x

DirectBistro - nowa platforma do zamawiania jedzenia online

Kategoria: Twój biznes - oferta    06.08.2020

Wystartowała nowa strona internetowa do zamawiania posiłków w sieci. To DirectBistro, które do niedawna działało wyłącznie jako aplikacja mobilna. Platforma pozwala restauratorom kierować ruch z profili społecznościowych restauracji prosto do portalu, gdzie można złożyć zamówienie.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Na stronie directbistro.com/pl konsumenci mogą przeglądać menu dostępnych restauracji, sprawdzać promocje, opcje dostawy i zamawiać jedzenie. Restauratorom DirectBistro pozwala kierować ruch z profili społecznościowych restauracji prosto do portalu, gdzie można złożyć zamówienie. Wystarczy udostępnić link z aktywnym menu, by klienci trafili na podstronę z ofertą wybranej restauracji.
Elementem, który odróżnia DirectBistro od popularnych platform do zamawiania jedzenia jest specjalny widget pozwalający restauratorom dodać na stronę swojego lokalu interaktywne menu zaciągnięte z platformy DirectBistro. Jest to rozwiązanie, które maksymalnie skraca proces sprzedażowy – klienci mają możliwość wygodnego zamawiania jedzenia prosto ze strony restauracji.
Platforma zapewnia obsługę płatności gotówkowych i bezkontaktowych (gotówka, Przelewy24, Karta klienta) oraz online (Przelewy24 i BLIK), konfigurację profilu lokalu w ciągu 24 godzin, opcję bezkontaktowej dostawy i tworzenie programów lojalnościowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Nowa linia marek własnych MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Fanex wprowadził wegański sos majonezowy VEGA MAJO ze znakiem V-Label

Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

“The fresh taste of the land" nowym hasłem Farm Frites

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na "The fresh taste of the land". Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów.

Z OGNIA TRADYCJI

Jakie są zalety tradycyjnego, pieca opalanego naturalnym drewnem i jak wybrać ten odpowiedni? Który system wentylacji najlepiej współpracuje z danym urządzeniem? Przedstawiamy kilka możliwości.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej