

PizzaPortal.pl na dobre znika z rynku


Serwis do zamawiania jedzenia online pizzaportal.pl po 10 latach zakończył działalność pod dotychczasową marką. Teraz jego oferta dostępna jest w aplikacji Glovo. Dla nowych użytkowników oznacza to większy wybór restauracji, możliwość korzystania z usług kurierskich i zakupów z dostawą.
Glovo posiada własną flotę dostawców oraz szerokie portfolio partnerów w ramach różnorodnych kategorii produktowych. Dzięki temu oferuje użytkownikom szeroki wachlarz usług obejmujący, obok zamawiania jedzenia, możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań, leków lub zakupów spożywczych.
Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortal.pl zmiana oznacza konieczność pobrania i rejestracji w aplikacji Glovo. Cały proces trwa kilkanaście sekund. Wszystkie dostępne wcześniej restauracje nie tylko będą aktywne na Glovo, ale dołączą do nich kolejne miejsca, poszerzając dotychczasową ofertę. W nowym serwisie znajdą się duże sieci, takie jak McDonald's, KFC, czy Pizza Hut oraz mniejsze, lokalne restauracje.
Z tej okazji dla nowych użytkowników Glovo przygotowało 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do aplikacji i wpisać kod promocyjny ZNIZKA15. Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszym zamówieniu.
Glovo to założona w Barcelonie firma działająca w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 tys. aktywnych kurierów i ponad 50 tys. stowarzyszonych partnerów na całym świecie.
Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 32 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Katowice, Sopot, Lublin, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Rzeszów, Olsztyn, Opole, Płock, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Kielce, Bytom, Tychy, Radom, Dąbrowa Górnicza, Zielona Góra.
Zobacz także

Polacy ograniczają wydatki na gastronomię

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło w ostatnim czasie wydatki pozaspożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Aż 81% rodaków rezygnuje z wyjść do restauracji - wynika z najnowszego sondażu ARC Rynek i Opinia.

Pięć kroków do idealnego posta, który wspiera sprzedaż dowozów

Brak pomysłu i strategii na budowanie wizerunku lokalu oraz promowanie go w mediach społecznościowych to bolączka wielu restauratorów. Żeby uprościć proces sprzedażowy Facebooka, przedstawiam wam instruktaż pięciu kroków do idealnego posta, który wesprze sprzedaż.

Praca dla uchodźców w HoReCa - perspektywy i problemy

Uchodźcy z Ukrainy mogą liczyć na zatrudnienie w gastronomii i w hotelach, skąd w czasie pandemicznych lockdownów odpłynęło dużo pracowników. Już dziś niektóre miejsca intensywnie rekrutują wśród Ukraińców. Potrzebna jest jednak systemowa pomoc ze strony państwa i samorządów.

Fast food w restauracji

Szybkie dania, niewymagające długiego oczekiwania i specjalnego rytuału konsumpcji, należą do najpopularniejszych zamówień w restauracjach i sieciach fast food. Jakie trendy rządzą w tym nurcie obecnie?

ROZWIJANIE TRADYCJI

Barszcz z uszkami, śledź w śmietanie czy karp w galarecie - szefowie kuchni coraz częściej kreatywnie podchodzą do tych klasycznych świątecznych dań. Urozmaicone menu może być ciekawym elementem nie tylko ofert na wigilie firmowe, ale także w stałej zimowej karcie restauracji.

Kawa poza domem. Stacje paliw i sklepy spożywcze poważną konkurencją dla kawiarni

Najpopularniejsze miejsca, w których kupujemy gotową do spożycia kawę to stacje paliw oraz sklepy spożywcze. Gdzie i jaką kawę kupują Polacy poza domem? Co jeszcze wynika z najnowszego raportu OOH Café ARC Rynek i Opinia?
Inne kategorie
Podcasty


Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

