x

Pasibus otwiera lokal w Szczecinie

Kategoria: Miejsca    16.07.2020

Burgery Pasibusa od 17 lipca dostępne będą w Centrum Galaxy w Szczecinie. Lokal ma wyróżniać się wystrojem nawiązującym do symboli miasta, m. in. tamtejszej stoczni. To już dziewiąta restauracja stworzona we współpracy ze spółką Helios i zarazem 26. lokal marki w Polsce.

Burger z Pasibusa. Zdjęcie: materiały prasowe.
Burger z Pasibusa. Zdjęcie: materiały prasowe.
Charakterystycznym elementem lokalu Pasibusa w szczecińskim Centrum Galaxy będzie wielka tapeta z motywem morskim, przedstawiająca między innymi wielkiego morskiego stwora i łódź z food truckiem marki. W ofercie znajdą się sieciowe burgery: klasyczny Włoski Pastuch z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Bebek Junior z sosem BBQ, ostry Gonzales z papryczką jalapeño i nachosami czy Awokadus z guacamole i grillowanym boczkiem. W każdym połączeniu smakowym mięso można bezpłatnie wymienić na kotleta wegetariańskiego (smażonego osobno) lub smażony ser.
W lokalu będzie obowiązywać również nowa oferta Wypasik obejmująca pięć mniejszych od standardowych burgerów podawanych w bułce maślanej, dostępnych w cenie 9 zł. Klienci mają do wyboru między innymi: Cheese Pasik z wołowiną, sałatą lodową, serem cheddar i sosami pomidorowo-bazyliowym oraz białym; Jalapeño Pasik z wołowiną, sosem jalapeño majo, sałatą lodową, papryczką jalapeño i cebulą; a także Chicken BBQ Pasik z kurczakiem w panierce, majonezem, sałatą lodową, cebulą oraz sosem bebek. Każdy z nich można zamówić w zestawie z frytkami lub napojem za 12 zł.
Lokal czynny będzie codziennie od godziny 9 do 21, a w niedzielę pomiędzy 10 a 20.

Pasibus to marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 13 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu.


Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej