x

Platforma B2B Fanex już dostępna dla klientów

Kategoria: Twój biznes - oferta    24.09.2020

Fanex, polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom przeznaczoną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Nowe rozwiązanie zostało stworzone w oparciu o najnowsze standardy biznesowe i technologiczne, co czyni je rozbudowanym narzędziem optymalizującym procesy handlowe. Niebawem klienci będą mogli także dokonywać zakupów za pomocą aplikacji mobilnej.
Hurtownia internetowa Fanex działa przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę – w dowolnym momencie partnerzy mogą składać zamówienia online, które realizowane są w najszybszym możliwym terminie.

Platforma - jak to działa?
Elektroniczna platforma posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, a dostępna tam oferta jest na bieżąco aktualizowana. Klient ma możliwość sprawdzenia szczegółowych danych produktowych oraz zdjęć towaru. Rozwiązanie przyspiesza realizację zamówień oraz zmniejsza ryzyko pomyłek ze względu na automatyczne przekazywanie zleceń wprost do głównego systemu logistyki Fanex.  
W trakcie składania zamówień, klienci mają stały podgląd swojego koszyka oraz mogą dokonywać eksportu jego zawartości do plików Excel (bez zdjęć) lub PDF (ze zdjęciami), co przydaje się w różnych momentach dokumentacji procesu zakupowego. Ponadto, partnerzy mają możliwość dodania schowków na produkty dla swoich określonych klientów, a także produktów które po prostu najczęściej zamawiają. Każdy z użytkowników platformy ma także stały dostęp do archiwalnych zamówień oraz faktur.
System dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych partnerów. Aby rozpocząć korzystanie z platformy, wystarczy skontaktować się z firmą Fanex w celu rejestracji (pod adresem powiadomienia@fanex.pl lub telefonem +48 693 693 249), a następnie wejść na stronę www.B2B.fanex.pl i dokonać logowania.

Wkrótce aplikacja
Już niebawem, Fanex zaoferuje także aplikację mobilną opartą właśnie na najnowszej platformie B2B. Dzięki temu, zakupy online staną się jeszcze prostsze - rozwiązanie pozwoli klientom na uzupełnianie stoków magazynowych o każdej porze dnia, z dowolnego miejsca za pomocą smartfona lub tableta.
- Nowe technologie w coraz większym stopniu wkraczają w nasze codzienne działania. Prowadzi to do jeszcze szybszego rozwoju naszej firmy. Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B jest ważnym krokiem biznesowym dla naszej firmy. Mamy nadzieję, że rozwiązanie to pozwoli nam jeszcze wydajniej pracować – mówi Monika Byliniak, kierownik działu logistyki i sprzedaży w firmie Fanex.




Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Życzenia specjalne gości: Jak sobie z nimi radzisz?

Obsługa działa, restauracja pęka w szwach, wszyscy działają szybko. I wtedy spływają specjalne życzenia: pieczone ziemniaki zamiast frytek, sałatka zamiast fasolki... Wszystko to kosztuje czas, którego brakuje w godzinach szczytu. Ale z odpowiednim sprzętem, obciążenie pracą ograniczysz do minimum.

RATIONAL - profesjonalna instalacja urządzeń gwarancją optymalnej eksploatacji od pierwszego dnia

Pojawienie się nowego urządzenia RATIONAL w restauracji to wyjątkowy moment. Każdy, kto zdecydował się na profesjonalną instalację przez certyfikowanego partnera serwisowego Rational, może być pewien, że wszystko przebiegnie sprawnie, a sprzęt od razu zacznie działać.

Kuchnia gastronomiczna - na co zwrócić uwagę?

Podejmując decyzję o zakupie np. kuchni gastronomicznej, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim parametry produktu. Warto sprawdzić maksymalną moc sprzętu, ilość palników, maksymalną temperaturę, a także dodatkowe funkcje, takie jak ochrona przed przegrzaniem czy łatwe wyjmowanie filtra tłuszczu.

Prowadzisz restaurację i organizację pozarządową? Możesz sprzedawać posiłki w Glovo bez prowizji

W ramach programu Glovo "Zamawiając - pomagasz" organizacje pozarządowe, które jednocześnie prowadzą restaurację lub sklep, mogą sprzedawać na tej platformie z 0% prowizją. Z programu korzysta już m.in. Kuchnia Czerwony Rower w Warszawie.

PKN Orlen poszukuje dostawców zapiekanek

PKN Orlen prowadzi analizę rynku w zakresie potencjalnych dostawców zapiekanek, które pod marką własną koncernu byłyby przeznaczone do dalszej sprzedaży w jego punktach detalicznych. Odpowiedzi na zapytanie można składać do 24 sierpnia.

Serwisy obiadowe i zastawa stołowa odpowiednie na co dzień

Dzisiaj jest to mniej popularne niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu, jednak część osób decyduje się oddzielić serwis obiadowy i zastawę stołową codzienną od świątecznej. Co będzie odpowiednie do codziennego użytkowania? Czym kierować się przy zakupie talerzy, misek, kubków oraz sztućców dla rodziny?

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej