

Wracają szkolenia do Instytutu Kulinarnego Transgourmet


Po kilkumiesięcznej przerwie, nowoczesna przestrzeń Instytutu Kulinarnego Transgourmet znów wypełni się inspirującymi wydarzeniami dla branży HoReCa, z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa i higieny.
– Szkolenia w Instytucie Kulinarnym Transgourmet wracają po przerwie, a przestronne pomieszczenia szkoleniowe pozwalają na spotkania z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Cieszymy się, że znów możemy robić to, co kochamy. Zaczynamy warsztatami z kuchni polskiej, następnie na tapetę bierzemy kuchnię włoską i śródziemnomorską, wszystko zależy od zapotrzebowania naszych klientów. Warsztaty są bezpłatne i poprowadzą je Bartosz Peter, ekspert Instytutu Kulinarnego oraz Marek Burkacki, szef kuchni instytutu. Spotkania są doskonałą okazją do poznania nowoczesnych technik kulinarnych i trendów w gastronomii. Zapisów można dokonywać bezpośrednio u doradców klienta Transgourmet lub Selgros– mówi Włodzimierz Owczarski, menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.
ReStart, czyli wsparcie dla gastronomii
Oprócz wznowienia szkoleń Transgourmet i Selgros kontynuują działania mające na celu wsparcie branży gastronomicznej w Polsce. Spotkania w ramach programu ReStart odbędą się we wrześniu, październiku i listopadzie. Każde z nich składać się będzie z trzech części: teoretycznej, prowadzonej przez wykładowców Akademii oraz praktycznej, prowadzonej przez Bartosza Petera, eksperta Instytutu Kulinarnego. Ostatnia, trzecia część, zostanie po święcona tematom sommelierskim. Szkolenia będą darmowe i zostaną udostępnione online na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego. Informacje na temat najnowszych szkoleń i warsztatów na bieżąco pojawiają się na profilu Instytutu Kulinarnego Transgourment na Facebooku oraz Instagramie.
Harmonogram szkoleń i warsztatów w ramach programu ReStart
Wrzesień: Najbardziej efektywne sposoby zaopatrywania restauracji i hoteli. Na co zwrócić uwagę wybierając dostawcę.
Październik: Dobrze ułożone menu kluczem do sukcesu. Jak obliczyć food cost w zależności od rodzaju prowadzonej działalności.
Listopad: Od kelnera po szefa kuchni. Na co zwrócić uwagę podczas zatrudnienia pracowników i jak zadbać o ich rozwój i motywację.
Zobacz także

Bobby Burger: ludzie nie przestaną chodzić do restauracji [WYWIAD]

Mimo kryzysowych okoliczności wychodzimy z założenia, że ludzie nie przestaną wychodzić do restauracji i cieszyć się jedzeniem na mieście - mówi Bogumił Jankiewicz, właściciel sieci Bobby Burger. Rozmawiamy z nim o rozwoju firmy.

Pizzerie Gruby Benek: nie dajemy się ponieść niepewności [WYWIAD]

Sieć pizzerii Gruby Benek jest jedną z najdłużej działających w Polsce, bo funkcjonuje już od 20 lat. Jak w czasach inflacji i globalnego spowolnienia minimalizuje ryzyko strat w swoich lokalach? Tłumaczy Maciej Adamski, dyrektor zarządzający sieciówki.

Jak oszczędzać w gastronomii i zapewnić sobie spokój w niepewnych czasach?

Oszczędność zawsze jest w cenie, a zwłaszcza w czasie galopujących kosztów i topniejącego kapitału. Jednym z rozwiązań jest długoterminowy wynajem profesjonalnej zmywarki gastronomicznej, która pozwoli zaoszczędzić pieniądze i przyczyni się do ochrony środowiska. Taką usługę proponuje Winterhalter.

AmRest: otwarcie lokalu Pizza Hut to koszt od 800 tys. do 1,5 mln zł

AmRest zaczynał jako franczyzobiorca, a dziś w ramach tzw. masterfranczyzy sam jest operatorem marki Pizza Hut w Europie Środkowo-Wschodniej. O planach firmy, kolejnych otwarciach i nowych smakach pizzy opowiada Kacper Szczepański, kierownik ds. rozwoju franczyzy Pizza Hut w AmRest.

iVario w gastronomii - produkcja bez kompromisów

iVario to zaawansowane urządzenie wielofunkcyjne, które zastępuje patelnie uchylne, kotły, frytownice i sprzęt do gotowania pod ciśnieniem. Gotowanie, smażenie i smażenie w głębokim tłuszczu może teraz odbywać się w jednym urządzeniu.

Glovo Local dla małych i średnich biznesów. Program obejmuje pomoc w rozwoju i digitalizacji

Nowy program Glovo Local udostępnia restauracjom i sprzedawcom detalicznym zestaw narzędzi, które pomogą im przenieść działalność do internetu i dynamiczne ją rozwijać. Glovo chce wprowadzić ponad 250 tysięcy małych, lokalnych firm w świat sprzedaży online przed końcem 2023 roku.
Inne kategorie
Podcasty


Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

