x

Twórcy Restaurant Week zakładają RestaurantClub

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    18.08.2020

Dzięki platformie RestaurantClub można szybko i wygodnie odkrywać oraz rezerwować stoliki w kilkuset najlepszych restauracjach w Polsce.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Platforma rezerwacyjna powstała z inicjatywy organizatorów Restaurant Week, Fine Dining Week czy World Class Cocktail Festival. Na RestaurantClub.pl można już odkrywać i rezerwować stoliki w najlepszych polskich restauracjach, a także na zbliżający się festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week (26.08-13.09). Do 28 sierpnia w większości restauracji wszyscy „clubowi” goście otrzymają w prezencie Coca-Colę w ramach akcji "#CocaColaOdNas Za Nowe Otwarcie!". Każdu kto dokona rezerwacji ma zgodnie z festiwalową tradycją możliwość wygrania kolacji w Osterii Francescana 3*** Massimo Bottury, nagradzanej tytułem najlepszej restauracji świata.

– Od 2014 r. zorganizowaliśmy wspólnie z restauracjami aż 28 festiwali. Wzięło w nich udział już ponad 950 tysięcy gości, wydano prawie 3 miliony dań i ponad 850 tysięcy koktajli festiwalowych. Club jest odpowiedzią na prośby gości i restauracji, by Restaurant Week trwał cały rok – mówią Paweł Światczyński i Maciek Żakowski, założyciele. – Dlatego już dziś można rezerwować wygodnie stoliki w najlepszych wybranych polskich restauracjach na RestaurantWeek.pl lub w aplikacji. Jednoczymy wysiłek promocyjny całej niezależnej sceny restauracyjnej, by wspólnie dalej, zgodnie z naszą misją, zwiększać liczbę gości w autorskich restauracjach i nadal budować w Polsce modę na restauracje, nie tylko te finediningowe.

Na platformie goście mogą zarezerwować zarówno stoliki na popularne festiwale restauracyjne, jak i na co dzień, nawet 15 minut przed wizytą. Dostępne są już stoliki bez menu oraz z rabatami. Na początku września do rezerwacji domówić będzie można także wyjątkowe menu w formule podobnej do Restaurant Week. Goście nie ponoszą żadnych opłat. Aby utrzymać system IT, pobierana jest jedynie opłata od restauracji w wysokości od 10 gr do 1 zł za konsumenta.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kulinarne innowacje

Gault & Millau Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie: 8 lipca na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu odbędzie się I edycja Culinary Innovators.

KULINARNY TALENT 2019 JUŻ NIEBAWEM

11. edycja autorskiego konkursu Roberta Sowy Kulinarny Talent 2019 odbędzie się podczas targów Euro Gastro 28 marca o godz. 11.00 w Warsaw Ptak Expo. To prestiżowy konkurs pozwalający odkryć wybitne zdolności wśród rozpoczynających życie zawodowe uczniów kierunków gastronomicznych.

Rekordowa edycja Fine Dining Week

W dniach 29 sierpnia-9 września odbyła się piąta edycja Fine Dining Week, w której uczestniczyły 64 restauracje z sześciu miast: Krakowa, Łódzi, Poznania, Trójmiasta, Warszawy oraz Wrocławia. Letnia odsłona Fine Dining Week spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony gości oraz restauratorów.

Mieszkańcy Żywca dostaną płyn do dezynfekcji rąk od miejscowego browaru

Arcyksiążęcy Browar w Żywcu przekaże w kwietniu mieszkańcom miasta darmowy środek do dezynfekcji rąk. Alkohol powstający podczas produkcji piwa bezalkoholowego w browarze także zostanie przekazany na potrzeby produkcji środków do dezynfekcji.

Już niedługo Singapore Food Festival 2020

Singapur słynie z kulinarnej różnorodności. Można w nim odkrywać smaki z wielu zakątków świata, zarówno te street foodowe, jak i te w restauracjach nagradzanych gwiazdkami Michelin. Singapore Food Festiwal (SFF) to ich święto - w tym roku po raz pierwszy od 27 lat odbędzie się w wirtualnej formie.

OKRĄGŁY JUBILEUSZ

W tym roku mija 20 lat, odkąd pierwsze doniczki ze świeżymi ziołami trafiły na polskie stoły prosto z podwarszawskiej szklarni. Z tej okazji firma Swedeponic Polska (producent m.in. ziół Baziółka) zorganizowała uroczystą kolację w stołecznej restauracji Belvedere.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej