x

Narzędzia Tork - nowe standardy higieny w dobie Covid-19

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    03.11.2020

Tork, marka Essity, dostarcza bezpłatne narzędzia i rozwiązania dla biznesu pomocne w funkcjonowaniu w nowych warunkach. Kampania "Zapewnij nowe standardy higieny" to zestaw materiałów, z którego mogą korzystać firmy, tworząc plan ponownego otwarcia i aktualizując swe procedury higieniczne.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Bezpłatny, dostępny do pobrania zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) pomaga spełnić wymagania nowej rzeczywistości i sprawia, że ludzie mogą poczuć się bezpiecznie. Dzięki bogatej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie higieny, Tork wspiera firmy w skutecznym spełnianiu podwyższonych wymagań higienicznych.
81% respondentów, którzy wzięli udział w ostatnim światowym badaniu zwiększyło swoje oczekiwania dotyczące higieny i bezpieczeństwa w toaletach publicznych w porównaniu z sytuacją przed pandemią COVID-19, a przestrzeganie zasad higieny nigdy dotąd nie było dla nich tak ważne.
– Ostatnie miesiące były wyzwaniem dla firm. Tych, które pozostały otwarte, jak również tych, które pracowały w ograniczonym zakresie. Wzrosły oczekiwania klientów dotyczące higieny, a przy ponownym uruchomieniu działalności, procedury higieniczne są poddawane dokładniejszej kontroli – podkreśla Don Lewis, prezes Essity Professional Hygiene. - Tork oferuje rozwiązania w oparciu o wieloletnie doświadczenie i najnowsze wytyczne ogólnoświatowych organizacji zdrowia publicznego. Naszym celem jest pomoc w utrzymaniu higieny w obiektach i wsparcie naszych klientów w tym trudnym czasie.

Nowe materiały dla firm zawierają:
    • Bezpłatny, dostosowany do różnych potrzeb zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) zawierający oznakowania i listy kontrolne, które mogą być wykorzystane jako część planu ponownego otwarcia biznesu.
    • Infografiki i filmy edukacyjne, które szczegółowo opisują, w jaki sposób rozwiązania higieniczne, takie jak ręczniki papierowe, produkty do pielęgnacji skóry, chusteczki higieniczne i systemy serwetek, przyczyniają się do stworzenia czystszego
i bezpieczniejszego obiektu.
    • Rekomendacje dotyczące produktów Tork pomagające zapewnić nowe standardy higieny.
Bezpłatne materiały i więcej informacji – tutaj.

Konferencja online
Realizując misję dbania o bezpieczeństwo i tworzenie nowych standardów higieny, marka Tork weźmie udział w tegorocznej edycji Interclean Amsterdam Online 2020. Tork będzie głównym sponsorem wydarzenia, które odbędzie się 3-6 listopada. Specjaliści marki poprowadzą wirtualne sesje i będą uczestniczyć w panelach dyskusyjnych, dzieląc się swoją wiedzą, pomysłami i inspiracjami.
Rejestracja na Interclean Amsterdam Online 2020 – tutaj.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Lokale gastronomiczne przyjmą gości najwcześniej 4 maja

Wczoraj wieczorem (16.04.2020) Rząd RP ogłosił plany odmrożenia gospodarki i powrotu do normalnego funkcjonowania społecznego. Ponowne otwarcie restauracji dla gości będzie jednak możliwe najwcześniej za 3 tygodnie.

Poradnik MAKRO Polska na temat bezpieczeństwa w restauracjach

Publikacja "Bezpieczne miejsce do jedzenia w czasach COVID-19. Porady dla branży gastronomicznej" jest już w drodze do restauracji. Poradnik został przygotowany we współpracy z restauratorami i szefami kuchni. To kompendium wiedzy o tym, jak przygotować lokal na wyzwania bezpiecznej obsługi gości.

Niezbędnik dla gastronomii MAKRO realnym wsparciem dla branży

Akcja edukacyjnego wspierania branży gastronomicznej rozpoczęta podczas wiosennego lockdownu przez MAKRO Polska rozwinęła się w kompleksowy portal wiedzy. Poprzez "Niezbędnik dla gastronomii" MAKRO już od pół roku dzieli się z restauratorami i szefami kuchni przydatną wiedzą.

Wielkanoc w dostawie

Zbliżające się święta Polacy spędzą w domach. Izolacja i ograniczenia w przemieszczaniu się sprawią, że większość zrezygnuje z gościny u krewnych czy przyjaciół. O świąteczne smakołyki musimy zadbać samodzielnie. Wielkanocna oferta na wynos to szansa dla restauracji, by podratować finanse.

Gastronomiczna odwilż w Warszawie

Pandemia zmieniła gastronomiczną rzeczywistość. Walka o przetrwanie na kulinarnej mapie stolicy nie obyła się bez ofiar. Kto po "rozmrożeniu" branży restauracyjnej, na półmetku tej szczególnej wiosny, rozkwita na nowo, a kto płynie?

Wrocław - wakacje pełne gastrowrażeń

Zakończenie lockdownu we Wrocławiu wywołało lawinę spektakularnych otwarć. Jak zmienia się tamtejsza scena gastronomiczna latem 2020 r., opisuje Agnieszka Szydziak, redaktor naczelna Have a Bite Wrocław.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej