x

Milion darmowych toastów - Coca-Cola zachęca do odwiedzania restauracji

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    10.08.2020

W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy marka rozdaje butelki Coca-Coli w lokalnych restauracjach. 10 sierpnia wystartowała akcja "Coca-Cola od nas", w ramach której milion darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tysięcy lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.

Ilustracja: materiały prasowe.
Ilustracja: materiały prasowe.
Ostatnie miesiące mocno odcisnęły się na całej branży gastronomicznej. Po wielu trudnych momentach, dostosowaniu lokali do obecnych standardów i z całkowicie odświeżonym planem działania restauracje na nowo otwierają swoje drzwi dla klientów. Aby zachęcić gości do odwiedzania ulubionych lokali, Coca-Cola rozpoczyna akcję „Coca-Cola od nas”. Na tej stronie można otrzymać kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z niemal 2 000 restauracji partnerskich Coca-Coli. Lista wszystkich lokali dostępna jest też na stronie.

Akcja potrwa trzy tygodnie. W ten sposób marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji, ponieważ korzystanie z ich usług to najlepszy sposób, w jaki możemy pomóc branży gastronomicznej.
– Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, senior brand manager marki Coca-Cola w Polsce.

Kolejnym, obok „Coca-Cola od nas”, działaniem wspierającym sektor HORECA w ramach trwającej kampanii #OtwarciJakNigdy, jest dzielenie się zasobami i wiedzą w tworzeniu przekazu reklamowego. W tym celu Coca-Cola przygotowała innowacyjną platformę, która pomaga partnerom z branży gastronomicznej zaprojektować dopasowaną do ich potrzeb reklamę i dzięki sponsoringowi firmy ją rozpowszechnić.
Coca-Cola aktywnie bierze udział we wsparciu sektora HORECA od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. Do tej pory działania marki dotarły już do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Brita Polska dołącza do #hotgastrochallenge

Aby wesprzeć lokalnych restauratorów w trudnym czasie pandemii, BRITA Polska zaangażowała się w działania #hotgastrochallenge, #jedzlokalnie, #pijloklanie. Firma zamawia posiłki regeneracyjne dla stacjonarnych pracowników w okolicznych restauracjach.

Glovo Access, czyli usługi delivery zaangażowane społecznie

Bazując na doświadczeniach z pierwszej fali pandemii, kataloński startup Glovo uruchamia nową społeczną platformę, która dostępna jest także w Polsce. Dzięki niej partnerzy Glovo zyskają dostęp do procesów logistycznych, by nieść pomoc potrzebującym.

Gowin: jeśli wszystko będzie szło z planem, będziemy rozmrażać kolejne branże

Wicepremier Jarosław Gowin oświadczył dziś, że jeśli wszystko będzie szło zgodnie z planem, to "wkrótce krok po kroku będziemy rozmrażać kolejne branże". Przestrzegł jednocześnie, że odmrożenie kolejnych obszarów gospodarki może zostać cofnięte, jeśli przełoży się to na wzrost zachorowań.

SaveTheFork - gwiazdy social mediów na pomoc restauracjom

Społeczna kampania non-profit #SaveTheFork ma pomóc restauracjom dotrzeć do nowych konsumentów z pomocą osobowości social mediów. Dołączyli do niej m.in. Ewa Farna, Red Lipstick Monster, Make Life Harder i Małgosia Minta. Organizatorzy akcji chcą uratować co najmniej 100 restauracji.

Otwarcie gastronomii. Jak to się robi w Krakowie?

Śniadanie w Rannym Ptaszku, obiad w restauracji "Pod Baranem", koktajl w Molam. Jak wygląda nowa gastronomiczna rzeczywistość w Krakowie? Wszyscy czekają na weekend!

Gowin: nie pozostawimy przedsiębiorców bez pomocy. W poniedziałek start konsultacji

- Mamy świadomość, że przedstawiciele branż gastronomicznej, hotelarskiej i fitness, są w dramatycznie trudnym położeniu. Nikogo z przedsiębiorców nie zostawimy bez pomocy - zapowiada wicepremier Jarosław Gowin. W poniedziałek ruszają konsultacje w tej sprawie ze środowiskami biznesowymi.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej