x

Limitowany napój inspirowany Halloween w Starbucks

Kategoria: Karta - napoje    30.10.2020

Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem, napój Vampire Frappuccino to limitowana, sezonowa oferta Starbucks. W kawiarniach sieci w Polsce można go próbować tylko do 1 listopada.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
To kolejna propozycja Starbucks z okazji Halloween w Polsce. W zeszłym roku goście kawiarni mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku wśród miłośników marki.

– Każdego roku robimy naszym gościom psikusy i wprowadzamy do oferty kolejne niespodziewane, sezonowe nowości. Zwyczaj obchodzenia Halloween jest głęboko zakorzeniony w kulturze USA, Kanady i tutaj w Europie: w Irlandii, Szkocji i Anglii. W Polsce tradycja nadal raczkuje, ale cieszy się dużą popularnością wśród generacji Z. To właśnie z myślą o nich wprowadzamy Vampire Frappuccino, napój inspirowany Halloween i wampirami, które w ciągu ostatnich lat zakorzeniły się w popkulturze. Napój nie zawiera w sobie kofeiny, dzięki czemu może go pić każdy, niezależnie od pory dnia, nawet po zmroku – mówi  Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Z dostawą do domu
Od połowy października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie za pośrednictwem aplikacji Glovo. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących zdalnie czy unikających jesiennej pogody. Aby złożyć zamówienie, wystarczy zainstalować aplikację i wybrać najbliższą kawiarnię. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Rozgrzewająco, nie tylko na ciepło

Zima to okres, w  którym nasza gościnność wystawiona jest na najcięższą próbę - z doświadczenia wiem, że dużo łatwiej jest zapewnić gościom smaczne orzeźwienie niż niebanalne rozgrzanie.

Whiskey Boba Dylana dotarła do Polski

Amerykańska whiskey sygnowana nazwiskiem Boba Dylana i nawiązująca do jego największego przeboju "Knockin’ on heaven’s door" pojawiła się na polskim rynku. Legendarny piosenkarz, kompozytor oraz laureat Literackiej Nagrody Nobla (2016) a od ponad dwóch lat jest posiadaczem własnej marki whiskey.

Bogactwo herbaty

Najwcześniejsze fizyczne dowody spożycia herbaty pochodzą z II w. p.n.e., choć jest bardzo prawdopodobne, że Chińczycy znali ją już dużo wcześniej. Do Europy dotarła dopiero w XVI w. Od tamtej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, wciąż powstają nowe sposoby jej przygotowania oraz spożycia.

Woda, która wydobywa smak potraw

Rozmowa z Matiasem Glusmanem - jednym z najbardziej znanych specjalistów ds. napojów, w szczególności wina i wody, na rynku polskim.

Frappuccino na bazie różowej czekolady - od Starbucksa

W ofercie sieci kawiarni Starbucks w Polsce pojawił się nowy, różowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój Starbucks, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.

Kawa - naucz się kawy

Kawa to jeden z najbardziej złożonych produktów pod względem smaku i aromatu. Profesjonalni bariści i degustatorzy przechodzą skomplikowane szkolenia, aby posiąść umiejętność opisywania tego napoju. Najważniejszych cech sensorycznych kawy można jednak z powodzeniem nauczyć się w domu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej