x

Z własnym winem do Brasserie Warszawskiej. Bez "korkowego"!

Kategoria: Wino    18.09.2020

Restauracja Brasserie Warszawska wprowadza w poniedziałki akcję "Pij po swojemu". To pierwsze miejsce w Warszawie, które umożliwia gościom przyniesienie własnego wina bez dodatkowych opłat.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Jakie są założenia akcji?
– W każdy poniedziałek goście mają możliwość, „bez korkowego”, przyniesienia swojego wina, które mają schowane gdzieś w piwniczkach, na strychach, dostali od kogoś w prezencie lub właśnie coś fajnego kupili i nie bardzo wiedzą, co z nim zrobić. Często brakuje im okazji, sami nie gotują lub nie wiedzą, co do niego podać. Tutaj my przychodzimy im z pomocą. Dobieramy dania do wina, serwujemy je z pełną gościnnością, z której słynie Brasserie, dekantujemy i podajemy we właściwych kieliszkach – wyjaśnia Daniel Pawełek, właściciel restauracji.

Jest szansa, że podobna zasada zostanie wprowadzona w pozostałych lokalach restauratora: Butchery&Wine, Brasserie Warszawska, Kieliszki na Próżnej, Rozbrat 20 i Koneser Grill,
zrzeszonych w Ferment Group.
– W Brasserie pilotujemy tego typu akcję. Organizujemy ją jako pierwsi i oczywiście, jeśli będzie rozwojowa, wprowadzimy ją w innych miejscach – deklaruje Daniel Pawełek.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Za nami Varsovino & Taste Spain

20 winiarzy i 10 firm spożywczych z Hiszpanii zaprezentowało swoją najnowszą ofertę podczas degustacji Varsovino & Taste Spain, która odbyła się 20 września w hotelu Crowne Plaza w Warszawie. Wydarzenie gościło ponad 200 profesjonalnych gości z branży winiarskiej i spożywczo- delikatesowej.

Zwycięzcy Grand Prix Blind Tasting w Gdańsku

Arkadiusz Kurowski z warszawskiego Flaming & Co. zwyciężył Grand Prix w Gdańsku, konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Sommelierów Polskich w formule Blind Tasting. Drugie miejsce zajął Maciej Selwent z Vininova z Gdańska, a trzecie Bartosz Nowakowski z restauracji Czosnek i Oliwa w Bydgoszczy.

California Wine Weeks 2022

W tegorocznej akcji California Wine Weeks wzięło udział 40 restauracji i wine barów z całej Polski. Kampanię promocyjnej sprzedaży win kalifornijskich w HoReCa zorganizowano między 15 maja a 20 czerwca.

Adam Pawłowski: Winne Chiny

Ustępując tylko Hiszpanii i Francji, Chiny plasują się na trzecim miejscu wśród krajów o największym areale winnic. Czy to oznacza, że już wkrótce zaleje nas chińskie wino? Raczej nie, bo na większości winnic uprawiane są winogrona stołowe i na rodzynki. Niemniej jednak chińska branża rośnie w siłę.

Jacek Kapała z Winnicy Ingrid: Dogoniliśmy światowy peleton

Założona w 2008 r. winnica Ingrid należy do grona najstarszych komercyjnych w Polsce. Dziś rodzime etykiety zdobywają uznanie na światowych konkursach. O to jak przez 15 lat zmienił się polski rynek wina, pytamy współwłaściciela i założyciela winnicy Ingrid - Jacka Kapałę.

Pociąg z Krakowa na Międzynarodowe Dni Wina w Jaśle (i z powrotem)

27 sierpnia o godzinie 7:42 ze stacji Kraków Główny ruszy pociąg na XVI Międzynarodowe Dni Wina w Jaśle.

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej