x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Radosław Majdan i Wealth Solutions stworzą serię whisky

Kategoria: Twój biznes - wiedza    12.08.2020

Wealth Solutions, polska spółka zajmująca się kreacją ekskluzywnych alkoholi, nawiązała współpracę z Radosławem Majdanem. Jej efektem będą limitowane edycje whisky stworzone z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego świata sportu i mediów.

Radosław Majdan i Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions SA. Zdjęcie: materiały prasowe.
Radosław Majdan i Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions SA. Zdjęcie: materiały prasowe.
W swojej 13-letniej historii firma zrealizowała ponad 30 kolekcjonerskich edycji alkoholi: whisky, rumów, koniaków i win z całego świata. Stworzona przez zespół Wealth Solutions butelka 51-letniej japońskiej whisky Karuizawa na licytacji w Hong Kongu osiągnęła cenę 700 tysięcy zł. Spółka prowadzi obecnie ofertę publiczną akcji promowaną w kampanii crowdfundingu udziałowego na platformie Crowdway.pl.

Zgodnie z umową z Radosławem Majdanem w planach ma stworzenie serii whisky z kategorii single cask. Oznacza to, że trunek pochodzi wyłącznie z konkretnych beczek, a więc jego ilość jest ograniczona do kilkuset butelek w przypadku każdej z limitowanych edycji. Zespół Wealth Solutions wykorzysta swoje międzynarodowe kontakty, by pozyskać różnorodne smakowo whisky z renomowanych destylarni.

– Wiemy, gdzie szukać whisky i potrafimy wybrać najlepsze beczki. Mamy już wstępnie wytypowane destylarnie, które chcemy wykorzystać w nowym projekcie. Każda z nich to gwarancja, że whisky sygnowana nazwiskiem Radosława Majdana będzie synonimem jakości – mówi Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions SA.
Radosław Majdan będzie zaangażowany w cały proces powstawania produktów: począwszy od selekcji beczek, przez projektowanie butelki i etykiety od strony wizualnej, aż po wsparcie sprzedaży.

– Od wielu lat zgłębiam świat whisky. Początkowo były to unikatowe prezenty od znajomych, z których powstała domowa kolekcja, a także degustacje limitowanych edycji w gronie przyjaciół. Współpraca z niezależną firmą, która ma dostęp do wielu różnorodnych destylarni na całym świecie to dla mnie wspaniała przygoda i okazja do rozwijania pasji. Zawsze marzyłem o takim projekcie – mówi Radosław Majdan.

Radosław Majdan jest jednym z najbardziej znanych polskich sportowców. Swoją karierę jako bramkarz zaczynał w Pogoni Szczecin. W kolejnych latach grał w klubach w Turcji, Grecji i Izraelu, a także w reprezentacji Polski. Po zakończeniu profesjonalnej kariery piłkarskiej był trenerem, działaczem sportowym, radnym, biznesmenem, a nawet gitarzystą zespołu rockowego. Ostatnio zawarł umowę na wyłączność z Canal+, gdzie będzie występował jako stały komentator sportowy.

Wealth Solutions zajmuje się poszukiwaniem wyjątkowych trunków, na bazie których tworzy limitowane serie skierowane do koneserów i kolekcjonerów na całym świecie. Glenfarclas, Karuizawa, Glen Grant, Clynelish, Tomatin, Jura – to tylko wybrane z destylarni, których whisky znalazły się w autorskiej ofercie Wealth Solutions. Spółka ma na koncie również limitowane serie szwajcarskich zegarków Spirit Watches, zawierających kapsułki z najstarszymi alkoholami świata – rumem, koniakiem i whisky.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Tradycyjna polska kuchnia wciąż na topie

Aż 93% Polaków w ciągu ostatnich 6 miesięcy odwiedziło lokale gastronomiczne. Chętnie jadamy poza domem, bo lubimy spotykać się ze znajomymi i odkrywać nowe smaki. Wciąż jednak najczęściej zamawiamy dania kuchni polskiej i włoskiej - wynika z raportu "Polska na Talerzu 2019".

Prezes Sfinks Polska: "Lockdown kosztował nas dużo, mimo to mamy ręce pełne roboty"

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia, w trzecim kwartale 2020 r. systematycznie odbudowywał sprzedaż po wiosennym lockdownie. Firma liczy, że ze wsparciem m.in. rządowych programów pomocowych uda się jej wyjść wkrótce na prostą.

Badanie: nawet trzy lata na odbudowę branży HoReCa

Sektor HoReCa, obejmujący hotele, restauracje i catering, na odbudowę może potrzebować nawet trzech lat - wynika z badania Barometr COVID-19 Puls Biznesu.

Weekendowe wypady - hit tegorocznych wakacji?

Aż 70% Polaków planuje w te wakacje wyjazd typu city break. Uważają, że formuła krótkiego wypoczynku w wybranym mieście to dobra alternatywa dla tegorocznych, nietypowych ze względu na pandemię wakacji. 18% ankietowanych szuka w czasie takich wypadów nowych doznań kulinarnych.

SIEDEM ZMYSŁÓW GASTRONOMII

Restauracja jest jak dobra fotografia - pobudza zmysły. Najlepsze zdjęcia to takie, które pomimo upływu czasu stale zachwycają. Wykonanie dobrego zdjęcia wymaga odpowiedniego wyczucia. Tak samo jest z gastronomią - dopiero powiązanie zmysłów może zaowocować sukcesem.

Odbiór dań z sieci Bobby Burger bez wysiadania z auta

Największa polska sieć burgerowni wprowadza usługę drive thru. Pilotażowo ruszyła w sześciu Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej