x

Jedna piąta restauracji Burger King w Polsce w rękach holdingu QSRP

Kategoria: Twój biznes - wiedza    16.09.2020

20 restauracji należących do BK SEE Poland S.A. weszło w struktury grupy QSR Platform Holding. QSRP to nowo powstały międzynarodowy operator zarządzający już tysiącem restauracji szybkiej obsługi w Europie.

Burger King. Zdjęcie: materiały prasowe.
Burger King. Zdjęcie: materiały prasowe.
Informacja o powstaniu QSR Platform Holding SCA Group (QSRP), wspieranej przez Kharis Capital, została ogłoszona 15 września br. w Luksemburgu. Nowy gracz w sektorze QSR (quick service restaurants) dostarcza klientom doświadczeń kulinarnych za pośrednictwem około tysiąca restauracji w 7 europejskich krajach: Austrii, Belgii, Francji, Luksemburgu, Niemczech, Polsce oraz Włoszech.

W portfolio grupy znajdują się znane międzynarodowe marki: Burger King, wywodząca się z Belgii sieć restauracji z burgerami - Quick, serwujący produkty halal i oryginalne francuskie tacos - O’Tacos, specjalizujące się w owocach morza - NORDSEE oraz Go! Fish.

- Nasz sukces polega na połączeniu różnorodnych koncepcji  żywieniowych, prezentujących odmienne kultury i produkty, przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości indywidualnych marek. Wierzymy, że nasze podejście doprowadzi nas do zwiększonego udziału w rynku – podkreśla Alessandro Preda, Chief Executive Officer w QSR Platform Holding SCA.

QSRP obecnie generuje ok. miliarda euro sprzedaży w segmencie restauracji szybkiej obsługi, co stanowi fundament dla dalszego rozwoju, zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego.

- Wierzymy, że dzięki naszej znajomości branży wspieranej technologią cyfrową i różnorodnością naszych międzynarodowych zespołów, możemy zająć pozycję lidera w sektorze QSR – dodaje Alessandro Preda.

Spółka BK SEE Poland S.A. powstała pod koniec 2014 roku w celu wzmocnienia obecności marki Burger King w naszym kraju i przyspieszenia ekspansji prowadzonej do tej pory przez dwóch franczyzobiorców - AmRest i Autogrill.

Spółka otworzyła w Polsce 20 restauracji zlokalizowanych głównie w dużych aglomeracjach lub przy węzłach autostradowych: Bielsko Biała (Galeria Sfera), Gdańsk (ul. Jana Pałubickiego 10 i Galeria Metropolia), Gdynia (Al. Zwycięstwa 179), Jaworzno (MOP Zastawie), Katowice (ul. Murckowska 26), Kraków (Al. Jana Pawła II 184, ul. Szewska 7 i ul. Pawia 5 - dworzec PKP), Lublin (ul. Krakowskie Przedmieście 20 i VIVO! Lublin), Łazy (al. Krakowska 215C), Poznań (ul. Lechicka 4 i ul. Hlonda 3), Ruda Śląska (al. Powstań Śląskich 43), Sieradz (MOP Dąbrowa Zachód), Warszawa (Modlińska 56 i al. Jerozolimskie 54 - dworzec PKP), Węgrzce (C.H. Atut), Wrocław (Aleja Bielany). Łącznie pod szyldem Burger King działa w Polsce 98 restauracji.



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Convotherm ConvoSense. Welbilt kolejny raz zaskakuje innowacjami

Firma Welbilt z produktami z linii Convotherm od lat jest liderem rynku nowoczesnych urządzeń dla gastronomii. Do gamy dostępnych opcji Convotherm Maxx Pro dołączyła nowa funkcja ze sztuczną inteligencją ConvoSense. Zaprezentowano ją po raz pierwszy na targach Horeca Gastrofo na stoisku Mondo-Tech.

Ukraińscy pracownicy na rynku HoReCa: ambitni, wykształceni, tymczasowi?

Często mają wyższe wykształcenie, znają języki obce, nie boją się pracy poniżej własnych kompetencji. Chętnie wybierają zatrudnienie w gastronomii lub hotelarstwie. Większość Ukraińców deklaruje jednak, że zaraz po wojnie wróci do swojej ojczyzny.

Restauratorze! Nie marnuj jedzenia, zarabiaj! Chcesz wiedzieć jak? [PORADNIK]

Straty produktów są nieodłączną częścią każdego biznesu gastronomicznego. Nie oznacza to jednak, że restaurator nie ma kontroli nad ilością marnowanej żywności. Wprost przeciwnie, jak podpowiadają doświadczeni szefowie kuchni, sposobów radzenia sobie z tym problemem jest bardzo dużo.

Polacy jedzą oczami. Wygląd jedzenia w czołówce czynników decydujących o wyborze konsumenta [RAPORT]

Jedzenie jest przyjemnością, reguluje nastrój i zaspokaja potrzeby psychospołeczne, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności płynącej z wyglądu posiłku. To wnioski z badania "Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków".

Promocja restauracji. Sprawdzone pomysły na trudne czasy - podpowiada Rafał Lankosz, Head of Marketing w Unilever Food Solutions, North Europe

Nawet najlepsze restauracje muszą podejmować wiele czynności, aby dać się poznać i przyciągać klientów. Promocja restauracji w niełatwych czasach, kiedy goście coraz rzadziej jedzą na mieście, to zatem już nie nice-to-have, ale must-have. Jak ją zrobić skutecznie i efektywnie kosztowo?

Kawiarnia wprowadza opłaty za korzystanie z grzejników

Cafe Mombasa w Antwerpii na północy Belgii zainstalowała terminale płatnicze do grzejników, z których klienci korzystają na tarasie. Chodzi oczywiście o rekompensatę wysokich kosztów energii.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej