

Goście nie czują się bezpiecznie w toaletach z suszarkami do rąk


COVID-19 wpływa na kształtowanie nowych postaw i zachowań wśród ludzi. 43% badanych twierdzi, że nie czuje się komfortowo w łazienkach wyposażonych w suszarki elektryczne - wynika z sondażu dla Tork, marki firmy Essity.
Rosną oczekiwania wobec rozwiązań higienicznych w przestrzeniach publicznych. 80% ankietowanych uważa, że utrzymanie jej wysokiego poziomu w toaletach ma kluczowe znaczenie dla ich bezpieczeństwa. Zmieniają się preferencje dotyczące osuszania rąk. Coraz bardziej dbamy o naszą higienę. Według badania, 75% osób chciałoby, aby więcej obiektów oferowało ręczniki papierowe jako alternatywę dla suszarek. Sondaż także pokazał, że w porównaniu z czasem przed pandemią o 37% wzrosła liczba osób, które wolą używać ręczników. Są one postrzegane jako bardziej higieniczne (według 80% respondentów), szybciej osuszające ręce (42%) i rozprzestrzeniające mniej bakterii w powietrzu (39%).
Brak ręczników papierowych w łazienkach może być kosztowny dla firm. Spośród ankietowanych 50% twierdzi, że rzadziej odwiedza miejsca, które ich nie oferują.
– W obliczu pandemii COVID-19 firmy muszą sprostać nowym wymogom sanitarnym. Suszarki to rozwiązanie, które przestało wystarczać, ponieważ nie zapewnia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Odnotowujemy wzrost zapytań kierowników obiektów, którzy chcą zmienić je na ręczniki papierowe – mówi Alberto Cajiga, wiceprezes ds. marketingu, Essity Professional Hygiene.
W obiektach o zwiększonym reżimie sanitarnym, np.: zakładach przetwórstwa spożywczego i szpitalach, ręczniki papierowe od dawna są jedynym akceptowalnym rozwiązaniem do osuszania rąk. Suszarki strumieniowe sprzyjają unoszeniu się w powietrzu kropel, co zwiększa ryzyko rozprzestrzeniania się bakterii w powietrzu. Co ważne, pocierając dłonie o ręcznik papierowy usuwa się z nich więcej bakterii niż stosując alternatywne formy osuszania.
– Zastosowanie rozwiązań, które zwiększają poczucie bezpieczeństwa użytkowników powinno stać się priorytetem dla zarządców obiektów chcących zachęcić gości do wizyty po zniesieniu restrykcji. Ignorowanie obaw użytkowników może okazać się po prostu zbyt kosztowne – podkreśla Cajiga.
Zobacz także

Specjalne działania Uber Eats na czas zarazy

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, Uber Eats wprowadził działania pomocowe

Koronawirus. Wygrani i przegrani

Dla niektórych biznesów pandemia koronawirusa oznacza bardzo ciężki okres, dla innych - wręcz przeciwnie. Dowiedz się, kto straci, a kto zyska w obecnej sytuacji.

Kurier Głodnego Warszawiaka - stołeczny mural na pomoc gastronomii

Kurier Głodnego Warszawiaka to mural wykonany przez pracownię Good Looking Studio. Na ścianie jednej ze śródmiejskich kamienic uwieczniono ofertę 12 stołecznych lokali.

Złagodzenie obostrzeń epidemicznych w gastronomii

Od 1 marca nie obowiązują już limity osób mogących przebywać jednocześnie w restauracjach. Ponownie mogą działać kluby i dyskoteki.

Anna Dereszowska czyta bajki z pandemicznym morałem w kampanii McDonald’s

Życie w zaostrzonym reżimie sanitarnym nie jest łatwe szczególnie dla dzieci, które nie zawsze rozumieją wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny. W kampanii McDonald’s o odpowiedzialnych postawach podczas pandemii opowiedziały im postacie z bajek głosem Anny Dereszowskiej.

Restauracje uśmiercone przez koronawirusa. Analizujemy przyczyny

Gdy nadeszło długo oczekiwane częściowe odmrożenie gastronomii, okazało się, że wiele lokali nie otworzyło się na nowo. Nawet tych kultowych. Czy zdusiły je czynsze, zabił strach czy zamknięto je z braku perspektyw?
Inne kategorie
Podcasty


Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

