x

Sebastian Krauzowicz i Cristina Catese promują unijny drób

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    19.08.2020

"To jest nasz drób! Wysoka jakość - europejska gwarancja" - to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wśród konsumentów i specjalistów zaufania do jakości unijnego drobiu.

Sebastian Karuzowicz. Zdjęcie: materiały prasowe.
Sebastian Karuzowicz. Zdjęcie: materiały prasowe.
Statystyczny mieszkaniec UE spożywa średnio 25,3 kg mięsa drobiowego rocznie. Obowiązujące w Unii Europejskiej standardy należą do jednych z bardziej surowych na świecie. To nie tylko zasługa rygorystycznych przepisów unijnych, ale również rezultat stale podejmowanych przez branżę drobiarską wysiłków na rzecz poprawy warunków produkcji w obszarze ochrony zasobów, a przede wszystkim dobrostanu zwierząt.
Kampania koncentruje się na przybliżeniu konsumentom unijnych standardów gwarantujących wysoki poziom dobrostanu zwierząt, zrównoważony rozwój produkcji oraz bezpieczeństwo żywności. Jej motywem przewodnim jest radość i przyjemność płynąca z przyrządzania oraz spożywania produktów drobiowych. Znaczna część aktywności w ramach kampanii koncentrować się będzie na korzyściach żywieniowych oraz sposobach przyrządzania mięsa drobiowego.
Cristina Catese. Zdjęcie: materiały prasowe.
Cristina Catese. Zdjęcie: materiały prasowe.
W Polsce ambasadorami kampanii są: Sebastian Krauzowicz i Cristina Catese - doświadczeni i cenieni szefowie kuchni. W zespole ekspertów jest również Maciej Nowicki, szef kuchni w Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie oraz Aneta Łańcuchowska, dietetyk.
Realizowana w ramach dwuletniego programu, wspieranego przez Komisję Europejską inicjatywa, skupiła wokół siebie pięć krajowych organizacji drobiarskich z Polski, Francji, Niemiec, Włoch i Holandii oraz zrzeszające je europejskie stowarzyszenie parasolowe AVEC. Polska reprezentowana jest przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą (KRD-IG).


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej