x

Platforma B2B Fanex już dostępna dla klientów

Kategoria: Twój biznes - oferta    24.09.2020

Fanex, polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom przeznaczoną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Nowe rozwiązanie zostało stworzone w oparciu o najnowsze standardy biznesowe i technologiczne, co czyni je rozbudowanym narzędziem optymalizującym procesy handlowe. Niebawem klienci będą mogli także dokonywać zakupów za pomocą aplikacji mobilnej.
Hurtownia internetowa Fanex działa przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę – w dowolnym momencie partnerzy mogą składać zamówienia online, które realizowane są w najszybszym możliwym terminie.

Platforma - jak to działa?
Elektroniczna platforma posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, a dostępna tam oferta jest na bieżąco aktualizowana. Klient ma możliwość sprawdzenia szczegółowych danych produktowych oraz zdjęć towaru. Rozwiązanie przyspiesza realizację zamówień oraz zmniejsza ryzyko pomyłek ze względu na automatyczne przekazywanie zleceń wprost do głównego systemu logistyki Fanex.  
W trakcie składania zamówień, klienci mają stały podgląd swojego koszyka oraz mogą dokonywać eksportu jego zawartości do plików Excel (bez zdjęć) lub PDF (ze zdjęciami), co przydaje się w różnych momentach dokumentacji procesu zakupowego. Ponadto, partnerzy mają możliwość dodania schowków na produkty dla swoich określonych klientów, a także produktów które po prostu najczęściej zamawiają. Każdy z użytkowników platformy ma także stały dostęp do archiwalnych zamówień oraz faktur.
System dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych partnerów. Aby rozpocząć korzystanie z platformy, wystarczy skontaktować się z firmą Fanex w celu rejestracji (pod adresem powiadomienia@fanex.pl lub telefonem +48 693 693 249), a następnie wejść na stronę www.B2B.fanex.pl i dokonać logowania.

Wkrótce aplikacja
Już niebawem, Fanex zaoferuje także aplikację mobilną opartą właśnie na najnowszej platformie B2B. Dzięki temu, zakupy online staną się jeszcze prostsze - rozwiązanie pozwoli klientom na uzupełnianie stoków magazynowych o każdej porze dnia, z dowolnego miejsca za pomocą smartfona lub tableta.
- Nowe technologie w coraz większym stopniu wkraczają w nasze codzienne działania. Prowadzi to do jeszcze szybszego rozwoju naszej firmy. Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B jest ważnym krokiem biznesowym dla naszej firmy. Mamy nadzieję, że rozwiązanie to pozwoli nam jeszcze wydajniej pracować – mówi Monika Byliniak, kierownik działu logistyki i sprzedaży w firmie Fanex.




Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Oferta knajp.pl i blinkee.city alternatywą dla drogich dostaw w gastronomii

Knajp.pl założony przez polskich restauratorów portal do zamówień przez internet i blinkee.city - polska marka skuterów i hulajnóg elektrycznych - zawiązały współpracę, aby obniżyć koszty dostaw posiłków do klientów.

Dobrze wypieczone, czyli oferta pieców

Podobno w przypadku chleba i pizzy 80% sukcesu to dobre, dopieszczone ciasto. Jednak nawet z najlepszego ciasta nie uzyskamy nic smacznego, jeśli nie zainwestujemy w pozostałe 20%, czyli dobry piec, w którym ciasto przyjmie finalną postać chrupiącego i aromatycznego wypieku.

Jak wybrać zmywarkę?

Czyste naczynia to wizytówka każdej gastronomii - od niewielkiego baru czy lokalnej kawiarni, przez street food, aż po restaurację fine dining. Dlatego zmywaka stała się nieodłącznym elementem wyposażenia każdego lokalu.

Zgłoś się na konkurs na operatora restauracji podczas EXPO 2020 w Dubaju!

Chcesz prowadzić komercyjną restaurację w Pawilonie Polski na Expo 2020 w Dubaju? Zgłoś się na konkurs ogłoszony przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Jego zwycięzca będzie mógł zajmować się tym biznesem od października 2021 r. do marca 2022 r. Oferty przyjmowane są do 30 września.

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

Daj swojemu start-upowi szansę na sukces!

Wystartował konkurs przeznaczony dla start-upów - Food Innovation Challenge. Podczas kwietniowych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o nagrodę w wysokości 60 tysięcy zł. Już sam udział w rywalizacji umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej