x

Limitowany napój inspirowany Halloween w Starbucks

Kategoria: Karta - napoje    30.10.2020

Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem, napój Vampire Frappuccino to limitowana, sezonowa oferta Starbucks. W kawiarniach sieci w Polsce można go próbować tylko do 1 listopada.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
To kolejna propozycja Starbucks z okazji Halloween w Polsce. W zeszłym roku goście kawiarni mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku wśród miłośników marki.

– Każdego roku robimy naszym gościom psikusy i wprowadzamy do oferty kolejne niespodziewane, sezonowe nowości. Zwyczaj obchodzenia Halloween jest głęboko zakorzeniony w kulturze USA, Kanady i tutaj w Europie: w Irlandii, Szkocji i Anglii. W Polsce tradycja nadal raczkuje, ale cieszy się dużą popularnością wśród generacji Z. To właśnie z myślą o nich wprowadzamy Vampire Frappuccino, napój inspirowany Halloween i wampirami, które w ciągu ostatnich lat zakorzeniły się w popkulturze. Napój nie zawiera w sobie kofeiny, dzięki czemu może go pić każdy, niezależnie od pory dnia, nawet po zmroku – mówi  Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Z dostawą do domu
Od połowy października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie za pośrednictwem aplikacji Glovo. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących zdalnie czy unikających jesiennej pogody. Aby złożyć zamówienie, wystarczy zainstalować aplikację i wybrać najbliższą kawiarnię. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Lato bez procentów

Rynek piw bezalkoholowych dynamicznie się rozwija. Choć pod względem wolumenów sprzedaży nie może konkurować z rynkiem klasycznego piwa, to konsumenci z roku na rok coraz chętniej sięgają po piwa bezalkoholowe, doceniając ich smak i funkcjonalność.

#INSTABAR

Bar w dzisiejszych czasach istnieje już nie tylko pod realnym adresem, ale również wirtualnie. Prawie nie sposób prowadzić odnoszącej sukcesy działalności gastronomicznej bez pomocy social mediów.

Oshee kupuje Kingę Pienińską

Firma Oshee została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce.

Rozgrzej zimę koktajlowo!

Zima potrafi dopiec każdemu, gdy mrozy siarczyste. Wyglądamy za okno, śniegu po kolana, a na termometrze temperatura poniżej zera. Wielu z was decyduje się zatem na pozostanie w domowych pieleszach i o wyjściu do baru czy restauracji nie ma mowy.

KINLEY TONIC OD MEDYKAMENTU DO WYRAFINOWANEGO DRINKA

Ten wyjątkowy gorzko-słodki smak zna chyba każdy. Tonik, bo o nim mowa, zamówić czy kupić można niemal w każdym zakątku świata. Niewielu jednak wie, skąd pochodzi ten popularny napój i komu zawdzięczamy jego istnienie.

Harmonia ziemi i ziarna w kolekcji kaw Nespresso Origins

Nespresso Professional to 13 starannie skomponowanych mieszanek kaw, wśród których trzy zasługują na szczególne wyróżnienie - podczas degustacji przeniosą nas do źródeł swojego pochodzenia: Indii, Brazylii i Gwatemali.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej