x

Transgourmet Polska z Laurem Klienta i nagrodą Grand Prix 2020

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    04.08.2020

Szeroki asortyment, rozbudowana flota samochodów dostawczych, nowoczesne rozwiązania oraz wspieranie i rozwijanie branży gastronomicznej to filary działalności Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. Takie podejście do klienta raz kolejny zaowocowało nagrodami.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Firma została wyróżniona Laurem Klienta w kategorii „Dystrybutorzy z segmentu HoReCa”. Ponadto otrzymała Grand Prix 2020, które przyznawane jest tylko markom nagrodzonym Laurem Klienta trzeci raz z rzędu.
Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym klienci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych przez konsumentów na firmy, które cieszą się ich zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość.
Wyróżnienie dla Transgourmet Polska jest wyrazem uznania dla pracy wkładanej w ciągłe udoskonalenie dostaw do klientów i ułatwienie procesu zakupowego. Celem firmy jest bycie wszechstronnym partnerem dla branży gastronomicznej, nie tylko dzięki asortymentowi czy profesjonalnym dostawom realizowanym zawsze na czas, ale także poprzez ciągłe wspieranie branży i rozwijanie jej za pośrednictwem działalności Instytutu Kulinarnego.

Wszechstronna oferta produktów
Dzięki synergii działalności i wszechstronnej ofercie, Transgourmet i Selgros Cash & Carry na co dzień obsługują tysiące klientów, którzy reprezentują każdy typ gastronomii, m.in. restauracje, hotele, firmy cateringowe, foodtrucki, punkty zbiorowego żywienia oraz kawiarnie, cukiernie, piekarnie i wiele innych. Wszechstronność marek ujawnia się przede wszystkim w dostępie do szerokiego asortymentu produktów, dostosowanych do wszystkich typów klientów z branży gastronomicznej.
Hurtownie Selgros Cash & Carry od początku istnienia słyną z wysokiej jakości warzyw, owoców oraz mięsa. Na szczególną uwagę zasługuje szeroka oferta ryb i owoców morza. Dzięki platformie logistycznej Transgourmet Seafood w porcie Bremehaven, hale Selgros wraz z zespołem zajmującym się dowozem do klientów gastronomicznych, zapewniają zawsze świeże ryby i owoce morza, nawet z najdalszych zakątków świata.
Obecna od ponad 4 lat na rynku marka Transgourmet specjalizuje się w kompleksowych dostawach do profesjonalnej gastronomii indywidualnej i sieci. Starannie dobrane, profesjonalnie spakowane artykuły wszystkich niezbędnych grup asortymentowych są dostarczone własnym, nowoczesnym transportem, w jednej dostawie, zawsze na czas. Świeżość i jakość produktów jest zapewniona dzięki precyzyjnie planowanemu i zarządzanemu systemowi dostaw, bazującym na rozwiązaniach stosowanych w nowoczesnej platformie logistycznej w Ożarowie Mazowieckim, co potwierdza m.in. Certyfikat IFS Logistics.

Stabilny partner na trudne czasy
W swej wieloletniej historii firma niejednokrotnie udowodniła, że jest stabilnym partnerem dla dostawców oraz klientów. Potwierdzają to przyznawane nagrody oraz działania, które inicjuje Transgourmet i Selgros, odpowiadając na bieżące potrzeby rynku.
– Jesteśmy przekonani, że w trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się cała branża gastronomiczna, postawa właśnie takich firm jak nasza, będzie miała kluczowe znaczenie, dla tego jak szybko rynek odżyje. Efektem takiego podejścia jest wypracowana przez nas strategia, która ma na celu wsparcie naszych klientów poprzez zaproponowanie im preferencyjnych warunków współpracy. Chcemy, aby nasi klienci mieli pewność, że wspieramy ich i stawiamy do dyspozycji całe nasze zasoby i infrastrukturę, tak aby zachować ciągłość dostaw produktów bezpiecznie i zawsze na czas. Nasi doradcy pozostają do dyspozycji i czekają w pełnej gotowości na kontakt każdego klienta – mówi Marcin Dera, dyrektor sprzedaży ds. gastronomii Transgourmet Polska.
Transgourmet i Selgros oferuje Klientom szereg rozwiązań, które mają pomóc w powrocie do nowej rzeczywistości. Obejmują one inwestycje w pakiet rabatów i bonusów w ramach akcji Restart, wsparcie marketingowe oraz dostęp do szerokiego wyboru warsztatów kulinarnych i merytorycznych, realizowanych bezpłatnie w Instytucie Kulinarnym Transgourmet.

Inspiracja i wsparcie dla branży
Instytut Kulinarny to służące edukacji i inspiracji miejsce wyposażone w 10 profesjonalnych, dwuosobowych stanowisk do gotowania oraz 15-osobowe stanowiska do szkoleń baristycznych i barmańskich. To tu prowadzone są szkolenia dla klientów sieci Transgourmet z technik kulinarnych, trendów i znajomości produktów oraz spotykają się najlepsi kucharze z Polski i zagranicy.
Instytut Kulinarny Transgourmet jest również partnerem strategicznym Narodowej Reprezentacji Kucharzy Polski, udostępniając kucharzom swoją przestrzeń oraz umożliwiając pracę na najlepszych produktach. Podczas tegorocznej Olimpiady Kulinarnej w Stuttgarcie polski zespół zdobył trzy srebrne medale, umacniając swoją pozycję ekspertów w branży.
 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Smaki Podhala - Historyczny Stół Kulinarny MAKRO

2 kwietnia odbyło się w Zakopanem pierwsze wydarzenie z organizowanego przez MAKRO Polska cyklu Historyczny Stół Kulinarny. Tematem inauguracyjnego spotkania była kuchnia podhalańska. W wydarzeniu wzięło udział 85 przedstawicieli lokalnej gastronomii.

Transgourmet i Selgros Cash & Carry zachęcają do wspierania restauracji i firm cateringowych

36 restauratorów z całej Polski ma w marcu możliwość sprzedaży swoich produktów w 19 halach Selgros Cash & Carry. Ponadto oferta blisko 100 lokali oraz zniżki od czterech dostawców cateringów dietetycznych zostaną wypromowane w gazetce promocyjnej Selgros, która trafi do ponad 600 tysięcy klientów.

WIELKIE ŚWIĘTO WHISKY

W dniach 13-14 października w Sangate Hotel Airport odbyła się kolejna edycja festiwalu poświęconego whisky - Whisky Live Warsaw. Główną częścią festiwalu jak zawsze była duża sala wystawiennicza ze stoiskami ambasadorów marek oraz przedstawicieli destylarni.

Jest decyzja: rok 2021 bez Kulinarnego Pucharu Polski

Ostatnich laureatów Kulinarnego Pucharu Polski poznaliśmy półtora roku temu. Na kolejnych przyjdzie nam poczekać, ponieważ również w tym roku, decyzją organizatorów, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów gastronomicznych w kraju nie odbędzie się.

TARGI EUROGASTRO I WORLDHOTEL 2018 ZA NAMI

22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne Euro Gastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel w dniach 21-23 marca odwiedziło 19 117 osób. Czekało na nich 268 wystawców z 20 krajów.

Pięć wyjątkowych dań od pięciu najlepszych szefów kuchni z Polski Południowej - według Żółtego Przewodnika Gault&Millau

Podczas Gault&Millau Tour w Krakowie przyznano nagrody dla najlepszych szefów kuchni z Małopolski, Podkarpacia, Bieszczad i Górnego Śląska. Oto przepisy na popisowe dania Szefa Roku, Kobiety Szefa, Szefa Jutra, Szefa Kuchni Tradycyjnej i Młodego Talentu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej