x

Targi POLAGRA 2020

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium    27.08.2020

Tegoroczne spotkanie branży spożywczej w Poznaniu odbędzie się między 28 września a 1 października. To pierwsze i jedno z zaledwie kilku wydarzeń biznesowych, które w tym roku zintegruje branżę spożywczą i sektor HoReCa.

POLAGRA od wielu lat stanowi miejsce prezentacji technologii spożywczych, żywności, a także rozwiązań dla sektora gastronomicznego. W tym duchu przygotowywana jest również ekspozycja 2020.
– Z dniem przywrócenia przez rząd możliwości organizacji targów nasze prace nabrały tempa. Ciągle trwa akwizycja wystawców, co w tym roku, z wiadomych względów, nie jest dla nas łatwym zadaniem. Niemniej jednak mogę zapewnić, że jako organizatorzy targów podjęliśmy szereg działań mających na celu stworzenie bezpiecznej przestrzeni biznesowej – komentuje Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

Zaufanie w tym względzie wykazało m.in. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, które targi POLAGRA uznało za odpowiednie miejsce na spotkanie ministrów rolnictwa Grupy Wyszehradzkiej oraz Bułgarii, Chorwacji, Estonii, Litwy, Łotwy, Rumunii i Słowenii. Potencjał wydarzenia doceniły także inne organizacje i stowarzyszenie branżowe – podczas targów odbędą się również Eliminacje Krajowe WorldSkills Poland 2020 oraz druga edycja konkursu Master Baker. POLAGRA została także uwzględniona w kampanii informacyjnej na temat mięsa drobiowego w UE prowadzonej pod hasłem „To jest nasz drób! Wysoka jakość – europejska gwarancja”. Na stoisku organizatorów planowane są m.in. pokazy kulinarne ambasadorów kampanii: Sebastiana Krauzowicza i Cristiny Catese.
Goście POLAGRY będą mogli m.in. wziąć udział w szkoleniu na temat trendów i obowiązków prawnych w oznakowaniu żywności oraz w spotkaniu dotyczącym rozwijania biznesu spożywczego w sieci. Po raz szósty odbędzie się także Hotel Investors Meeting, w tym roku pod hasłem „Biznes hotelarski w opałach”. Nie zabraknie też warsztatów dla szefów kuchni.

POLAGRA 2020 odbędzie się w nowych warunkach sanitarnych opracowanych w oparciu o pracę specjalistów i wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Przy wejściach na tereny targowe zamontowane zostały m.in. kamery termowizyjne mierzące temperaturę ciała osób biorących udział w wydarzeniu. Przestrzenie dla wystawców i zwiedzających aranżowane są tak, aby można było zachować odpowiedni dystans. Dezynfekowane są na bieżąco często dotykane elementy infrastruktury. Z punktu widzenia zwiedzających targi na pewno kluczową informacją jest to, że sprzedaż biletów odbywać się będzie wyłącznie online.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

SMAKKi GASTROTARGI

SMAKKi GASTROTARGI odbędą się 23-25 marca 2023 roku w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Poza ofertą innowacyjnych produktów i rozwiązań dla gastronomii odwiedzający otrzymają solidną porcję praktycznej wiedzy, która pomoże odnaleźć się w trudnych okolicznościach biznesowych.

Taste The Wine - polska kolacja degustacyjna w Concordia Taste

Winiarskie perełki z trzech polskich winnic będą główną atrakcją Taste The Wine - polskiej kolacji degustacyjnej, która 24 listopada odbędzie się w poznańskiej restauracji Concordia Taste. W programie także aukcja charytatywna dzieł sztuki na… butelkach i fotografii z winobrania.

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO®

Ponad 250 wystawców zaprezentuje produkty, sprzęt i rozwiązania niezbędne w restauracji czy hotelu podczas targów HORECA®/ GASTROFOOD/ ENOEXPO®, które odbędą się 16-18 listopada w EXPO Kraków.

Monin Cup Poland 2022 - piąta edycja barmańskiego konkursu

Finał 5 edycji Ogólnopolskiego Konkursu Barmańskiego Monin Cup Poland 2022 odbędzie się 17 października w lokalu NINE's Restaurant & Sport Bar w Warszawie.

Whisky Live Warsaw 2022

Festiwal Whisky Live Warsaw powraca! 28 i 29 października na gości imprezy czekać będą wyjątkowe sesje degustacyjne masterclass oraz rekordowa liczba wystawców.

Next Day Studio 2022

Magazyny "Food Service", "Media Marketing Polska" oraz "Handel" łączą siły w kolejnej edycji projektu Next Day Studio. Od 2 listopada, w każdą listopadową środę będziemy poruszać tematy ważne z punktu widzenia pracowników i właścicieli gastronomii.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej