x

Transgourmet Polska z Laurem Klienta i nagrodą Grand Prix 2020

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    04.08.2020

Szeroki asortyment, rozbudowana flota samochodów dostawczych, nowoczesne rozwiązania oraz wspieranie i rozwijanie branży gastronomicznej to filary działalności Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Takie podejście do klienta raz kolejny zaowocowało nagrodami.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Firma została wyróżniona Laurem Klienta w kategorii „Dystrybutorzy z segmentu HoReCa”. Ponadto otrzymała Grand Prix 2020, które przyznawane jest tylko markom nagrodzonym Laurem Klienta trzeci raz z rzędu.
Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym klienci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych przez konsumentów na firmy, które cieszą się ich zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość.
Wyróżnienie dla Transgourmet Polska jest wyrazem uznania dla pracy wkładanej w ciągłe udoskonalenie dostaw do klientów i ułatwienie procesu zakupowego. Celem firmy jest bycie wszechstronnym partnerem dla branży gastronomicznej, nie tylko dzięki asortymentowi czy profesjonalnym dostawom realizowanym zawsze na czas, ale także poprzez ciągłe wspieranie branży i rozwijanie jej za pośrednictwem działalności Instytutu Kulinarnego.

Wszechstronna oferta produktów
Dzięki synergii działalności i wszechstronnej ofercie, Transgourmet i Selgros Cash & Carry na co dzień obsługują tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, punkty zbiorowego żywienia oraz kawiarnie, cukiernie, piekarnie i wiele innych. Wszechstronność marek ujawnia się przede wszystkim w dostępie do szerokiego asortymentu produktów, dostosowanych do wszystkich typów klientów z branży gastronomicznej.
Hurtownie Selgros Cash & Carry od początku istnienia słyną z wysokiej jakości warzyw, owoców oraz mięsa. Na szczególną uwagę zasługuje szeroka oferta ryb i owoców morza. Dzięki platformie logistycznej Transgourmet Seafood w porcie Bremehaven, hale Selgros wraz z zespołem zajmującym się dowozem do klientów gastronomicznych, zapewniają zawsze świeże ryby i owoce morza, nawet z najdalszych zakątków świata.
Obecna od ponad 4 lat na rynku marka Transgourmet specjalizuje się w kompleksowych dostawach do profesjonalnej gastronomii indywidualnej i sieci. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły wszystkich niezbędnych grup asortymentowych są dostarczone własnym, nowoczesnym transportem, w jednej dostawie, zawsze na czas. Świeżość i jakość produktów jest zapewniona dzięki precyzyjnie planowanemu i zarządzanemu systemowi dostaw, bazującym na rozwiązaniach stosowanych w nowoczesnej platformie logistycznej w Ożarowie Mazowieckim, co potwierdza m.in. Certyfikat IFS Logistics.

Stabilny partner na trudne czasy
W swej wieloletniej historii firma niejednokrotnie udowodniła, że jest stabilnym partnerem dla dostawców oraz klientów. Potwierdzają to przyznawane nagrody oraz działania, które inicjuje Transgourmet i Selgros, odpowiadając na bieżące potrzeby rynku.
– Jesteśmy przekonani, że w trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się cała branża gastronomiczna, postawa właśnie takich firm jak nasza, będzie miała kluczowe znaczenie, dla tego jak szybko rynek odżyje. Efektem takiego podejścia jest wypracowana przez nas strategia, która ma na celu wsparcie naszych klientów poprzez zaproponowanie im preferencyjnych warunków współpracy. Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że wspieramy ich i stawiamy do dyspozycji całe nasze zasoby i infrastrukturę, tak aby zachować ciągłość dostaw produktów bezpiecznie i zawsze na czas. Nasi doradcy pozostają do dyspozycji i czekają w pełnej gotowości na kontakt każdego klienta – mówi Marcin Dera, dyrektor sprzedaży ds. gastronomii Transgourmet Polska.
Transgourmet i Selgros oferuje Klientom szereg rozwiązań, które mają pomóc w powrocie do nowej rzeczywistości. Obejmują one inwestycje w pakiet rabatów i bonusów w ramach akcji Restart, wsparcie marketingowe oraz dostęp do szerokiego wyboru warsztatów kulinarnych i merytorycznych, realizowanych bezpłatnie w Instytucie Kulinarnym Transgourmet.

Inspiracja i wsparcie dla branży
Instytut Kulinarny to służące edukacji i inspiracji miejsce wyposażone w 10 profesjonalnych, dwuosobowych stanowisk do gotowania oraz 15-osobowe stanowiska do szkoleń baristycznych i barmańskich. To tu prowadzone są szkolenia dla klientów sieci Transgourmet z technik kulinarnych, trendów i znajomości produktów oraz spotykają się najlepsi kucharze z Polski i zagranicy.
Instytut Kulinarny Transgourmet jest również partnerem strategicznym Narodowej Reprezentacji Kucharzy Polski, udostępniając kucharzom swoją przestrzeń oraz umożliwiając pracę na najlepszych produktach. Podczas tegorocznej Olimpiady Kulinarnej w Stuttgarcie polski zespół zdobył trzy srebrne medale, umacniając swoją pozycję ekspertów w branży.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Strajk kurierów Pyszne.pl. Czy rzeczywiście do niego doszło?

W części miast kurierzy Pyszne.pl mieli w piątek 3 lutego nie wyjść na ulice, aby dowieźć zamówione jedzenie. - Informacje o ewentualnej akcji protestacyjnej dotyczą tylko kilku lokalizacji - twierdzi firma. Odpowiada także na postulaty kurierów.

W marcu finał konkursu HEINZ Selection

Finał konkursu HEINZ Selection odbędzie się 25 marca 2023 roku podczas SMAKKi Gastrotargi w Warszawie. Zadaniem 20 finalistów będzie przygotowanie swojego flagowego burgera z wybranym sosem HEINZ.

Zespół MAKRO Polska wyróżniony certyfikatem "HR Najwyższej Jakości 2023"

Zespół MAKRO Polska po raz kolejny otrzymał certyfikat "HR Najwyższej Jakości." Nagroda ta przyznawana w ramach badania polityki i projektów HR przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami jest potwierdzeniem najwyższych standardów zarządzania zasobami ludzkimi.

"Ciao Italia" - cykl edukacyjny dla restauratorów

W styczniu MAKRO Polska wystartowało z bezpłatnym cyklem edukacyjnym "Ciao Italia" skierowanym do przedstawicieli branży HoReCa. Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej.

Kurt Scheller gwiazdą siódmych warsztatów Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere

Siódme spotkanie z cyklu Akademii Mistrzów Smaku by Belvedere poświęcone były rybom i owocom morza. Ich gościem specjalnym był szwajcarski szef kuchni Kurt Scheller.

Konkurs Heinz Selection dla burgerowni niesieciowych

Heinz Selection to globalny program kierowany do burgerowni niesieciowych, które zrzeszają poniżej 5 punktów pod tą samą nazwą. Kwalifikacja do konkursu lokali przygotowujących i sprzedających burgery potrwa do 5 lutego. Finał odbędzie się na Gastrotargach SMAKKI w Warszawie - 25 marca 2023 roku.

Inne kategorie

Podcasty

Kryzys 2.0. Restauratorka Alicja Than o optymalizacji kosztów biznesu gastronomicznego [PODCAST]

W jaki sposób optymalizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego w obliczu rosnącej inflacji oraz jak przetrwać na rynku, nie tracąc klientów i nie rezygnując z jakości - rozmawiamy o tym z Alicją Than, właścicielką lokali Izumi Sushi, Kago, Kiseki, Omakase, Matcha Bistro & Bar w Warszawie.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej