- Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread, grupy zarządzającej marką Gorąco Polecam. Zdjęcie: materiały prasowe.
- To cudowny powrót do przeszłości w nowoczesnym wydaniu – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread, grupy zarządzającej marką Gorąco Polecam. – Każdy z nas tęskni za małą osiedlową piekarnią. Za kolorem rumieniącego się chleba. Za zapachem, który wypełniał ulice, place zabaw, mieszkania. Gorąco Polecam Piekarnia czerpie garściami z tamtych doświadczeń. Klientom oferuje bogate menu z atrakcyjnymi cenami.
A w menu znalazły się chleby (20 rodzajów, w tym żytnie na zakwasie i maślance), bułki, bagietki (w tym paluchy bawarskie), kanapki, drożdżówki, a także francuskie wypieki i różnego rodzaju słodkości. Na klientów czeka Regał Smakosza z wysokiej jakości wędlinami, nabiałem (z dużym wyborem serów), jajkami i naturalnymi sokami.
Lokale Gorąco Polecam Piekarnia mają mieścić się na osiedlach w dużych miastach – na początek w Warszawie.