x

Borys Szyc i Michał Żebrowski w kampanii McDonald’s

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    14.10.2020

Ruszyła kolejna kampania promująca linię burgerów Maestro. W gwiazdorskiej obsadzie można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi.

Michał Żebrowki i Borys Szyc w kampanii burgerów Maestro. Zdjęcie: materiały prasowe.
Michał Żebrowki i Borys Szyc w kampanii burgerów Maestro. Zdjęcie: materiały prasowe.
Od 14 października w ofercie McDonald’s dostępne są dwa warianty burgerów z linii Maestro - Maestro Grilled Cheese oraz Maestro Grand Classic. Pierwszy z nich jest przygotowany z bułki typu brioche ze 100-procentową, soczystą wołowiną, z chrupiącymi plastrami bekonu oraz grillowanym serem camembert i serem topionym cheddar. Do tego wyraziste pikle z prażoną cebulą oraz sos musztardowy w stylu amerykańskim i keczup.
Maestro Grand Classic jest przygotowany w bułce typu brioche z solidną porcją 100-procentowej wołowiny, chrupiącymi plastrami bekonu oraz plastrem topionego sera cheddar. Całość uzupełniona jest kompozycją warzyw: świeżą sałatą batawia, długimi plastrami słodkich pikli, soczystym plastrem pomidora oraz krążkami czerwonej cebuli. Smaku dopełnia sos Garlic BBQ.

W najnowszym spocie promującym burgery Maestro, Borys Szyc zakłada się z Michałem Żebrowskim o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Jeden nie chce się do tego przyznać, więc drugi musi uciec się do postępu. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi. Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie. Można je zobaczyć m.in. na kanale YouTube marki.

To kolejny spot z wyróżniającej się serii, reżyserowany przez Jana Komasę. W poprzedniej realizacji Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę – Kasię Zielińską zabierając ją na pysznego burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Whisky Live Warsaw 2022 przeszedł do historii

Rekordowa liczba wystawców oraz frekwencja. Nowa przestrzeń, która udźwignęła presję wydarzenia, mnóstwo sesji Masterclass oraz kolekcjonerski kącik. Tegoroczna edycja festiwalu przechodzi do historii jako najlepsza z dotychczasowych.

Anna i Robert Lewandowscy stworzyli zdrowe przekąski dla kibiców

Nawet 65 proc. kibiców sięga po niezdrowe przegryzki podczas oglądania meczów. Dzięki nowym przekąskom Anny i Roberta Lewandowskich można teraz kibicować zdrowo. Trwający mundial to także okazja do udziału w konkursie i wymyślenia "cieszynki", którą wykona najlepszy napastnik świata.

Rekordy na Restaurant Week. Ruszyły rezerwacje na 2023 rok

Festiwal pod hasłem #FoodLooksGood zgromadził w najlepszych restauracjach rekordowe ponad 135 tysięcy gości. Polska edycja Restaurant Week jest siódmym największym wydarzeniem kulinarnym spośród wszystkich na świecie i drugim największym biletowanym eventem w kraju.

Tydzień Kuchni Polskiej - podsumowanie kulinarnego świętowania niepodległości

Blisko 400 restauracji z 224 miast wzięło udział w akcji Tydzień Kuchni Polskiej związanej z obchodami Święta Niepodległości. W menu pojawiło się kilkaset dań kuchni regionów, jak chociażby warmińskie dzyndzałki, podhalańska jagnięcina czy zupa z brukwi, zapomniany specjał kuchni Pomorza.

Festiwal hiszpański w gdańskiej Stacji Food Hall

Od 24 do 27 listopada Stacja Food Hall w gdańskiej galerii Metropolia zaprasza na kulinarną podróż do Hiszpanii. Podczas czterodniowego festiwalu będą serwowane dania inspirowane Andaluzją, Galicją czy też Katalonią.

Druga odsłona kolacji Grand Dinners za nami!

W Restauracji Belvedere odbyły się kolacje z cyklu Grand Dinners. Gwiazdami obu wieczorów - 7 i 8 listopada - byli francuscy szefowie kuchni Christophe Bacquié i Emmanuel Renaut, którzy przylecieli do Warszawy specjalnie na tę okazję. Kroku dorównywał im gospodarz miejsca Tomasz Łagowski.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej