x

Roślinne nuggetsy o smaku kurczaka w ofercie King Rooster

Kategoria: Karta - dania    12.09.2020

W sieci King Rooster dostępne są już roślinne nuggetsy od The Vegetarian Butcher - marki, która jest częścią Unilever. Nowe nuggetsy w chrupiącej panierce smakują zupełnie jakby były zrobione z mięsa kurczaka, ale są w 100% wegańskie.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
King Rooster podjęło się tego kroku w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy nie jedzą mięsa lub chcą ograniczyć jego spożywanie, nie tracąc przy tym smaku kurczaka. Nuggetsy, które można kupić solo lub w zestawie, niczym nie ustępuje pod względem tekstury i smaku mięsu zwierzęcemu. Od pierwszego dnia cieszą się popularnością wśród gości.

W ofercie King Rooster znajdują się także roślinne stripsy, burgery z roślinnym zamiennikiem kurczaka, a także sosy, które są w 100% roślinne (w menu oznaczone literami „VEG”). Przy tworzeniu marki King Rooster współpracuje m.in. z takimi partnerami jak firma Koliber oferująca Linię Vege, The Vegetarian Butcher, Roślinny Qurczak, The McCain, Coca Cola oraz Unigast. 

King Rooster działa w 10 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok, a już wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych – w związku z pandemią COVID-19 – King Rooster funkcjonuje w modelu ghost restaurant, w oparciu o infrastrukturę lokali. Po unormowaniu się sytuacji zamierza ruszyć z ekspansją i zacząć otwierać lokale z obsługą gości.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ryba jest dobra! Nowe koncepty z morskimi przysmakami

Istnieje wiele tradycyjnych sposobów przygotowania ryb i owoców morza. Są też potrawy nowatorskie. Jak Europa długa i szeroka, miłośnicy morskich przysmaków doprawiają "świeże ryby prosto od rybaka" odrobiną nowoczesności, zamieniając stare kawałki w kąski, których chcą spróbować wszyscy.

Burger King poszerza wegańską ofertę o roślinne nuggetsy

Roślinne nuggetsy to kolejna pozycja w Burger King, która pojawia się w menu sieci w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie roślinnym jedzeniem wśród Polaków.

Czarny czosnek - nowy trend z Korei

Rynek superfoods podbija nowy produkt - czarny czosnek. To swojska roślina, która poddana kilkutygodniowemu procesowi starzenia staje się prawdziwym kulinarnym złotem. Oprócz dobroczynnych właściwości zdrowotnych ma coś, co gwarantuje mu zainteresowanie najlepszych szefów kuchni - pełen umami smak.

Królik w musztardzie i estragonie

Królik w musztardzie i estragonie według przepisu Jakuba Kasprzaka.

Perliczka - perła na stole

Szlachetne mięso perliczki rzadko gości w polskich domach. Może dlatego, że wymaga odpowiedniej obróbki, aby zachowało soczystość, kruchość i walory smakowe. To zatem atrakcyjna pozycja w restauracyjnym menu - wszak goście lubią próbować dań, których sami nie potrafią przygotować.

Wielkie grillowanie

Na zewnątrz robi się coraz ładniej i coraz cieplej. Chętniej wychodzimy z domu, częściej spotykamy się ze znajomymi w plenerze. Na mapy miast powracają ogródki restauracyjne, foodtrucki oraz sezonowe bary. Rozpoczyna się też sezon piknikowo-grillowy.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej