x

Agata Krzykowska nowym dyrektorem generalnym Batidy. Będą zmiany

Kategoria: Ludzie    14.10.2020

Nową dyrektor generalną Batidy została Agata Krzykowska. Odpowiada za wszystkie procesy w spółce, zarówno w cateringu, sprzedaży online przez e-sklep oraz sieci butików.

Agata Krzykowska nowym dyrektorem generalnym Batidy. Zdjęcie: materiały prasowe.
Agata Krzykowska nowym dyrektorem generalnym Batidy. Zdjęcie: materiały prasowe.

- Ten trudny czas dla branży eventowej, drugi kwartał roku, wykorzystaliśmy na odważne przeprowadzenie zmian w firmie. Wierzę, że to czas na rozwój oraz wprowadzanie innowacji, które przyciągną do Batidy zarówno klienta indywidualnego jak i biznesowego, oczekującego najwyższych standardów obsługi. Wprowadzamy do firmy nowych członków zespołu,  a tym samym nową jakość usług, nie dopuszczam bylejakości – komentuje Agata Krzykowska.

Agata Krzykowska to znana w branży eventowej i cateringowej profesjonalistka. Zaczynała w rodzinnym Olsztynie, a od 2010 roku pracuje w Warszawie. Na rynku warszawskim zdobywała doświadczenie w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, a następnie w zespole Belvedere Group.
- Pani Agata zdobyła nasze zaufanie swoim zaangażowaniem, a także ambitnymi planami rozwoju spółki, które sukcesywnie realizuje. Otwieramy się na nowe, wprowadzając kolejne produkty, wdrażając innowacyjne pomysły,  tym razem również w przestrzeni online nie zapominając jednocześnie, iż jesteśmy firmą rodzinną z 30 letnią historią – dodaje Jolanta Radziszewska, prezes Batidy.

Batida, firma rodzinna, działa na warszawskim rynku od 30 lat. Początkowo, jako jedna z pierwszych piekarni oferowała prawdziwe bagietki czy croissanty. Ustawione przy dużych oknach piekarni piece przyciągały warszawiaków, którzy mogli zobaczyć cały proces ręcznego przygotowania wypieków. Obecnie Batida to dwie prężnie działające i uzupełniające się linie – cukiernicza z czterema butikami na terenie Warszawy, oferująca ciasta, mono porcje oraz cateringowa obsługująca kompleksowo wydarzenia nawet dla kilkuset osób.




Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej