x

"Skuteczny Facebook restauracji" - kurs online

Kategoria: Twój biznes - oferta    21.09.2020

Pierwszy w Polsce kurs online dla branży HoReCa "Skuteczny Facebook restauracji'' przygotowała agencja marketingowa FIKA.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dziś 99% właścicieli restauracji, kawiarni, barów, klubów korzysta z social mediów, ale niewielu z nich doświadczyło prawdziwej mocy Facebooka w promocji swojego miejsca i używaniu go jako narzędzia wspierającego sprzedaż. Dlatego Fika, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i partnerów biznesowych przygotowała wirtualny kurs, w trakcie którego uczestnicy nauczą się m.in:
- wykorzystywać Facebook jako narzędzie wspierające sprzedaż
- planować systematyczne i korzystnie działania marketingowe tak, by przynosiły zamierzone efekty
- wydawać rozsądnie i skutecznie pieniądze na reklamy swojego lokalu.

Dzięki wiedzy przekazanej w prosty i przystępny sposób, każdy uczestnik kursu oszczędzi nie tylko czas, ale pieniądze, a każda złotówka inwestowana w Facebook będzie wydawana rozsądnie i efektywnie. Plan kursu obejmuje m.in takie moduły jak: określenie indywidualnych celów marketingowych, planowanie treści czy zaawansowane ustawianie reklam sprzedażowych (nie przez przycisk promuj post!).
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli i managerów restauracji, klubów, barów, kawiarni oraz
freelancerów czy fotografów, którzy świadczą usługi marketingowe dla gastronomii i chcą usystematyzować oraz pogłębić swoją wiedzę.
Start 28 września, dołączenie do kursu możliwe będzie do 25 września. Obowiązują trzy warianty cenowe, zaczynające się od 379 zł netto.
Więcej informacji i zapisy na fikabiznes.pl/kurs-online

Prowadząca kurs: MARTA PANFIL
Od ponad 9 lat prowadzi komunikację restauracji na Facebooku i Instagramie. Przez lata wypracowała szereg metod, które oszczędzają czas i są skutecznie, niezależnie od tego czy pracujemy dla malutkiej kawiarni, lokalnej pizzerii czy sieci eleganckich restauracji.
Pierwsze kroki w marketingu branży hospitality stawiała w Nowym Jorku w agencji Brandmana, później na kilka lat osiadła w Londynie. Pracowała z najlepszymi – ekspertami PR i marketingu gastronomii zarówno ze strony agencji, obsługując takie restauracje jak Novikov, Hakkasan, Shake Shack czy Pollen Street Social, oraz bezpośrednio po stronie klienta jako Area Marketing Manager dla grupy Young’s. Przeszła przez wszystkie szczeble pracy w restauracji oraz ukończyła z wyróżnieniem MBA z Hospitality Management w London School of Hospitality.
W Warszawie pracowała z kilkudziesięcioma restauracjami, w tym z Senses, Der Elefant, U Szwejka, Jeff’s, Shipudei Berek, Zoni, Sushi Zushi, Strefą, Brooklyn Burgers, Werandą Bistro, PAPU czy Informal Kitchen.
Regularnie szkoli restauratorów z zakresu marketingu i aktywnie udziela się w mediach branżowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Jak wyposażyć ogródek, by przyciągnąć gości?

Wyposażenie ogródków i tarasów restauracji, kawiarni oraz hoteli to obszar, na który w sezonie od wiosny do jesieni właściciele powinni zwrócić szczególną uwagę.

Zarządzanie gastronomią wkracza w nowy wymiar

Zarządzanie lokalem gastronomicznym, tym mikro, jak również dużym, sieciowym biznesem, często bywa bardzo uciążliwe i realizowane jest w mało przyjazny menedżerowi sposób. Norbert Redkie z Trustu zapowiada rewolucję w tym obszarze.

WYGODA ZAPROGRAMOWANA

Jakie rozwiązania przygotowali producenci oprogramowań dla gastronomii i które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się w gorącym, świąteczno-noworocznym okresie? Przedstawiamy nowe możliwości atrakcyjne zarówno dla właścicieli, jak i gości restauracji.

NOWE MAGAZYNY CHEFS CULINAR W POLSCE

Na przełomie 2016 i 2017 r. firma Chefs Culinar wzbogaciła się o dwa magazyny: w Poznaniu i Ożarowie Mazowieckim.

Wszystko o grillu

Maj to miesiąc, który zazwyczaj oficjalnie otwiera sezon grillowy. Jednak w tym roku grillowanie może wyglądać kompletnie inaczej. Nie znaczy to, że należy całkowicie zrezygnować z tej formy przygotowania jedzenia. Przedstawiamy kompletny przewodnik po smacznym, zdrowym i bezpiecznym grillowaniu.

50% większe obroty dzięki innowacji Klikbot?

Na rynku pojawił się nowy produkt, który ma nie tylko zwiększyć zyski restauracji, ale także uelastycznić branżę restauracyjną na sytuację związaną z obostrzeniami w czasach pandemii. Firma z Wrocławia proponuje innowacyjną platformę, która jest zintegrowana z Facebook Messengerem. Jak działa?

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej