x

Bezpłatna aplikacja edukacyjna dla środowiska barmańskiego

Kategoria: Twój biznes - wiedza    13.10.2020

Startuje bezpłatny program szkoleniowy na temat zrównoważonego i odpowiedzialnego prowadzenia baru - “The Bar World of Tomorrow".

Grafika: materiały prasowe.
Grafika: materiały prasowe.
Kurs uwzględnia wiele aspektów pracy baru: od użycia świeżych składników, przez odpowiedzialne serwowanie alkoholu, po świadome zarządzanie odpadami – wszystkie bezpośrednio związane z Celami Zrównoważonego Rozwoju (SDGs). Szkolenie bazuje na czterech filarach (składniki, serwis, bar oraz personel) i ocenia każdy z nich według modelu 5xR: Rethink, Reduce, Reuse, Recycle and Respect (Przemyśl, Zredukuj, Użyj Ponownie, Segreguj i Szanuj). Wdrożenie tych pięciu prostych zasad pozwoli właścicielom i menedżerom barów w zrównoważony sposób rozwijać swój biznes.

W aplikacji można znaleźć wiele ciekawych tematów, takich jak gospodarowanie lodem, zarządzanie odpadami zgodnie z ideologią zero waste czy oszczędzanie wody i energii. Moduły szkoleniowe zostały zaprojektowane przez Grupę Pernod Ricard w partnerstwie z globalnymi ambasadorami zrównoważonego rozwoju – Trash Tiki oraz Sustainable Restaurant Association.  
- Dzięki platformom i programom edukacyjnym, inicjatywy promujące zrównoważony rozwój staną się normą, a nowe pokolenie barmanów będzie wychowywane w duchu świadomych praktyk. W obecnych czasach, takie podejście powinno być oczywiste dla wszystkich, niezależnie od tego jaką rolę pełnią w barze – barmana, managera czy klienta. Każdy jest odpowiedzialny za środowisko, przez co staje się integralną częścią tworzenia zrównoważonego i odpowiedzialnego „baru jutra” – mówi Kamila Czaban, S&R Marketing Projects Manager Pernod Ricard.

Kurs skierowany jest do wszystkich osób dorosłych (w wieku uprawniającym do spożycia alkoholu), powstał w partnerstwie z Instytutem UNITAR (United Nations Institute for Training and Research) i jest częścią inicjatywy „EducateAll”. Dostępny jest na mobilnej platformie szkoleniowej EdApp.

Grupa Pernod Ricard prowadzi wiele globalnych i lokalnych inicjatyw, skierowanych do środowiska barmanów, menedżerów i właścicieli lokali gastronomicznych. Jedną z lokalnych inicjatyw jest polski projekt „Barmates. Bartendering & Sustainablity”, który wprowadza w życie praktyki zrównoważonego rozwoju za barem np. wykorzystanie każdego składnika w całości czy tworzenie lokalnych społeczności między barmanami, lokalami i dostawcami. Każde z tych działań jest wkładem w ochronę planety, a jednocześnie formą oszczędności i odpowiedzialnych rozwiązań, wpływających korzystnie na budżet. Szkolenia mają na celu zwrócenie uwagi branży na tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, nie pomijając jednocześnie wiedzy nt. alkoholi, koktajli, trendów i technik barmańskich.
Więcej o szkoleniu na stronie https://www.edapp.com/course/the-bar-world-of-tomorrow/

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Jak własna marka piwa wzmacnia wizerunek lokalu gastronomicznego?

A może by tak charakter serwowanych w lokalu potraw podkreślić smakiem piwa rzemieślniczego? To temat do rozważenia dla wszystkich właścicieli restauracji, pizzerii, burgerowni i innych miejsc, w których łączy się jedzenie z piwem.

XI edycja prestiżowego konkursu Wine & Food Noble Night

Trwa rekrutacja do pierwszego etapu konkursu. Uroczysty finał już 13 października br. w Warszawie.

Action Plan, czyli do dzieła!

Aby osiągnąć sukces w branży gastronomicznej, należy wciąż rozwijać swój biznes i szukać nowych szans na zwiększenie konkurencyjności. Trzeba poprawnie definiować i planować cele, a także monitorować ich realizację. Pomoże w tym bardzo przydatne narzędzie - Action Plan.

NIE DO KOŃCA ZRÓWNOWAŻONE

Polscy barmani są świetni. Rodzima scena rośnie w siłę i doskonale radzi sobie z wdrażaniem światowych trendów. Polska mentalność sprawia jednocześnie, że chcemy więcej, mocniej i szybciej.

PizzaPortal.pl na dobre znika z rynku

Serwis do zamawiania jedzenia online pizzaportal.pl po 10 latach zakończył działalność pod dotychczasową marką. Teraz jego oferta dostępna jest w aplikacji Glovo. Dla nowych użytkowników oznacza to większy wybór restauracji, możliwość korzystania z usług kurierskich i zakupów z dostawą.

Właściciel restauracji Ed Red stawia na produkcję konserw mięsnych

Jakie pomysły na biznes w nowej gastronomicznej rzeczywistości ma właściciel marki Ed Red? Likwidacja warszawskiej restauracji i koncentracja na działalności Ed Reda w Krakowie oraz produkcja konserw z gotowymi posiłkami pod jego szyldem. - To produkt o ogromnym potencjale - mówi Grzegorz Kłos.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej