płatności w Europie, mający na swoim koncie osiągnięcia w zakresie tworzenia strategicznego partnerstwa z instytucjami finansowymi, Worldline jest liderem w dziedzinie usług płatniczych nowej generacji, takich jak account-based payment (płatność na konto) i instant payment (płatność bezpośrednia).
Połączenie z Ingenico zwiększa wolumen płatności obsługiwanych przez Worldline, co daje możliwość budowania strategicznego partnerstwa z nowymi instytucjami finansowymi obok obecnie współpracujących z Worldline 1200 instytucji, za pośrednictwem których firma przetwarza rocznie transakcje kartami płatniczymi o wartości blisko 5,6 mld euro.
Innowacje
Aby przyczynić się do kształtowania przyszłość sektora płatności i pomóc klientom wykorzystać zmieniające się zachowania konsumentów m.in. w związku z pandemią COVID-19, Worldline zamierza jeszcze bardziej wzmocnić innowacje produktowe i zwiększyć swoje możliwości inwestycyjne w tym zakresie, przeznaczając na badania i rozwój ponad 300 mln euro rocznie.
Stale prowadzi badania nad przyszłością sektora płatności w następujących obszarach:
• Osobiste terminale płatnicze
• Nowe możliwości płatności sklepowych (in-store)
• Handel w mediach społecznościowych (Social commerce) i zakupy głosowe (Voice commerce)
• Nowe platformy płatnicze
• Usługi związane z danymi
• Cyfrowe bilety
Zobacz także

WYGODA ZAPROGRAMOWANA

Jakie rozwiązania przygotowali producenci oprogramowań dla gastronomii i które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się w gorącym, świąteczno-noworocznym okresie? Przedstawiamy nowe możliwości atrakcyjne zarówno dla właścicieli, jak i gości restauracji.

W KAWIE SIŁA

Jak zadbać o jakość kawy w lokalu, który nie jest specjalistyczną kawiarnią? Czy można zapewnić dobrą kawę na większą skalę i wreszcie: jakie mogą płynąć z tego wymierne korzyści? O to zapytaliśmy kilku specjalistów.

Kulturalne kulinaria

Kulturalno-kulinarny to ostatnio modne zestawienie - połączenie dwóch dziedzin i słów o bardzo szerokich znaczeniach. Jak zmaterializować to zgrabne hasło i stworzyć kulturalną knajpę? I to wyjątkowo kulturalną, bo działającą przy poważnej instytucji kultury.

Wyjątkowa propozycja Tchibo Coffee Service Polska

Nowoczesny i ekskluzywny ekspres Coffea Professional.

Eksperyment marki Tork®

Eksperyment marki Tork® udowadnia, że dobór odpowiednich narzędzi higieny polepsza funkcjonowanie kuchni.

NOWINKI IT

Oprogramowanie w gastronomii rządzi się swoimi prawami, a jego wybór i zróżnicowanie może przyprawić o zawrót głowy. Każdy większy lokal gastronomiczny wyposażony jest w terminal POS, bez którego normalne funkcjonowanie nie byłoby możliwe. Jakie nowinki oferuje rynek oprogramowania?
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna strategia wyceny napojów

