x

Uber Eats wprowadza nowe narzędzia dla restauracji

Kategoria: Twój biznes - oferta    30.07.2020

Uber Eats udostępnia na swojej platformie nowe narzędzia, które pomogą restauracjom na bieżąco monitorować zachowania klientów, budować z nimi trwałe relacje oraz szybciej reagować na ich potrzeby. Dostarczą one także cennych informacji do rozwijania biznesu.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Według Polskiego Instytutu Ekonomicznego, na skutek pandemii przychody branży HoReCa mogły spaść nawet o 80–90 proc. Wiele restauracji musiało szybko dostosować swój biznes do nowych okoliczności – z danych Uber Eats wynika, że w kwietniu tego roku liczba nowych lokali na tej platformie do zamawiania z dostawą była o 188 proc. wyższa niż w styczniu. Uber Eats wprowadza teraz nowe narzędzia, by pomóc partnerom lepiej rozwijać usługi i poznać oczekiwania klientów.

Wirtualny menedżer restauracji w telefonie
Zarządzanie restauracją w dzisiejszym świecie powinno łączyć ze sobą wiele aspektów istotnych z punktu widzenia biznesu, a przede wszystkim musi opierać się na narzędziach dostępnych z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Trendy sprzedażowe dostępne w ramach Menadżera Restauracji na platformie Uber Eats, umożliwiają bieżący wgląd w wielkości zamówień i realizację dziennych celów przez restauracje.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dodatkowo, dzięki tym informacjom menedżerowie wiedzą, kiedy mogą się spodziewać największej liczby zamówień, żeby - przykładowo - zadbać o odpowiednią liczbę kucharzy w kuchni w celu zaspokojenia potrzeb zarówno klientów na miejscu, jak i zamawiających do domu w godzinach szczytu. Od teraz funkcja ta będzie również dostępna z poziomu smartfona.

Przejdźmy na „Ty”
Sukces marki zależy także od tego jak uważnie słucha ona swoich klientów. Dlatego też Uber Eats oferuje swoim partnerom nowe narzędzia, by mogli na bieżąco monitorować oraz odpowiadać na komentarze i informacje zwrotne od klientów. W ten sposób, gościnność, którą oferują na miejscu, mogą również przekazać do naszych domów, poprzez aplikację. Dzięki nowym narzędziom menedżerowie zyskują możliwość oferowania zniżek oraz produktów w gratisie dla najwierniejszych konsumentów. Będzie to okazja dla budowania trwalszych relacji z klientami, a nawet przejścia z nimi na „Ty”.

Informacja na wagę złota
Nie bez powodu mówi się, że dane to paliwo biznesu. Dzięki usłudze Insights Dashboard zarządzający restauracją będą mogli obserwować, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcje z ich witryną na platformie Uber Eats. Korzystając z nowych funkcji, mogą analizować decyzje zakupowe swoich klientów oraz śledzić ich drogę – od budowania koszyka do złożenia zamówienia. Dzięki temu menedżerowie mogą poszerzać swoją wiedzę i reagować na zachowania klientów, tym samym zwiększając dochodowość swojego lokalu oraz zadowolenie użytkowników.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

RATIONAL - profesjonalna instalacja urządzeń gwarancją optymalnej eksploatacji od pierwszego dnia

Pojawienie się nowego urządzenia RATIONAL w restauracji to wyjątkowy moment. Każdy, kto zdecydował się na profesjonalną instalację przez certyfikowanego partnera serwisowego Rational, może być pewien, że wszystko przebiegnie sprawnie, a sprzęt od razu zacznie działać.

Kuchnia gastronomiczna - na co zwrócić uwagę?

Podejmując decyzję o zakupie np. kuchni gastronomicznej, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim parametry produktu. Warto sprawdzić maksymalną moc sprzętu, ilość palników, maksymalną temperaturę, a także dodatkowe funkcje, takie jak ochrona przed przegrzaniem czy łatwe wyjmowanie filtra tłuszczu.

Prowadzisz restaurację i organizację pozarządową? Możesz sprzedawać posiłki w Glovo bez prowizji

W ramach programu Glovo "Zamawiając - pomagasz" organizacje pozarządowe, które jednocześnie prowadzą restaurację lub sklep, mogą sprzedawać na tej platformie z 0% prowizją. Z programu korzysta już m.in. Kuchnia Czerwony Rower w Warszawie.

PKN Orlen poszukuje dostawców zapiekanek

PKN Orlen prowadzi analizę rynku w zakresie potencjalnych dostawców zapiekanek, które pod marką własną koncernu byłyby przeznaczone do dalszej sprzedaży w jego punktach detalicznych. Odpowiedzi na zapytanie można składać do 24 sierpnia.

Serwisy obiadowe i zastawa stołowa odpowiednie na co dzień

Dzisiaj jest to mniej popularne niż jeszcze kilkadziesiąt lat temu, jednak część osób decyduje się oddzielić serwis obiadowy i zastawę stołową codzienną od świątecznej. Co będzie odpowiednie do codziennego użytkowania? Czym kierować się przy zakupie talerzy, misek, kubków oraz sztućców dla rodziny?

Kawowy ekspres do gastronomii. Cena to nie wszystko

Jeśli nie wiemy, jak samodzielnie zaparzyć espresso, powinniśmy mieć w lokalu choćby mały automatyczny ekspres. To, jakie urządzenie będzie dla nas odpowiednie, zależy od wielu czynników i nie ogranicza się do dyskusji wyłącznie na temat ceny.

Inne kategorie

Podcasty

Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

Coraz większa grupa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa, nie tylko w kuchni domowej, ale także podczas wizyt w restauracjach i spożywania dań na wynos. Chcąc trafić w ich gusta, warto rozważyć zmiany w menu lokalu na bardziej roślinne.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej