x

Gorąco Polecam Piekarnia - pilotażowy lokal na warszawskim Natolinie

Kategoria: Miejsca    15.09.2020

Enata Bread, grupa zarządzająca marką Gorąco Polecam, wraca do źródeł, czyli do pieczenia chleba. I otwiera pierwszy pilotażowy lokal pod marką Gorąco Polecam Piekarnia - na warszawskim Natolinie.

Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread, grupy zarządzającej marką Gorąco Polecam. Zdjęcie: materiały prasowe.
Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread, grupy zarządzającej marką Gorąco Polecam. Zdjęcie: materiały prasowe.
Design przypominający pachnące piekarnie sprzed lat i menu z dużym wyborem pieczywa, przede wszystkim chleba – tradycyjnego i na naturalnym zakwasie – tym charakteryzuje się nowy koncept Gorąco Polecam Piekarnia. Pilotażowy lokal, otwarty właśnie na warszawskim Natolinie, nawiązuje architekturą do piekarni, które pamiętamy z dzieciństwa – z dużymi przeszkleniami, z jasnymi płytkami na ścianach, z drewnianymi ladami uginającymi się od aromatycznego pieczywa.

- To cudowny powrót do przeszłości w nowoczesnym wydaniu – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread, grupy zarządzającej marką Gorąco Polecam. – Każdy z nas tęskni za małą osiedlową piekarnią. Za kolorem rumieniącego się chleba. Za zapachem, który wypełniał ulice, place zabaw, mieszkania. Gorąco Polecam Piekarnia czerpie garściami z tamtych doświadczeń. Klientom oferuje bogate menu z atrakcyjnymi cenami.

A w menu znalazły się chleby (20 rodzajów, w tym żytnie na zakwasie i maślance), bułki, bagietki (w tym paluchy bawarskie), kanapki, drożdżówki, a także francuskie wypieki i różnego rodzaju słodkości. Na klientów czeka Regał Smakosza z wysokiej jakości wędlinami, nabiałem (z dużym wyborem serów), jajkami i naturalnymi sokami.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
– To zupełna nowość! Połączenie piekarni i mini delikatesów z codziennymi pomysłami na śniadanie czy kolację – mówi Rychcik.
Lokale Gorąco Polecam Piekarnia mają mieścić się na osiedlach w dużych miastach – na początek w Warszawie.


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej