x

Narzędzia Tork - nowe standardy higieny w dobie Covid-19

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    03.11.2020

Tork, marka Essity, dostarcza bezpłatne narzędzia i rozwiązania dla biznesu pomocne w funkcjonowaniu w nowych warunkach. Kampania "Zapewnij nowe standardy higieny" to zestaw materiałów, z którego mogą korzystać firmy, tworząc plan ponownego otwarcia i aktualizując swe procedury higieniczne.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Bezpłatny, dostępny do pobrania zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) pomaga spełnić wymagania nowej rzeczywistości i sprawia, że ludzie mogą poczuć się bezpiecznie. Dzięki bogatej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie higieny, Tork wspiera firmy w skutecznym spełnianiu podwyższonych wymagań higienicznych.
81% respondentów, którzy wzięli udział w ostatnim światowym badaniu zwiększyło swoje oczekiwania dotyczące higieny i bezpieczeństwa w toaletach publicznych w porównaniu z sytuacją przed pandemią COVID-19, a przestrzeganie zasad higieny nigdy dotąd nie było dla nich tak ważne.
– Ostatnie miesiące były wyzwaniem dla firm. Tych, które pozostały otwarte, jak również tych, które pracowały w ograniczonym zakresie. Wzrosły oczekiwania klientów dotyczące higieny, a przy ponownym uruchomieniu działalności, procedury higieniczne są poddawane dokładniejszej kontroli – podkreśla Don Lewis, prezes Essity Professional Hygiene. - Tork oferuje rozwiązania w oparciu o wieloletnie doświadczenie i najnowsze wytyczne ogólnoświatowych organizacji zdrowia publicznego. Naszym celem jest pomoc w utrzymaniu higieny w obiektach i wsparcie naszych klientów w tym trudnym czasie.

Nowe materiały dla firm zawierają:
    • Bezpłatny, dostosowany do różnych potrzeb zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) zawierający oznakowania i listy kontrolne, które mogą być wykorzystane jako część planu ponownego otwarcia biznesu.
    • Infografiki i filmy edukacyjne, które szczegółowo opisują, w jaki sposób rozwiązania higieniczne, takie jak ręczniki papierowe, produkty do pielęgnacji skóry, chusteczki higieniczne i systemy serwetek, przyczyniają się do stworzenia czystszego
i bezpieczniejszego obiektu.
    • Rekomendacje dotyczące produktów Tork pomagające zapewnić nowe standardy higieny.
Bezpłatne materiały i więcej informacji – tutaj.

Konferencja online
Realizując misję dbania o bezpieczeństwo i tworzenie nowych standardów higieny, marka Tork weźmie udział w tegorocznej edycji Interclean Amsterdam Online 2020. Tork będzie głównym sponsorem wydarzenia, które odbędzie się 3-6 listopada. Specjaliści marki poprowadzą wirtualne sesje i będą uczestniczyć w panelach dyskusyjnych, dzieląc się swoją wiedzą, pomysłami i inspiracjami.
Rejestracja na Interclean Amsterdam Online 2020 – tutaj.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Lockdown przedłużony do 14 lutego!

Rząd ogłosił dziś przedłużenie lockdownu do 14 lutego. Na razie obowiązują więc wszystkie dotychczasowe zakazy. Lokale gastronomiczne i hotele nadal są zamknięte dla gości. Kolejne decyzje rządu - za dwa tygodnie.

Zakopane i Sopot w czerwonej strefie - hotele otwarte, gastronomia do godz. 22

Znalezienie się danego powiatu w strefie czerwonej nie spowoduje zamknięcia hoteli czy pensjonatów, w gastronomii obostrzenia będą bardziej rygorystyczne. Przede wszystkim zostanie skrócony czas otwarcia lokali do godz. 22.

Pomysły branży gastronomicznej na przetrwanie skutków pandemii

Przedstawiciele branży gastronomicznej napisali publiczny list z pomysłami wsparcia branży HoReCa w sytuacji pandemii koronawirusa. Przekazujemy jego treść.

Rekordowa liczba otwarć w Koku Sushi mimo pandemii

Mimo pandemicznego przestoju w gastronomii, franczyzowa sieć Koku Sushi bilansuje pierwszą część roku wyraźnie na plusie. Wiosną i latem otworzyła kilka nowych restauracji. Do końca roku planuje start 6 kolejnych. Zapowiada się, że będzie to rekord w 16-letniej historii firmy. Jak to się robi?

Koronawirus. Wygrani i przegrani

Dla niektórych biznesów pandemia koronawirusa oznacza bardzo ciężki okres, dla innych - wręcz przeciwnie. Dowiedz się, kto straci, a kto zyska w obecnej sytuacji.

Branża piekarnicza liczy straty i czeka na otwarcie HoReCa

Dane ze średnich i dużych zakładów piekarniczych pokazują, że wzrost sprzedaży wyrobów piekarniczych w handlu detalicznym tylko w części wyrównał niższe zamówienia z branży HoReCa. W ubiegłym roku produkcja pieczywa wyniosła 970 tys. ton i była niższa o 9% w relacji rocznej.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej