x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Radosław Majdan i Wealth Solutions stworzą serię whisky

Kategoria: Twój biznes - wiedza    12.08.2020

Wealth Solutions, polska spółka zajmująca się kreacją ekskluzywnych alkoholi, nawiązała współpracę z Radosławem Majdanem. Jej efektem będą limitowane edycje whisky stworzone z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego świata sportu i mediów.

Radosław Majdan i Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions SA. Zdjęcie: materiały prasowe.
Radosław Majdan i Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions SA. Zdjęcie: materiały prasowe.
W swojej 13-letniej historii firma zrealizowała ponad 30 kolekcjonerskich edycji alkoholi: whisky, rumów, koniaków i win z całego świata. Stworzona przez zespół Wealth Solutions butelka 51-letniej japońskiej whisky Karuizawa na licytacji w Hong Kongu osiągnęła cenę 700 tysięcy zł. Spółka prowadzi obecnie ofertę publiczną akcji promowaną w kampanii crowdfundingu udziałowego na platformie Crowdway.pl.

Zgodnie z umową z Radosławem Majdanem w planach ma stworzenie serii whisky z kategorii single cask. Oznacza to, że trunek pochodzi wyłącznie z konkretnych beczek, a więc jego ilość jest ograniczona do kilkuset butelek w przypadku każdej z limitowanych edycji. Zespół Wealth Solutions wykorzysta swoje międzynarodowe kontakty, by pozyskać różnorodne smakowo whisky z renomowanych destylarni.

– Wiemy, gdzie szukać whisky i potrafimy wybrać najlepsze beczki. Mamy już wstępnie wytypowane destylarnie, które chcemy wykorzystać w nowym projekcie. Każda z nich to gwarancja, że whisky sygnowana nazwiskiem Radosława Majdana będzie synonimem jakości – mówi Radosław Butryn, prezes zarządu Wealth Solutions SA.
Radosław Majdan będzie zaangażowany w cały proces powstawania produktów: począwszy od selekcji beczek, przez projektowanie butelki i etykiety od strony wizualnej, aż po wsparcie sprzedaży.

– Od wielu lat zgłębiam świat whisky. Początkowo były to unikatowe prezenty od znajomych, z których powstała domowa kolekcja, a także degustacje limitowanych edycji w gronie przyjaciół. Współpraca z niezależną firmą, która ma dostęp do wielu różnorodnych destylarni na całym świecie to dla mnie wspaniała przygoda i okazja do rozwijania pasji. Zawsze marzyłem o takim projekcie – mówi Radosław Majdan.

Radosław Majdan jest jednym z najbardziej znanych polskich sportowców. Swoją karierę jako bramkarz zaczynał w Pogoni Szczecin. W kolejnych latach grał w klubach w Turcji, Grecji i Izraelu, a także w reprezentacji Polski. Po zakończeniu profesjonalnej kariery piłkarskiej był trenerem, działaczem sportowym, radnym, biznesmenem, a nawet gitarzystą zespołu rockowego. Ostatnio zawarł umowę na wyłączność z Canal+, gdzie będzie występował jako stały komentator sportowy.

Wealth Solutions zajmuje się poszukiwaniem wyjątkowych trunków, na bazie których tworzy limitowane serie skierowane do koneserów i kolekcjonerów na całym świecie. Glenfarclas, Karuizawa, Glen Grant, Clynelish, Tomatin, Jura – to tylko wybrane z destylarni, których whisky znalazły się w autorskiej ofercie Wealth Solutions. Spółka ma na koncie również limitowane serie szwajcarskich zegarków Spirit Watches, zawierających kapsułki z najstarszymi alkoholami świata – rumem, koniakiem i whisky.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Magda Gessler rozwija kolejną franczyzę - po lodziarniach czas na kawiarnie

Znana restauratorka, jurorka MasterChefa i gospodyni programu "Kuchenne rewolucje" ogłosiła na swej stronie icequeenmagdagessler.pl, że już rusza z nowym konceptem franczyzowym. Mowa o Ice Queen Cafe Magda Gessler.

O skuteczności wizytówki firmy w Google

Wizytówki Google to niezwykle efektywny sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Zadbanie o nie pozwoli ci na wyprzedzenie konkurencji. To nie frazes! Niepozorny profil w panelu Google Moja Firma może stać się potężnym narzędziem w marketingu restauracji.

Targi INTERNORGA za nami

Tegoroczna edycja miała miejsce w terminie od 9 do 13 marca 2018 i zgromadziła około 1.300 wystawców (w tym 13 firm z Polski) oraz 93.000 zwiedzających z Niemiec i zagranicy.

Najpopularniejsze dania na wynos

Chociaż asortyment potraw na wynos poszerza się właściwie z dnia na dzień, Polacy od lat najchętniej sięgają po pizzę, burgery i dania domowe. Ta wielka trójca pozostaje niezmienna. Co ciekawe, podobnie jest w innych krajach Europy.

BAR W LICZBACH

Fundamentem doskonale prowadzonego baru jest świetne zarządzanie, z kolei dobrze znane porzekadło mówi, że "jeśli coś nie jest mierzalne, to nie można tym zarządzać". Odpowiedzią na te kwestie jest nic innego jak analiza oferty i danych sprzedażowych POS.

Prezes Sfinks Polska: "Lockdown kosztował nas dużo, mimo to mamy ręce pełne roboty"

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia, w trzecim kwartale 2020 r. systematycznie odbudowywał sprzedaż po wiosennym lockdownie. Firma liczy, że ze wsparciem m.in. rządowych programów pomocowych uda się jej wyjść wkrótce na prostą.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej