x

"Skuteczny Facebook restauracji" - kurs online

Kategoria: Twój biznes - oferta    21.09.2020

Pierwszy w Polsce kurs online dla branży HoReCa "Skuteczny Facebook restauracji'' przygotowała agencja marketingowa FIKA.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dziś 99% właścicieli restauracji, kawiarni, barów, klubów korzysta z social mediów, ale niewielu z nich doświadczyło prawdziwej mocy Facebooka w promocji swojego miejsca i używaniu go jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Dlatego Fika, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i partnerów biznesowych przygotowała wirtualny kurs, w trakcie którego uczestnicy nauczą się m.in:
- wykorzystywać Facebook jako narzędzie wspierające sprzedaż
- planować systematyczne i korzystnie działania marketingowe tak, by przynosiły zamierzone efekty
- wydawać rozsądnie i skutecznie pieniądze na reklamy swojego lokalu.

Dzięki wiedzy przekazanej w prosty i przystępny sposób, każdy uczestnik kursu oszczędzi nie tylko czas, ale pieniądze, a każda złotówka inwestowana w Facebook będzie wydawana rozsądnie i efektywnie. Plan kursu obejmuje m.in takie moduły jak: określenie indywidualnych celów marketingowych, planowanie treści czy zaawansowane ustawianie reklam sprzedażowych (nie przez przycisk promuj post!).
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli i managerów restauracji, klubów, barów, kawiarni oraz
freelancerów czy fotografów, którzy świadczą usługi marketingowe dla gastronomii i chcą usystematyzować oraz pogłębić swoją wiedzę.
Start 28 września, dołączenie do kursu możliwe będzie do 25 września. Obowiązują trzy warianty cenowe, zaczynające się od 379 zł netto.
Więcej informacji i zapisy na fikabiznes.pl/kurs-online

Prowadząca kurs: MARTA PANFIL
Od ponad 9 lat prowadzi komunikację restauracji na Facebooku i Instagramie. Przez lata wypracowała szereg metod, które oszczędzają czas i są skutecznie, niezależnie od tego czy pracujemy dla malutkiej kawiarni, lokalnej pizzerii czy sieci eleganckich restauracji.
Pierwsze kroki w marketingu branży hospitality stawiała w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji, obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.
W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Senses, Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.
Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - poszukiwani franczyzobiorcy w mniejszych miastach

Pijalnia Wódki i Piwa oraz The Mexican - do tych dwóch szyldów gastronomicznych spółka Mex Polska szuka franczyzobiorców. Największy potencjał rozwojowy widzi w pierwszej marce, m.in. dzięki mniejszym wymogom lokalowym i inwestycyjnym.

Convotherm ConvoSense. Welbilt kolejny raz zaskakuje innowacjami

Firma Welbilt z produktami z linii Convotherm od lat jest liderem rynku nowoczesnych urządzeń dla gastronomii. Do gamy dostępnych opcji Convotherm Maxx Pro dołączyła nowa funkcja ze sztuczną inteligencją ConvoSense. Zaprezentowano ją po raz pierwszy na targach Horeca Gastrofo na stoisku Mondo-Tech.

Życzenia specjalne gości: Jak sobie z nimi radzisz?

Obsługa działa, restauracja pęka w szwach, wszyscy działają szybko. I wtedy spływają specjalne życzenia: pieczone ziemniaki zamiast frytek, sałatka zamiast fasolki... Wszystko to kosztuje czas, którego brakuje w godzinach szczytu. Ale z odpowiednim sprzętem, obciążenie pracą ograniczysz do minimum.

RATIONAL - profesjonalna instalacja urządzeń gwarancją optymalnej eksploatacji od pierwszego dnia

Pojawienie się nowego urządzenia RATIONAL w restauracji to wyjątkowy moment. Każdy, kto zdecydował się na profesjonalną instalację przez certyfikowanego partnera serwisowego Rational, może być pewien, że wszystko przebiegnie sprawnie, a sprzęt od razu zacznie działać.

Kuchnia gastronomiczna - na co zwrócić uwagę?

Podejmując decyzję o zakupie np. kuchni gastronomicznej, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim parametry produktu. Warto sprawdzić maksymalną moc sprzętu, ilość palników, maksymalną temperaturę, a także dodatkowe funkcje, takie jak ochrona przed przegrzaniem czy łatwe wyjmowanie filtra tłuszczu.

Prowadzisz restaurację i organizację pozarządową? Możesz sprzedawać posiłki w Glovo bez prowizji

W ramach programu Glovo "Zamawiając - pomagasz" organizacje pozarządowe, które jednocześnie prowadzą restaurację lub sklep, mogą sprzedawać na tej platformie z 0% prowizją. Z programu korzysta już m.in. Kuchnia Czerwony Rower w Warszawie.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej