x

Wilcza Okocim Beer Pub - nowe miejsce na piwnej mapie Warszawy

Kategoria: Miejsca    17.09.2020

To pierwszy w stolicy flagowy lokal marki Okocim. Można w nim spróbować wszystkich piw z jej portfolio i skorzystać z oferty kulinarnej. Otwarcie 18 września o godzinie 19.

Wilcza Okocim Beer Pub. Zdjęcie: materiały prasowe.
Wilcza Okocim Beer Pub. Zdjęcie: materiały prasowe.
Pub mieści się przy ul. Wilczej 35/41. Jego wnętrza łączą w sobie elementy tradycji i nowoczesności – ceglane ściany, nowoczesne siedzenia, drewniany bar i elementy nawiązujące do wyposażenia Browaru Okocim tworzą niezwykłą atmosferę.

W ofercie znajdują się wszystkie piwa marki m.in. flagowy Okocim Jasne Okocimskie, wielokrotnie nagradzany Okocim Mistrzowski Porter, Okocim Klasyczna Pszenica oraz szeroka oferta piw bezalkoholowych: Okocim 0,0% i okocimskie radlery 0,0%. Pojawiać się będą również nowości i piwa z serii limitowanych. Nie zapomniano o jedzeniu, można skosztować np. sezonowanych steków.

Oficjalne Pubu otwarcie – w piątek 18 września o godz. 19.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bartosz Lisek ponownie otwiera Lokal na Rybę. W menu m. in. ... bawimordki

Zamknięty w kwietniu 2022 roku Lokal na Rybę Bartosza Liska wystartuje ponownie w swojej dawnej lokalizacji na początku grudnia. Wnętrze przechodzi właśnie gruntowny remont.

Jedyny taki McDonald's w Polsce. Lokal opakowany w wełniane ubranko

Restauracja McDonald's w Ustroniu została przyodziana... w wełniany kubrak. Oryginalne "opakowanie" budynku lokalu to część kampanii, która promuje zimową, sezonową ofertę Burger Drwala. Jej premiera rusza 23 listopada.

The Complex w Warszawie - miks smaków i rozrywki

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group w Warszawie. Przestrzeń pełną smaków i wydarzeń współtworzą trzy koncepty gastronomiczne.

Sposób na kryzys? Morski Zając - restauracja latem, palarnia kawy poza sezonem

Niektórzy restauratorzy zamiast utyskiwać na wojnę i szalejącą inflację, dywersyfikują ryzyko, przekształcając swój koncept. Morski Zając z Kuźnicy, dotąd miejsce całoroczne, w tym roku zamyka się na zimę, by skupić się na drugim biznesie - palarni kawy.

Pomysł na kryzys według Koko & Roy - delikatesy zamiast bistro

Pandemia, wojna, inflacja... Są restauratorzy, którzy się nie poddają kryzysom, a zamiast narzekać wymyślają kolejne sposoby na dywersyfikowanie lub zmianę swojego biznesu. Bistro Koko & Roy przekształciło się w delikatesy. O zmianie rozmawiamy z Anną Sytą, właścicielką biznesu.

Tauzen Pizza w miejsce Cyrulika Śląskiego - zmiana konceptu sposobem na kryzys

Dawna katowicka kawiarnia Cyrulik Śląski przeobraziła się w pizzerię inspirowaną Nowym Jorkiem. Radykalna zmiana to pomysł na radzenie sobie ze skutkami pandemii i inflacją. O tym, czy pizza sprawdza się lepiej niż kawa i ciastko rozmawiamy z Efremem Brolem, właścicielem Tauzen Pizzy.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej