x

Zapraszamy na live stream konferencji Next Day - Consumer of the Future

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    25.09.2020

Kim będzie konsument za kilka lat? Jak zmieniła go pandemia? Dowiecie się z konferencji NEXT DAY - CONSUMER OF THE FUTURE, przygotowywanej przez “Food Service", “Media Marketing Polska" i “Handel". Startujemy 29 września o godz. 10! Zapraszamy!

NEXT DAY to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całej Polski. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych wystąpień i dyskusji, zapoznają się z biznesowymi metatrendami i kreatywnymi rozwiązaniami. Zaprezentowane inspiracje będą ich skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Bilety są już dostępne w sprzedaży na stronie NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE. Pod tym linkiem będą mogli Państwo brać udział w konferencji: www.online.nextdaysummit.pl. Można też oglądać nas na żywo na profilach w social mediach: @mmponline, @magazynfoodservice, @handelextra.

Temat przewodni: konsument po pandemii
Prelegenci będą omawiać wpływ koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
– Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – NEXT DAY to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra – dodaje Szczepańska.

Prelegenci NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE
To liderzy ze świata biznesu, w tym:
Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat;
Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR;
Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups;
Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment;
Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy;
Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej;
Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska;
Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP;
Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.

CZYTASZ, OGLĄDASZ, SŁUCHASZ, kiedy chcesz
Konferencja NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE jest realizowana przez zespół doświadczonych dziennikarzy wydawnictwa VFP Communications Ltd., które jest częścią niemieckiego koncernu Deutscher Fachverlag – jednego z największych dostawców informacji branżowych w Niemczech i w całej Europie. VFP Communications jest wydawcą miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.
Redakcje tych czołowych tytułów branżowych – po raz pierwszy łączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach zaprezentują wiedzę z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa. Konferencja odbędzie się w czterech  blokach: blok główny oraz trzy bloki tematyczne – Handel, Food Service, Media Marketing.
Wydarzenie będzie multikanałowe, oferujemy uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, video on demand, sesje Q&A, sesje konsultingowe, serię podcastów czy też drukowane raporty. Takie połączenie pozwoli odbiorcom na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby.

W PROGRAMIE
SESJA LIVE – podczas niej porozmawiamy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.
WEBINARY LIVE – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG
i HoReCa – z sesją Q&A.
TREŚCI VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.
POKONFERENCYJNY RAPORT – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.
 




Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Właściciel Werner & Mertz liderem zrównoważonego rozwoju

Reinhard Schneider, właściciel firmy Werner & Mertz produkującej ekologiczne środki czystości (marki Frosch i Green Care Professional) został laureatem Niemieckiej Nagrody Środowiskowej.

Znamy wyniki konkursu kucharskiego Archimagirus 2020!

Drużyna pod przewodnictwem Tomasza Ziółkowskiego, wspomaganego przez Oliwiera Kowalczyka i Oskara Wiewiórskiego (restauracja Powidok w Łodzi), zajęła pierwsze miejsce w konkursie kulinarnym Archimagirus, który odbył się 3-4 września w Hotelu Zamek Gniew. W tym roku na talerzach królował łosoś.

Grand Prix "Magazynu Wino"

27-29 października ponad 2 tysiące gości przybyło na kolejną odsłonę Stilnovosti Grand Prix dwumiesięcznika "Magazyn Wino".

Okrągły jubileusz Akademii Mistrza

10-lecie istnienia obchodzi w tym roku Akademia Mistrza, która działalność zapoczątkowała podczas organizowanych przez ZT Kruszwica pokazów szkoleniowych "Noce cukiernika i piekarza". Pomysłodawcami i inicjatorami Akademii Mistrza byli Mieczysław Chojnowski, Katarzyna Noga i Jacek Zięba.

Polska premiera Beluga Epicure

Pierwsza butelka Beluga Epicure z nowej limitowanej wersji właśnie trafiła do Polski i od razu znalazła nabywcę.

NAJWIĘKSZE WYDARZENIE KULINARNE JUŻ W KWIETNIU W WARSZAWIE

11-13 kwietnia w ramach wydarzenia Lexus Hybrid Cuisine Warszawę odwiedzi siedmiu znakomitych szefów z czterech stron świata. W trakcie trzydniowego wydarzenia nie zabraknie degustacji polskich produktów czy odwiedzin najciekawszych adresów restauracyjnych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej