x

Milion darmowych toastów - Coca-Cola zachęca do odwiedzania restauracji

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    10.08.2020

W ramach kampanii #OtwarciJakNigdy marka rozdaje butelki Coca-Coli w lokalnych restauracjach. 10 sierpnia wystartowała akcja "Coca-Cola od nas", w ramach której milion darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 tysięcy lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.

Ilustracja: materiały prasowe.
Ilustracja: materiały prasowe.
Ostatnie miesiące mocno odcisnęły się na całej branży gastronomicznej. Po wielu trudnych momentach, dostosowaniu lokali do obecnych standardów i z całkowicie odświeżonym planem działania restauracje na nowo otwierają swoje drzwi dla klientów. Aby zachęcić gości do odwiedzania ulubionych lokali, Coca-Cola rozpoczyna akcję „Coca-Cola od nas”. Na tej stronie można otrzymać kupon na darmowy napój i odebrać go w jednej z niemal 2 000 restauracji partnerskich Coca-Coli. Lista wszystkich lokali dostępna jest też na stronie.

Akcja potrwa trzy tygodnie. W ten sposób marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji, ponieważ korzystanie z ich usług to najlepszy sposób, w jaki możemy pomóc branży gastronomicznej.
– Sektor HoReCa to jedna z branż, którą wybuch pandemii dotknął najbardziej. Nasi partnerzy włożyli wiele wysiłku w to, aby ponownie móc przyjmować gości. Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże im sprawić, aby lokale znowu tętniły życiem – mówi Kaija Kevvai, senior brand manager marki Coca-Cola w Polsce.

Kolejnym, obok „Coca-Cola od nas”, działaniem wspierającym sektor HORECA w ramach trwającej kampanii #OtwarciJakNigdy, jest dzielenie się zasobami i wiedzą w tworzeniu przekazu reklamowego. W tym celu Coca-Cola przygotowała innowacyjną platformę, która pomaga partnerom z branży gastronomicznej zaprojektować dopasowaną do ich potrzeb reklamę i dzięki sponsoringowi firmy ją rozpowszechnić.
Coca-Cola aktywnie bierze udział we wsparciu sektora HORECA od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. Do tej pory działania marki dotarły już do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ministerstwo Zdrowia: otwieranie restauracji i hoteli przyczyną zwiększonej liczby zakażeń

Otwieranie restauracji, hoteli i siłowni powoduje zwiększoną liczbę zakażeń. Wskazują na to badania naukowe - powiedział wiceminister zdrowia Waldemar Kraska pytany o to, kiedy zamknięte branże mają szanse na powrót do normalnego funkcjonowania.

Restauracje uśmiercone przez koronawirusa. Analizujemy przyczyny

Gdy nadeszło długo oczekiwane częściowe odmrożenie gastronomii, okazało się, że wiele lokali nie otworzyło się na nowo. Nawet tych kultowych. Czy zdusiły je czynsze, zabił strach czy zamknięto je z braku perspektyw?

Czy prowizje zjadają rynek dostaw?

Restauratorzy zdani na łaskę portali do zamawiania online narzekają na wysokie prowizje. Czy słusznie? Tym zajmuje się już UOKiK, a sami właściciele lokalu, nie czekając na werdykt, szukają innych rozwiązań.

Akcja "Nie pozwolę ci się zamknąć"

Powstała z inicjatywy Krajowej Izby Gospodarczej akcja "Nie pozwolę ci się zamknąć" wciąż trwa i przynosi pierwsze wymierne efekty. - To kroplówka, która daje nam nadzieję na przetrwanie - mówi Tomasz Wąsiak, właściciel Restauracji Radiowej w Opolu.

Co dalej z polskimi restauracjami z gwiazdką Michelin? Andrea Camastra chce otworzyć swój lokal

Restauracje z gwiazdkami Michelin znalazły się w tarapatach. Zamknięte od wielu miesięcy z powodu pandemicznych obostrzeń, nie przynoszą zysków lub wręcz pogrążają się w długach. Czy ich szefowie kuchni poradzą sobie z przedłużającym się kryzysem? Jaka przyszłość ich czeka?

Ekspert: czy branża spożywcza jest odporna na COVID-19?

Na jakie produkty spożywcze wzrósł popyt? Jak sobie radzi gastronomia? Czy Polska ma szansę utrzymać pozycję lidera w branży drobiarskiej? Analizuje Piotr Dalak, Associate Partner JP Weber i członek grupy "Agri, Food & Beverages".

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej