x

Konferencja Plant-Powered Perspectives 2020

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    24.09.2020

Roślinne alternatywy mięsa i nabiału ponownie będą w centrum uwagi - 8 i 9 października odbędzie się trzecia edycja konferencji Plant-Powered Perspectives 2020. Tym razem w formacie online.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
O zmianach nawyków żywieniowych Polaków mówi się w 2020 roku całkiem sporo. Badania przeprowadzone w czerwcu 2020 roku przez Market Research World dowodzą, że podczas pandemii COVID-19 ponad jedna czwarta Polaków zadeklarowała chęć ograniczenia mięsa. Deklaracje mają także przełożenie na zwyczaje zakupowe – 31,6% badanych wskazało, że częściej sięgało po roślinne alternatywy mięsa. Liczne przesłanki wskazują na dynamiczny rozwój rynku produktów roślinnych w Polsce, w Europie i na świecie.

Coraz większe zainteresowanie produktami i kuchnią roślinną przekłada się na pogłębiony program tegorocznej edycji konferencji Plant-Powered Perspectives. Tym razem, obok dyskusji o trendach i udanych produktowych debiutach, uczestnicy będą mieli szansę dowiedzieć się więcej o technologii produkcji roślinnych substytutów mięsa, nowych podejściach do klasycznych produktów takich jak tofu i tempeh, czy o jajku na bazie fasoli mung. W gronie prelegentów między innymi Joanna Staude-Potocka (Żabka Polska), Rafał Lankosz (The Vegetarian Butcher), Zuzana Makalova (Garden Gourmet), czy Karolina Kubara, współwłaścicielka marki Dobra Kaloria.

– Chcemy zainspirować rodzimych producentów do pogłębionego spojrzenia na roślinne innowacje. Stąd obecność Christophera Konga z firmy Better Nature czy przedstawicielki marki Garden Gourmet, roślinnej odnogi Nestle - mówi Maciej Otrębski, partner strategiczny kampanii Roślinniejemy.

W ramach konferencji odbędzie się sesja Plant-Powered Pitching przeznaczona dla start-upów i innowatorów - będą mogli przedstawić swoje pomysły szerszemu gronu odbiorców, a także zdobyć nagrody, których pula wynosi 15 tys. zł.
Rejestracja na konferencję i program wydarzenia: https://roslinniejemy.org/konferencja/2020

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

MAKRO Polska zrealizowało założenia strategii odpowiedzialnego biznesu na rok 2022

Realizacja założeń strategii odpowiedzialnego biznesu jest istotnym elementem działalności MAKRO Polska. W 2022 roku firma skupiła się między innymi na: rozwoju kultury bezpieczeństwa żywności, minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko oraz wdrożeniu programów wspierających pracowników.

Selgros Cash & Carry sponsorem Ogólnopolskiego Turnieju Kucharskiego dla uczniów szkół gastronomicznych

16 uczestników z 8 szkół walczyło o tytuł najlepszego młodego kucharza podczas finału VII Ogólnopolskiego Turnieju Kucharskiego. Sponsorem wydarzenia był Selgros Cash & Carry.

Foodsi, Restaurant Week i Free Now we wspólnej kampanii

Tej wiosny Foodsi kontynuuje przekaz "Tu się nie marnuje", zwracający uwagę na problem marnotrawienia jedzenia, a dodatkowo zachęca do dbania nie tylko o planetę, ale również o własne samopoczucie. Aby lepiej realizować te misję Foodsi łączy siły z Free Now i Restaurant Week.

Giancarlo Russo trenerem Akademii Inspiracji MAKRO

Do grona trenerów Akademii Inspiracji MAKRO dołączył Giancarlo Russo - znany propagator kuchni włoskiej w branży HoReCa. Poprowadzi on cykl warsztatów dotyczących trzech regionów kuchni włoskiej. Szkolenia skierowane są do zawodowych kucharzy i szefów kuchni.

Yannick Lohou i Tomasz Łagowski prowadzącymi 8 warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Ósme warsztaty Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere odbyły się 6 marca w restauracji Belvedere. Młodzi adepci sztuki kulinarnej mieli tym razem możliwość pracy z dwoma wybitnymi szefami kuchni oraz wzięcia udziału w kolejnym wykładzie eksperckim w budynku XVIII - wiecznej Nowej Oranżerii.

Poznańskie restauracje dołączają do przewodnika Michelin

Poznań dołączy do miast, których restauracje opisane są w słynnym przewodniku Michelin. Znajdzie się w nim obok Warszawy i Krakowa.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej