x

Projekcja świetlna na katowickim Spodku z okazji Dnia Własnego Biznesu

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    15.10.2020

13 października obchodzony był międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Z tej okazji katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla niezależnych polskich przedsiębiorców z sektora MSP, szczególnie w tym trudnym dla wszystkich roku.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Grecji, Turcji, Indiach oraz w Chinach. W Polsce organizatorem tego wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Polska, traktując je jako okazję do wsparcia przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowania przedsiębiorczości. Napis na Spodku odsyłał do stworzonej przez sieć hurtowni platformy, która pozwala właścicielom małych i średnich firm na dotarcie z produktami i usługami do szerokiego grona klientów.

Od kilku miesięcy żyjemy w świecie, który na naszych oczach „przewrócił się do góry nogami”. Jest to szczególnie trudny czas dla przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie  lokalne biznesy. Musieli oni błyskawicznie dopasować się do nowych okoliczności. Ze względu na pandemię lokale gastronomiczne znacznie ograniczyły swoją działalność stacjonarną, a lokalne punkty usługowe były zmuszone do czasowego zamknięcia działalności.
Małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Za to właśnie Polacy je doceniają. Bez względu na fakt, czy jest to przytulna włoska restauracja, mała kawiarnia za rogiem czy lokalny sklep otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – niezależne biznesy odgrywają istotną rolę w życiu społeczeństwa i mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług.

Sieć hurtowni MAKRO Polska chce podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w prowadzeniu działalności, szczególnie w tak trudnym czasie. – Dla klientów sieci prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Firma podziwia ich za wytrwałość i kreatywność. Kierując się hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, swoje działania skupia wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes – czytamy w komunikacie MAKRO Polska.
Do wydarzenia dołączyło ponad 5 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych. Konsumenci mogą odnaleźć firmy biorące udział w akcji dzięki interaktywnej mapie, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.

 



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

EUROGASTRO I WORLDHOTEL - PODSUMOWANIE TARGÓW

W dniach 5-7 kwietnia 273 wystawców z 15 krajów zaprezentowało ofertę, a Centrum Targowo-Kongresowe odwiedziło 19 457 osób. Przedstawiciele branży gastronomicznej i hotelarskiej zapoznali się z najnowszymi trendami oraz wzięli udział w wielu szkoleniach.

EXPO SWEET 2019

Już 17 lutego po raz 11 odbędą się targi Expo Sweet, największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej. W programie tegorocznych targów zaplanowano Mistrzostwa Polski w Dekoracji Tortów oraz w Przygotowaniu Deserów.

Jakub Kasprzak przed startem na Bocuse d’Or Europe. Jak wyglądają przygotowania?

Nowy termin finału Bocuse d’Or Europe to 15-16 października 2020 r., więc do startu na arenie międzynarodowej w Tallinie Jakub Kasprzak ma trzy miesiące. Przygotowania Team Poland idą pełną parą!

Ostatni Gault&Millau Tour w 2017

Poznajcie najlepszych szefów kuchni z Północnej Polski! Na ostatnim Gault&Millau Tour tego roku, który odbył się 18 września br. przyznano pięć regionalnych nagród dla najlepszych szefów kuchni z Pomorza, Kujaw, Mazur, Warmii, Suwalszczyzny i Podlasia.

Poland Restaurant Forum by Nespresso

Po raz czwarty w Polsce, a drugi raz w Warszawie odbyło się gastronomiczne spotkanie Poland Restaurant Forum by Nespresso. Głównym hasłem czwartej odsłony forum było "Dzielenie się siłą" (Share the power). W wydarzeniu wzięło udział ponad 100 uczestników.

ZNAMY ZWYCIĘZCÓW V MISTRZOSTW POLSKI W POTRAWACH I KAWIORZE Z JESIOTRA

Do rywalizacji zorganizowanej 9 marca w hotelu Atut w Licheniu Starym stanęło aż 12 dwuosobowych zespołów z restauracji i hoteli z całego kraju. Tytuł mistrzów potraw i kawioru z jesiotra wywalczyli Grzegorz Adamarek i Jan Cup z Hotelu Blue Diamond Active SPA - Nowa Wieś.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej