x

PizzaPortal.pl na dobre znika z rynku

Kategoria: Twój biznes - wiedza    31.07.2020

Serwis do zamawiania jedzenia online pizzaportal.pl po 10 latach zakończył działalność pod dotychczasową marką. Teraz jego oferta dostępna jest w aplikacji Glovo. Dla nowych użytkowników oznacza to większy wybór restauracji, możliwość korzystania z usług kurierskich i zakupów z dostawą.

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com
PizzaPortal.pl był pierwszym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Jego zamknięcie jest ostatnim etapem procesu wdrażania zmian przez firmę Glovo, która wykupiła portal w sierpniu 2019 r. Dotychczas obie aplikacje działały równolegle przy stopniowym wygaszaniu strony i aplikacji PizzaPortal.pl, która jeszcze do 27 lipca była aktywna na terenie Warszawy. Teraz do dyspozycji użytkowników jest wyłącznie aplikacja Glovo, która przejęła funkcjonalność PizzaPortal.pl.
Glovo posiada własną flotę dostawców oraz szerokie portfolio partnerów w ramach różnorodnych kategorii produktowych. Dzięki temu oferuje użytkownikom szeroki wachlarz usług obejmujący, obok zamawiania jedzenia, możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań, leków lub zakupów spożywczych.
Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortal.pl zmiana oznacza konieczność pobrania i rejestracji w aplikacji Glovo. Cały proces trwa kilkanaście sekund. Wszystkie dostępne wcześniej restauracje nie tylko będą aktywne na Glovo, ale dołączą do nich kolejne miejsca, poszerzając dotychczasową ofertę. W nowym serwisie znajdą się duże sieci, takie jak McDonald's, KFC, czy Pizza Hut oraz mniejsze, lokalne restauracje.
Z tej okazji dla nowych użytkowników Glovo przygotowało 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do aplikacji i wpisać kod promocyjny ZNIZKA15. Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

Glovo to założona w Barcelonie firma działająca w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 tys. aktywnych kurierów i ponad 50 tys. stowarzyszonych partnerów na całym świecie.
Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 32 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Katowice, Sopot, Lublin, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Rzeszów, Olsztyn, Opole, Płock, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Kielce, Bytom, Tychy, Radom, Dąbrowa Górnicza, Zielona Góra.

Autor tekstu: Joanna Hamdan

Zobacz także

Z Kaukazu nad Wisłę. Kuchnia gruzińska podbija polską gastronomię

Gruzińskie przysmaki zdobywają podniebienia Polaków, a przedsiębiorcy wyciągają z tego wnioski. W dużych miastach jak grzyby po deszczu wyrastają piekarnie oferujące chleb puri i ciepłe placki chaczapuri oraz restauracje serwujące inne potrawy z rejonu Kaukazu.

Ministerstwo Rolnictwa odpowiada na potrzeby polskiego winiarstwa

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi tworzy Zespół ds. opracowania programu sektorowego dla sektora wyrobów winiarskich w Polsce.

Daj się znaleźć w sieci cz. II

Ten odcinek poświęcony będzie kolejnym kanałom, za pomocą których możemy trafiać do naszych potencjalnych klientów. Skupimy się na reklamie displayowej, portalach społecznościowych oraz możliwościach, jakie dają narzędzia analityczne.

Sfinks już z 93 wirtualnymi restauracjami

Sfinks Polska - właściciel marek gastronomicznych Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia Warki - w pandemii rozwija sieć wirtualnych restauracji, czyli bez stacjonarnego lokalu. Obsługują one wyłącznie zamówienia w dowozie i na wynos.

Mikser kulinarny MAKRO

Zapraszamy na wideo-relację z pierwszego Miksera Kulinarnego w drugiej edycji programu Szef dla Młodych Talentów. Spotkanie, w którym udział wzięło 200 uczniów szkół gastronomicznych i młodych kucharzy z całej Polski, poprowadzili Paweł Oszczyk, Wojciech Harapkiewicz, Dorota Minta i Tomasz Górski.

Krótka karta. Jak ją wprowadzić?

Krótka karta wymaga umiejętności planowania menu, rozumienia kulinarnych trendów i doskonałej znajomości swoich gości. Czyli, po prostu, dużego zaangażowania w prowadzenie restauracji. Warto włożyć je w projektowanie nowej karty - ograniczenie liczby dań ma bowiem sporo korzyści.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej