x

Worldline po przejęciu Ingenico europejskim liderem usług płatności

Kategoria: Twój biznes - oferta    03.11.2020

Worldline po połączeniu sił z Ingenico, dzięki globalnemu zasięgowi swojej działalności, zamierza kształtować nowe metody płatności i prowadzenia biznesu. Handlowcy mogą spodziewać się nowych rozwiązań i usług.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
Oznacza to szerszy wybór możliwości przyjmowania płatności elektronicznych w celu zwiększenia wydajności operacyjnej oraz efektywniejsze pozyskiwanie klientów.
– Dzięki przejęciu Ingenico, nasza grupa uległa całkowitej przemianie pod względem skali działalności i nowych globalnych możliwości. Możemy teraz jeszcze lepiej wspierać naszych klientów, handlowców a w szczególności banki, umożliwiając im korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie płatności elektronicznych w celu przyspieszenia ich własnego rozwoju, jak również ułatwienia realizacji ich strategii transformacji cyfrowej. W ten sposób, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, angażujemy się w zrównoważony rozwój społeczności, w których działamy, pozostając jednocześnie na najwyższym możliwym poziomie odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Pomimo trudnych czasów, których wszyscy obecnie doświadczamy, mam ogromną pewność co do potencjału i przyszłości naszej grupy oraz naszych 20 tys. pracowników na całym świecie – mówi Gilles Grapinet, przewodniczący Rady Dyrektorów i dyrektor zarządzający Worldline.

Nowy Worldline w skrócie
    • To pierwsza w Europie i czwarta na świecie grupa na rynku usług płatniczych ze skonsolidowanymi przychodami pro forma w wysokości 5,3 mld euro w 2019 roku.
    • Dostarcza swoim klientom zrównoważone i bezpieczne rozwiązania obejmujące pełen łańcuch wartości w sektorze płatności.
    • Dzięki zespołowi 20 tys. pracowników kształtuje nowe metody dokonywania płatności, nowy styl życia a także nowe sposoby prowadzenia biznesu.
    • Dzięki fizycznej obecności w ponad 50 krajach na całym świecie, jest jedynym europejskim podmiotem o międzynarodowym zakresie działalności, który może rywalizować z międzynarodowymi grupami płatniczymi zlokalizowanymi w Stanach Zjednoczonych, zapewniającym pełen ekosystem płatności od akceptacji za pośrednictwem terminali POS po usługi autoryzacyjno-rozliczeniowe. Nowy wzmocniony Worldline ma obecnie szeroki dostęp do rynku amerykańskiego, większą ekspozycję na handlowców w Ameryce Łacińskiej oraz Azji Wschodniej i Pacyfiku oraz możliwość szybszej ekspansji w krajach o niższej popularności kart płatniczych.
    • Worldline oferuje usługi płatnicze, począwszy od płatności online, poprzez rozwiązania wielokanałowe i szeroki portfel terminali płatniczych, po wydawanie kart i akceptowanie nimi płatności oraz bankowość cyfrową na rzecz miliona akceptantów i 1200 banków i instytucji finansowych.
    • Nowy Worldline jest w stanie sprostać lokalnym i globalnym potrzebom handlowców. W wielu krajach korzenie firmy sięgają czasów pojawienia się pierwszych płatności cyfrowych na rynku a jej rozwiązania ukształtowały krajowy system płatniczych w takich państwach jak Belgia, Luksemburg, Szwajcaria i Austria.
    • Worldline to największe w Europie centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym i trzeci co do wielkości dostawca usług akceptacji płatności online na kontynencie. Łącznie obsługuje około 250 tys. klientów i sklepów internetowych w zakresie handlu elektronicznego, oferując im ponad 350 sposobów płatności w łączności z ponad 150 lokalnymi centrami autoryzacyjnymi.

Rozszerzenie perspektyw dla usług finansowych
Jako największy operator płatności w Europie, mający na swoim koncie osiągnięcia w zakresie tworzenia strategicznego partnerstwa z instytucjami finansowymi, Worldline jest liderem w dziedzinie usług płatniczych nowej generacji, takich jak account-based payment (płatność na konto) i instant payment (płatność bezpośrednia).
Połączenie z Ingenico zwiększa wolumen płatności obsługiwanych przez Worldline, co daje możliwość budowania strategicznego partnerstwa z nowymi instytucjami finansowymi obok obecnie współpracujących z Worldline 1200 instytucji, za pośrednictwem których firma przetwarza rocznie transakcje kartami płatniczymi o wartości blisko 5,6 mld euro.

Innowacje
Aby przyczynić się do kształtowania przyszłość sektora płatności i pomóc klientom wykorzystać zmieniające się zachowania konsumentów m.in. w związku z pandemią COVID-19, Worldline zamierza jeszcze bardziej wzmocnić innowacje produktowe i zwiększyć swoje możliwości inwestycyjne w tym zakresie, przeznaczając na badania i rozwój ponad 300 mln euro rocznie.
Stale prowadzi badania nad przyszłością sektora płatności w następujących obszarach:
    • Osobiste terminale płatnicze
    • Nowe możliwości płatności sklepowych (in-store)
    • Handel w mediach społecznościowych (Social commerce) i zakupy głosowe (Voice commerce)
    • Nowe platformy płatnicze
    • Usługi związane z danymi
    • Cyfrowe bilety


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej