x

Uber Eats wprowadza nowe narzędzia dla restauracji

Kategoria: Twój biznes - oferta    30.07.2020

Uber Eats udostępnia na swojej platformie nowe narzędzia, które pomogą restauracjom na bieżąco monitorować zachowania klientów, budować z nimi trwałe relacje oraz szybciej reagować na ich potrzeby. Dostarczą one także cennych informacji do rozwijania biznesu.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Według Polskiego Instytutu Ekonomicznego, na skutek pandemii przychody branży HoReCa mogły spaść nawet o 80–90 proc. Wiele restauracji musiało szybko dostosować swój biznes do nowych okoliczności – z danych Uber Eats wynika, że w kwietniu tego roku liczba nowych lokali na tej platformie do zamawiania z dostawą była o 188 proc. wyższa niż w styczniu. Uber Eats wprowadza teraz nowe narzędzia, by pomóc partnerom lepiej rozwijać usługi i poznać oczekiwania klientów.

Wirtualny menedżer restauracji w telefonie
Zarządzanie restauracją w dzisiejszym świecie powinno łączyć ze sobą wiele aspektów istotnych z punktu widzenia biznesu, a przede wszystkim musi opierać się na narzędziach dostępnych z każdego miejsca i w dowolnym czasie. Trendy sprzedażowe dostępne w ramach Menadżera Restauracji na platformie Uber Eats, umożliwiają bieżący wgląd w wielkości zamówień i realizację dziennych celów przez restauracje.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Dodatkowo, dzięki tym informacjom menedżerowie wiedzą, kiedy mogą się spodziewać największej liczby zamówień, żeby - przykładowo - zadbać o odpowiednią liczbę kucharzy w kuchni w celu zaspokojenia potrzeb zarówno klientów na miejscu, jak i zamawiających do domu w godzinach szczytu. Od teraz funkcja ta będzie również dostępna z poziomu smartfona.

Przejdźmy na „Ty”
Sukces marki zależy także od tego jak uważnie słucha ona swoich klientów. Dlatego też Uber Eats oferuje swoim partnerom nowe narzędzia, by mogli na bieżąco monitorować oraz odpowiadać na komentarze i informacje zwrotne od klientów. W ten sposób, gościnność, którą oferują na miejscu, mogą również przekazać do naszych domów, poprzez aplikację. Dzięki nowym narzędziom menedżerowie zyskują możliwość oferowania zniżek oraz produktów w gratisie dla najwierniejszych konsumentów. Będzie to okazja dla budowania trwalszych relacji z klientami, a nawet przejścia z nimi na „Ty”.

Informacja na wagę złota
Nie bez powodu mówi się, że dane to paliwo biznesu. Dzięki usłudze Insights Dashboard zarządzający restauracją będą mogli obserwować, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcje z ich witryną na platformie Uber Eats. Korzystając z nowych funkcji, mogą analizować decyzje zakupowe swoich klientów oraz śledzić ich drogę – od budowania koszyka do złożenia zamówienia. Dzięki temu menedżerowie mogą poszerzać swoją wiedzę i reagować na zachowania klientów, tym samym zwiększając dochodowość swojego lokalu oraz zadowolenie użytkowników.


Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

PKP Intercity szuka dostawców przewoźnego jedzenia

PKP Intercity opublikowało zapytanie rynkowe dotyczące usługi mobilnej sprzedaży artykułów spożywczych i napojów w wybranych pociągach PKP Intercity, w których nie ma wagonu lub miejsca gastronomicznego. Termin składania ofert upływa 17 kwietnia 2023 r.

Dobro&Dobro Cafe: ruszamy na podbój Europy i nie tylko

O początkach firmy, jej kolejnych konceptach, planach i gustach kawowych opowiadają Inna Yarova i Oleg Yarovyi, właściciele sieci Dobro&Dobro Cafe, Sushi:Sushi Cafe, Prosecco Oyster Bar.

Idealnie czyste szkło bez cienia wysiłku… i polerowania

Nieskazitelnie czyste, wypolerowane szkło bez plam i zacieków to wizytówka każdej restauracji. Dobra zmywarka gastronomiczna z odpowiednią funkcją praktycznie zrobi wszystko za nas, pozostawiając naczynia idealnie czyste i błyszczące.

Sphinx: Jedyną możliwością obniżania cen jest wzrost frekwencji gości

- Dziś sam wsad do przygotowania shoarmy kosztuje tyle, ile kiedyś wynosiła jej cena, a przecież surowiec to tylko jedna z kilku grup kosztów prowadzenia restauracji - mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, operatora sieci Sphinx. Rozmawiamy z nim m.in. o strukturze wydatków w gastronomi.

Multi Ice Group: mamy najwięcej punktów z lodami w Polsce

Radosław Charubin, prezes Multi Ice Group - operatora "u Lodziarzy" i "LodyBonano" zdradza między innymi, jak firma pracuje nad rentownością biznesu przez cały rok, nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Opowiada też o nowych konceptach, które buduje firma, jak Crazy Dog i BuBu Bubble Tea.

iVario od RATIONAL: prawdziwy przełom w restauracyjnej kuchni

Niezliczone brudne garnki i patelnie, różne wyposażenie kuchni do mise en place i obsługi, zajmowanie miejsca przez frytownice i trzony kuchenne - według firmy RATIONAL, specjalisty w zakresie przygotowywania gorących potraw, to wszystko należy już do przeszłości dzięki iVario.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej