x

#17milionówGroszy - kampania społeczna i wyzwanie dla gastronomii

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    07.08.2020

Celem kampanii jest uzbieranie #17milionówGroszy na rehabilitację dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Chętni do uczestniczenia w niej właściciele lokali gastronomicznych czy firm cateringowych z całej Polski sami mogą wybierać formę udziału w wyzwaniu.

Ilustracja: materiały prasowe.
Ilustracja: materiały prasowe.
Fundacja Kolorowy Świat po raz kolejny organizuje w ramach kampanii #17milionów wyzwanie dla lokali gastronomicznych i firm cateringowych. Do zdobycia jest tytuł lokalu/cateringu na medal i – co najważniejsze – satysfakcja z pomagania najsłabszym.
Właściciele lokali gastronomicznych czy firm cateringowych z całej Polski sami wybierają formę udziału w wyzwaniu:
•    przekazując 1% swojego zysku z października;
•    wybierając konkretne danie czy zestaw z menu i promując je, a z każdego sprzedanego dania przekazując określoną przez siebie kwotę;
•    przekazując zadeklarowaną w zgłoszeniu kwotę np. 1000 zł.

Dlaczego #17milionów? Ponieważ już ponad 17 osób na całym świecie cierpi na mózgowe porażenie dziecięce.
Dlaczego w październiku? Ponieważ 6 października obchodzony jest Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego.
Zgłoszeń można dokonywać  do 24 września poprzez tę stronę, na której można znaleźć także na bieżąco aktualizowaną listę lokali biorących udział w akcji.

Fundacja Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat z Łodzi to prężnie rozwijająca się organizacja pożytku publicznego działająca w sferze ochrony zdrowia i edukacji. Od 2003 roku pomaga dzieciom z mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi wadami rozwojowymi prowadząc: Niepubliczne Kolorowe Przedszkole, Szkołę, Wczesne Wspomaganie Rozwoju oraz NZOZ Kolorowy Ośrodek – Dzienny Oddział Rehabilitacji dla dzieci z zaburzeniami wieku rozwojowego. Od 2015 roku, corocznie w październiku Fundacja Kolorowy Świat zajmująca się na co dzień specjalistyczną opieką dzieci z MPD realizuje Ogólnopolską Kampanię Społeczną #17milionów mającą na celu zwiększanie świadomości polskiego społeczeństwa na temat mózgowego porażenia dziecięcego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Festiwal Syryjski w gdańskiej Stacji Food Hall

W dniach 23-26 marca w Stacji Food Hall trwać będzie Festiwal Syryjski. Podczas imprezy spróbować będzie można dań oraz koktajli inspirowanych kulinarnym dziedzictwem Bliskiego Wschodu.

Fundacja Taka Akcja zakupi mobilne KTG dla ukraińskich kobiet w ciąży

Wskaźnik przyrostu naturalnego w Ukrainie spada, a warunki wojenne spowodowały, że wskaźnik ciąż patologicznych przewyższa 30 proc. Problem ten schodzi na dalszy plan, kiedy kraj działa w stanie wyższej konieczności. Fundacja Taka Akcja chce to zmienić i rusza ze zbiórką charytatywną NEW HOPE.

Trzecia odsłona kolacji Grand Dinners już w maju

Kolejne kolacje z cyklu Grand Dinners odbędą się 15 i 16 maja w Restauracji Belvedere położonej w samym sercu Łazienek Królewskich. Swoje popisowe dania zaserwują tym razem Jean-Philippe Blondet, Arnaud Bignon i gospodarz wieczoru Tomasz Łagowski.

Body Chief startuje ze szkołą gotowania. Na poczatek - warsztaty z Magdą Gessler

Marka cateringu dietetycznego Body Chief wraz z otwarciem nowej siedziby pod Poznaniem uruchamia autorską szkołę gotowania. Warsztaty kulinarne będą w niej prowadzić doświadczeni kucharze i znani blogerzy kulinarni. Pierwszy cykl zajęć poprowadzi restauratorka Magda Gessler.

Brzmienie jedzenia ideą wiosennej edycji Restaurant Week. Wystartowały rezerwacje

Po dwóch ostatnich rekordowych edycjach Restaurant Week - czyli festiwal popisowych menu w restauracjach - powraca pod hasłem #FoodSoundsGood! Jak dobrze brzmi jedzenie? Będzie można się przekonać od 22 marca do 30 kwietnia w około 400 lokalach w Polsce. Cena trzech dań i koktajlu wynosi 69 zł.

"Przez zmysły do błogostanu" - cykl kolacji w kołobrzeskim Shuum Boutique Wellness Hotel

Pierwsze wydarzenie z cyklu "Przez zmysły do błogostanu" za nami. Zmysłowe kolacje z pairingiem win to dopełnienie oferty Shuum Boutique Wellness Hotel w Kołobrzegu.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST]

Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej