x

Zapraszamy na live stream konferencji Next Day - Consumer of the Future

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    25.09.2020

Kim będzie konsument za kilka lat? Jak zmieniła go pandemia? Dowiecie się z konferencji NEXT DAY - CONSUMER OF THE FUTURE, przygotowywanej przez “Food Service", “Media Marketing Polska" i “Handel". Startujemy 29 września o godz. 10! Zapraszamy!

NEXT DAY to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całej Polski. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych wystąpień i dyskusji, zapoznają się z biznesowymi metatrendami i kreatywnymi rozwiązaniami. Zaprezentowane inspiracje będą ich skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
Bilety są już dostępne w sprzedaży na stronie NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE. Pod tym linkiem będą mogli Państwo brać udział w konferencji: www.online.nextdaysummit.pl. Można też oglądać nas na żywo na profilach w social mediach: @mmponline, @magazynfoodservice, @handelextra.

Temat przewodni: konsument po pandemii
Prelegenci będą omawiać wpływ koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
– Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – NEXT DAY to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra – dodaje Szczepańska.

Prelegenci NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE
To liderzy ze świata biznesu, w tym:
Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat;
Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR;
Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups;
Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment;
Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy;
Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej;
Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska;
Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP;
Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.

CZYTASZ, OGLĄDASZ, SŁUCHASZ, kiedy chcesz
Konferencja NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE jest realizowana przez zespół doświadczonych dziennikarzy wydawnictwa VFP Communications Ltd., które jest częścią niemieckiego koncernu Deutscher Fachverlag – jednego z największych dostawców informacji branżowych w Niemczech i w całej Europie. VFP Communications jest wydawcą miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.
Redakcje tych czołowych tytułów branżowych – po raz pierwszy łączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach zaprezentują wiedzę z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa. Konferencja odbędzie się w czterech  blokach: blok główny oraz trzy bloki tematyczne – Handel, Food Service, Media Marketing.
Wydarzenie będzie multikanałowe, oferujemy uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, video on demand, sesje Q&A, sesje konsultingowe, serię podcastów czy też drukowane raporty. Takie połączenie pozwoli odbiorcom na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby.

W PROGRAMIE
SESJA LIVE – podczas niej porozmawiamy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.
WEBINARY LIVE – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG
i HoReCa – z sesją Q&A.
TREŚCI VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.
POKONFERENCYJNY RAPORT – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.
 




Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

XXI Madrid Fusion w styczniu 2023 roku

XXI edycja światowego kongresu gastronomicznego Madrid Fusion odbędzie się 23 - 25 stycznia w 2023 roku.

Nie żyje Tadeusz Gołębiewski, twórca sieci hoteli Gołębiewski

Nie żyje Tadeusz Gołębiewski, założyciel sieci hoteli Gołębiewski oraz fabryki cukierniczej Tago. Zmarł 21 czerwca - poinformowała Agnieszka Gawińska, odpowiedzialna za kontakty z mediami w firmie Tago.

Start Akademii Mistrzów Smaku By Belvedere. Znani szefowie kuchni w ekipie trenerów

Najlepsi szefowie kuchni z całej Polski będą szkolić młodych kucharzy kształcących się na kierunkach gastronomicznych. Wśród trenerów Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere znaleźli się m.in. Adam Chrząstowski, Michał Iwaniuk, Ernest Jagodziński czy Tomasz Łagowski.

Tadeusz Müller, Arkadiusz Kurowski, Witold Szabłowski i Restaurant Club - laureatami nagród AIG PRIX 2022

Podczas uroczystej gali w warszawskim Hotelu Raffles Europejski wręczono nagrody AIG PRIX przyznawane przez Międzynarodową Akademię Gastronomiczną na wniosek Akademii Gastronomicznej w Polsce. Tegoroczni laureaci to Tadeusz Müller, Arkadiusz Kurowski, Witold Szabłowski i Restaurant Club.

Konkurs "Czas na rybę!" - jest o co walczyć!

Laureaci trzech pierwszych miejsc ogólnopolskiego konkursu kulinarnego "Czas na rybę!" pojadą na wycieczkę do Włoch, do fabryki pieców UNOX w Padwie. Natomiast trzy najlepsze drużyny w rywalizacji uczniów szkół gastronomicznych wezmą udział w warsztatach kulinarnych z wykorzystaniem pieców UNOX.

Bartosz Peter i Sebastian Plasota zajęli 4. miejsce na Global Chefs Challenge

Bartosz Peter, ekspert Instytutu Kulinarnego Transgourmet oraz Sebastian Plasota zajęli czwarte miejsce w finale Global Chefs Challenge na Worldchefs Congress & Expo w Abu Dhabi. Zespół otrzymał też wyróżnienie za najlepsze danie główne - halibuta z przegrzebkami z palonym masłem i tymiankiem.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej