

Dowozy bez pośredników - ogólnopolska akcja #WspieramZamawiam


Organizatorzy akcji #WspieramZamawiam propagują zamawianie jedzenia na wynos lub na dowóz bez pośredników, integrując restauratorów i gości chcących wspierać swoje ulubione lokale.
Organizatorem akcji jest Robert Kuc, właściciel marki Zdrowa Krowa.
– To od klientów zależy, czy z usług ulubionych lokali będziemy mogli korzystać, kiedy sytuacja już się unormuje. Najlepszym i jedynym sposobem, by przedłużyć ich trwanie, jest zamawianie posiłków na dowóz/wynos. Liczba zamówień to obecnie „być albo nie być” dla ogromnej ilości właścicieli lokali gastronomicznych. 15-30% od zamówienia – to koszt prowizji, którą ponosi właściciel, gdy zamówienie składane jest przez pośredników, zamiast u źródła. To obciążenie ma znaczenie! – podkreśla Robert Kuc.
– Gdy lokal gastronomiczny jest otwarty dla gości, pośrednicy są fajnym dodatkiem i służą za skuteczne narzędzie marketingowe. Gdy sala jest zamknięta, sytuacja się zmienia. Cały ruch lokalu przenosi się do dowozów, a za czynsz i pracowników wciąż trzeba zapłacić. To moment, w którym liczy się każdy grosz – dodaje Kuc.
#WspieramZamawiam – JAK DOŁĄCZYĆ DO AKCJI?
Jeśli prowadzisz restaurację lub lokal gastronomiczny i chcesz ułatwić zamówienie swoim klientom, dołącz do interaktywnej mapy, wejdź na www.wspieramzamawiam.pl i podążaj za instrukcją.
Zobacz także

Hongkong i Niemcy otwierają lokale gastronomiczne

Nasi zachodni sąsiedzi decydują o otwarciu lokali gastronomicznych. W każdym landzie inaczej. Również władze Hongkongu zapowiedziały ponowne otwarcie barów. Ale bez tańców i karaoke.

Ciastka - idealny produkt na czasy kryzysu?

- Wierzymy, że optymalizacja jakości to jedyna dobra strategia na czas recesji - mówi Albert Judycki, współwłaściciel warszawskiej sieci cukierni Lukullus. Jak radzi sobie Lukullus w kryzysie - dowiesz się z rozmowy, którą przeprowadził Marcin Koch (ForRest Projekt).

Wirusolog prof. Włodzimierz Gut krytykuje nieuczciwych hotelarzy

- Spodziewałem się zaostrzenia obostrzeń epidemicznych przez rząd, bo zakwitło cwaniactwo - mówi wirusolog prof. Włodzimierz Gut. Dodaje, że chytry dwa razy traci, a uczciwi hotelarze i właściciele pensjonatów wiedzą, komu mają "podziękować" za to, co się stało.

Milion darmowych toastów - Coca-Cola zachęca do odwiedzania restauracji

W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy marka rozdaje butelki Coca-Coli w lokalnych restauracjach. 10 sierpnia wystartowała akcja "Coca-Cola od nas", w ramach której milion darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tysięcy lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.

Wakacje sprzyjają gastronomii

Okres wakacyjny służy branży HoReCa - wynika z raportu Santander Bank Polska. Analiza transakcji kartami płatniczymi przez klientów banku wskazuje, że w sierpniu wydatki w lokalach nie tylko wróciły do poziomów sprzed pandemii, ale są, w ujęciu średniotygodniowym, o 43% wyższe niż przed rokiem.

Instagram z pomocą małym restauracjom

W Polsce użytkownicy aplikacji Instagram będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

