x

Letnia edycja Fine Dining Week

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    31.07.2020

Sierpniowo-wrześniowy festiwal poświęcony jest szefom kuchni-innowatorom, tworzącym tożsamość polskiego haute cuisine. Popisowe pięciodaniowe menu w cenie 129 zł można rezerwować na FineDiningWeek.pl. Festiwal potrwa do 13 września w ośmiu miastach i regionach Polski.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji Festiwalu jest odkrywanie polskiego oblicza współczesnego fine diningu. Twórczo łączy on tradycję z nowoczesnością oraz promuje najlepsze polskie, sezonowe składniki. Festiwal przybliży gościom bogactwo polskiej sceny finediningowej i filozofię smaku utytułowanych szefów kuchni osiągających światowy poziom kulinarny. Jest też realną pomocą dla walczących o przetrwanie niezależnych restauracji.
– W porównaniu z Zachodem, polska scena fine diningowa jest młoda. Bez historycznego bagażu ma unikalną szansę na określenie swojego DNA oraz miejsca w świecie – mówią Paweł Światczyński i Maciej Żakowski, organizatorzy z RestaurantClub. – Kolejne polskie restauracje otrzymują międzynarodowe rekomendacje czy gwiazdkę Michelin. W tym roku do gwiazdkowych warszawskich restauracji Atelier Amaro i Senses dołączyła krakowska Bottiglieria 1881. To właśnie teraz jest najlepszy moment, by odkryć tę kwitnącą scenę i obserwować powstawanie jej unikalnej tożsamości, filozofii jedzenia i gościnności – dodają.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Festiwal potrwa do 13 września w 8 miastach i regionach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, na Śląsku, w Szczecinie i Trójmieście. Szefowie kuchni z ponad pięćdziesięciu najwybitniejszych restauracji przygotowali dla festiwalowych gości popisowe, pięciodaniowe, autorskie menu skomponowane z najlepszych sezonowych produktów, dostępne w cenie 129 zł. Każdy pełnoletni gość otrzyma w prezencie kieliszek Martini Prosecco.
Wśród festiwalowych restauracji znajdziemy: warszawskie Belvedere Łazienki Królewskie, inAzia w hotelu Sheraton Grand Warsaw, Kieliszki na Próżnej, Marconi w Hotelu Bristol, Zoni, a także debiutujące Pam Pam czy U Fukiera. W Fine Dining Week wezmą udział także takie restauracje jak: krakowska Four, łódzka Powidok, poznańska Obfitość, trójmiejska Biały Królik, wrocławska Fuego Restaurant & Bar (AC Hotel by Marriott), czy gliwicka Plado. Podczas nadchodzącego festiwalu nie zabraknie także doświadczeń specjalnych takich jak m.in. Fine Dining Experience na dachu Hotelu Westin z widokiem na Warszawę.

Stoliki można rezerwować aż do przedostatniego dnia wydarzenia, z jednodniowym wyprzedzeniem – na www.FineDiningWeek.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Targi VeggieWorld wreszcie w Warszawie!

W dniach 12-13 maja w Warszawie przy ul. Mińskiej 65 odbędzie się pierwsza polska edycja VeggieWorld, największych i najstarszych targów w Europie promujących roślinny styl życia.

Festiwal kultury koktajlowej World Class Cocktail Festiwal

Ruszyły rezerwacje na World Class Cocktail Festiwal, który potrwa od 23 września do 4 października. Za 33 zł najlepsi barmani w Polsce zaserwują gościom dwie autorskie kompozycje w koktajlbarach w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu i na Śląsku.

WYJĄTKOWY TYDZIEŃ

Od 25 sierpnia do 3 września w Warszawie odbędzie się trzecia edycja festiwalu Fine Dining Week. Restauracje biorące udział w wydarzeniu przygotują 5-daniowe menu degustacyjne w specjalnej cenie 119 zł.

ŚWIĘTO WHISKY W TRÓJMIEŚCIE

Ponad 100 różnych gatunków whisky z kilkunastu krajów, krajowe premiery zagranicznych nowości, a także sesje master class oraz szkolenie biznesowe - już 3 czerwca 2017 r. pierwsza edycja Whisky Live Sopot.

Pasibus włącza się w akcję #PosiłekDlaSeniora Grupy Warszawa

Sieć burgerowni Pasibus przygotuje posiłki dla wrocławskich seniorów. Pierwsze dostawy jedzenia trafią do nich w piątek, 24 kwietnia.

25 tys. ofert specjalnych na Dzień Własnego Biznesu

Już 9 października odbędzie się Dzień Własnego Biznesu - święto małych i średnich przedsiębiorców. Z tej okazji na konsumentów czekać będzie 25 tys. ofert specjalnych - w tym promocje, rabaty i gratisy w sklepach i lokalach w całym kraju.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej