x

Projekcja świetlna na katowickim Spodku z okazji Dnia Własnego Biznesu

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    15.10.2020

13 października obchodzony był międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Z tej okazji katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla niezależnych polskich przedsiębiorców z sektora MSP, szczególnie w tym trudnym dla wszystkich roku.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest jednocześnie w 26 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Grecji, Turcji, Indiach oraz w Chinach. W Polsce organizatorem tego wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Polska, traktując je jako okazję do wsparcia przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowania przedsiębiorczości. Napis na Spodku odsyłał do stworzonej przez sieć hurtowni platformy, która pozwala właścicielom małych i średnich firm na dotarcie z produktami i usługami do szerokiego grona klientów.

Od kilku miesięcy żyjemy w świecie, który na naszych oczach „przewrócił się do góry nogami”. Jest to szczególnie trudny czas dla przedsiębiorców, prowadzących małe i średnie  lokalne biznesy. Musieli oni błyskawicznie dopasować się do nowych okoliczności. Ze względu na pandemię lokale gastronomiczne znacznie ograniczyły swoją działalność stacjonarną, a lokalne punkty usługowe były zmuszone do czasowego zamknięcia działalności.
Małe i średnie firmy nie tylko wpływają pozytywnie na rozwój gospodarczy, ale stanowią niezwykle cenną i nieodłączną część lokalnych społeczności. Za to właśnie Polacy je doceniają. Bez względu na fakt, czy jest to przytulna włoska restauracja, mała kawiarnia za rogiem czy lokalny sklep otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – niezależne biznesy odgrywają istotną rolę w życiu społeczeństwa i mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług.

Sieć hurtowni MAKRO Polska chce podziękować przedsiębiorcom oraz wspierać ich w prowadzeniu działalności, szczególnie w tak trudnym czasie. – Dla klientów sieci prowadzenie własnego biznesu to nie tylko praca, ale styl życia, w który wkładają całe swoje serce. Firma podziwia ich za wytrwałość i kreatywność. Kierując się hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, swoje działania skupia wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes – czytamy w komunikacie MAKRO Polska.
Do wydarzenia dołączyło ponad 5 tys. restauracji, sklepów i lokali usługowych. Konsumenci mogą odnaleźć firmy biorące udział w akcji dzięki interaktywnej mapie, dostępnej na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.

 



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Znamy zwycięzcę Kulinarnego Pucharu Polski 2017

Na najwyższym stopniu podium stanęli Bartosz Peter i Rafał Kudliński. Wczoraj, 27 września, zakończył się dwudniowy finał 17. edycji Kulinarnego Pucharu Polski. W konkursie wystartowało 10 drużyn, który zdobyły nominację do KPP oraz laureaci ubiegłorocznej edycji konkursu.

IX edycja akcji GĘSINA NA ŚW. MARCINA

Od 10 listopada do 3 grudnia trwać będzie w tym roku IX edycja slowfoodowej akcji “Gęsina na św. Marcina".

Kulinarnego Pucharu Polski w tym roku nie będzie

Najważniejszy konkurs w polskiej gastronomii został przełożony - na informację o tym, kto po raz 20. otrzyma tytuł "Najlepszego z najlepszych" będziemy musieli poczekać do 20121 roku. Trwają prace nad alternatywnym wydarzeniem dla sektora HoReCa.

Sydney czeka na najlepszego barmana w Polsce

Ruszyła 6. edycja World Class Poland. Ponad 20 godzin zajmie najlepszemu barmanowi w Polsce wyprawa do Sydney, w którym odbędzie się światowy finał.

Po godzinach

Chefs after hours to cykl spotkań edukacyjnych dla szefów kuchni, młodych kucharzy i dziennikarzy kulinarnych, które będą odbywać się raz na kwartał w Food Lab Studio w Warszawie. Pomysłodawcą spotkań jest Grzegorz Łapanowski.

PODSUMOWANIE TARGÓW HORECA I ENOEXPO

Od 7 do 9 listopada ofertę zaprezentowało niemal 400 wystawców z różnych stron świata. Wydarzenie sektora gastronomicznego i hotelarskiego tradycyjnie już połączone było ze spotkaniem branży winiarskiej - Targami EnoExpo.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej