x

"Skuteczny Facebook restauracji" - kurs online

Kategoria: Twój biznes - oferta    21.09.2020

Pierwszy w Polsce kurs online dla branży HoReCa "Skuteczny Facebook restauracji'' przygotowała agencja marketingowa FIKA.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dziś 99% właścicieli restauracji, kawiarni, barów, klubów korzysta z social mediów, ale niewielu z nich doświadczyło prawdziwej mocy Facebooka w promocji swojego miejsca i używaniu go jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Dlatego Fika, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i partnerów biznesowych przygotowała wirtualny kurs, w trakcie którego uczestnicy nauczą się m.in:
- wykorzystywać Facebook jako narzędzie wspierające sprzedaż
- planować systematyczne i korzystnie działania marketingowe tak, by przynosiły zamierzone efekty
- wydawać rozsądnie i skutecznie pieniądze na reklamy swojego lokalu.

Dzięki wiedzy przekazanej w prosty i przystępny sposób, każdy uczestnik kursu oszczędzi nie tylko czas, ale pieniądze, a każda złotówka inwestowana w Facebook będzie wydawana rozsądnie i efektywnie. Plan kursu obejmuje m.in takie moduły jak: określenie indywidualnych celów marketingowych, planowanie treści czy zaawansowane ustawianie reklam sprzedażowych (nie przez przycisk promuj post!).
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli i managerów restauracji, klubów, barów, kawiarni oraz
freelancerów czy fotografów, którzy świadczą usługi marketingowe dla gastronomii i chcą usystematyzować oraz pogłębić swoją wiedzę.
Start 28 września, dołączenie do kursu możliwe będzie do 25 września. Obowiązują trzy warianty cenowe, zaczynające się od 379 zł netto.
Więcej informacji i zapisy na fikabiznes.pl/kurs-online

Prowadząca kurs: MARTA PANFIL
Od ponad 9 lat prowadzi komunikację restauracji na Facebooku i Instagramie. Przez lata wypracowała szereg metod, które oszczędzają czas i są skutecznie, niezależnie od tego czy pracujemy dla malutkiej kawiarni, lokalnej pizzerii czy sieci eleganckich restauracji.
Pierwsze kroki w marketingu branży hospitality stawiała w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji, obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.
W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Senses, Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.
Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Fanex partnerem gastronomicznym Suntago

Fanex, lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, nawiązał współpracę z Suntago Wodny Świat, największym zadaszonym parkiem wodnym w Europie. W ramach umowy koncepty gastronomiczne zlokalizowane na terenie parku, będą korzystać z sosów, przypraw oraz dodatków wytwarzanych przez Fanex.

Na dobry początek - śniadanie

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Jak przygotować urozmaiconą ofertę śniadaniową w hotelu, aby spełniała różnorodne oczekiwania gości?

SZLACHETNA MATERIA

Obrusy, serwetki, bieżniki czy zasłony i dekoracje okienne - tekstyliów w restauracyjnej sali jest więcej, niż mogłoby się wydawać. Czy warto inwestować w jakościowe materiały, czy czasem lepiej w ogóle z nich zrezygnować?

Coraz więcej słodkości na stacjach paliw

Zarówno punkty typu convinience store, jak i gastronomiczne lokale przystacyjne, poszerzają systematycznie swoją ofertę serwowanych produktów, a tzw. Food Service i Food to Go, budują wręcz przewagi na rynku stacji paliw. Na popularności zyskuje także coraz bardziej zróżnicowana oferta słodyczy.

NOWE MAGAZYNY CHEFS CULINAR W POLSCE

Na przełomie 2016 i 2017 r. firma Chefs Culinar wzbogaciła się o dwa magazyny: w Poznaniu i Ożarowie Mazowieckim.

Nowa linia marek własnych MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej