– Tworząc dania często wracam myślami w moje rodzinne strony, w kujawsko-pomorskie. To kuchnia mojego dzieciństwa, która nieustająco mnie inspiruje. Lubię wykorzystywać takie właśnie znane, swojskie smaki, ale w zmienionej, unowocześnionej wersji. Tak powstała słynna kaczka sprzedawana w Batidzie z pieczonymi buraczkami z żurawiną i kopytkami – mówi Marzena Hajn.
– Batida poczuła potrzebę poszukiwania nowych smaków, nasi klienci cateringowi coraz częściej zachęcali nas do sięgania po dania z różnych zakątków świata i kuchni regionalnej. Postanowiliśmy zmienić się dla nich i zaprosić do współpracy utalentowaną, z ogromną pasją, niezwykle otwartą i kreatywną szefową kuchni. Marzena Hajn wniosła nową jakość do firmy. Tworzymy autorskie projekty: Spiżarnię Marzeny, boksy cateringowe czy zupełnie nowatorki projekt kuchni roślinnej, który niedługo ujrzy światło dzienne – komentuje Agata Krzykowska, dyrektorka generalna Batidy.
Batida, rodzinna firma, która w tym roku obchodzi 30-lecie działalności, to dwie prężnie działające i uzupełniające się linie – cukiernicza z czterema butikami na terenie Warszawy, oferująca piękne i pyszne ciasta, mono porcje oraz cateringowa obsługująca kompleksowo wydarzenia eventowe oraz e-sklep.