x

"Skuteczny Facebook restauracji" - kurs online

Kategoria: Twój biznes - oferta    21.09.2020

Pierwszy w Polsce kurs online dla branży HoReCa "Skuteczny Facebook restauracji'' przygotowała agencja marketingowa FIKA.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dziś 99% właścicieli restauracji, kawiarni, barów, klubów korzysta z social mediów, ale niewielu z nich doświadczyło prawdziwej mocy Facebooka w promocji swojego miejsca i używaniu go jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Dlatego Fika, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i partnerów biznesowych przygotowała wirtualny kurs, w trakcie którego uczestnicy nauczą się m.in:
- wykorzystywać Facebook jako narzędzie wspierające sprzedaż
- planować systematyczne i korzystnie działania marketingowe tak, by przynosiły zamierzone efekty
- wydawać rozsądnie i skutecznie pieniądze na reklamy swojego lokalu.

Dzięki wiedzy przekazanej w prosty i przystępny sposób, każdy uczestnik kursu oszczędzi nie tylko czas, ale pieniądze, a każda złotówka inwestowana w Facebook będzie wydawana rozsądnie i efektywnie. Plan kursu obejmuje m.in takie moduły jak: określenie indywidualnych celów marketingowych, planowanie treści czy zaawansowane ustawianie reklam sprzedażowych (nie przez przycisk promuj post!).
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli i managerów restauracji, klubów, barów, kawiarni oraz
freelancerów czy fotografów, którzy świadczą usługi marketingowe dla gastronomii i chcą usystematyzować oraz pogłębić swoją wiedzę.
Start 28 września, dołączenie do kursu możliwe będzie do 25 września. Obowiązują trzy warianty cenowe, zaczynające się od 379 zł netto.
Więcej informacji i zapisy na fikabiznes.pl/kurs-online

Prowadząca kurs: MARTA PANFIL
Od ponad 9 lat prowadzi komunikację restauracji na Facebooku i Instagramie. Przez lata wypracowała szereg metod, które oszczędzają czas i są skutecznie, niezależnie od tego czy pracujemy dla malutkiej kawiarni, lokalnej pizzerii czy sieci eleganckich restauracji.
Pierwsze kroki w marketingu branży hospitality stawiała w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji, obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.
W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Senses, Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.
Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Stabilne podłoże

Do krojenia, siekania, porcjowania lub zagniatania ciasta - deski to podstawa w profesjonalnej kuchni. Przedstawiamy kilka praktycznych porad i zasad, które pomogą przy wyborze tych najlepszych i znacznie ułatwią pracę.

Makro Polska świętuje z klientami 24. urodziny

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

ZNAK JAKOŚCI

W jaki sposób prawidłowo oznaczać i przechowywać produkty żywnościowe, żeby mieć gwarancję co do ich jakości i świeżości? Jak zachować najwyższe standardy higieniczne i stale utrzymywać odpowiedni poziom? Przedstawiamy różne możliwości - sprawdzone narzędzia i systemy znakowania.

Czekolada drukowana w 3D

Dowiedz się, w jaki sposób już od teraz tanio, łatwo i na dużą skalę wykonasz skomplikowane formy i struktury z czekolady.

Płatności bezgotówkowe w branży HoReCa

Minęły już czasy, kiedy gotówka stanowiła podstawowy środek płatniczy. Goście coraz chętniej dokonują płatności bezgotówkowych i trudno sobie wyobrazić restaurację lub kawiarnię, która ich nie obsługuje. Jakie w związku z tym możliwości i korzyści mają restauratorzy oraz goście?

W szybkim tempie

W fast foodzie i street foodzie tak jak w każdym innym segmencie gastronomii wyraźnie widać zmiany i określone trendy. Zobaczcie, co jest teraz w modzie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej