x

King Rooster - nowa marka gastronomiczna firmy 7 Street

Kategoria: Miejsca    14.07.2020

W ofercie King Rooster znajdują się chrupiące kurczaki w zestawach z frytkami i sosami oraz w burgerach. Nowością na polskim rynku są w 100% roślinne zamienniki kurczaka w formie kotleta do burgerów, a także panierowanych stripsów.

Wnętrze King Rooster. Zdjęcie: materiały prasowe.
Wnętrze King Rooster. Zdjęcie: materiały prasowe.
W lipcu firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak „7 Street – Bar & Grill”, „Meet & Fit – Slow Food”, „Woody’s – Premium Burgers”, „Frentzza – Pizza & Friends”, a także „Carat Kebab – Sheesha Bar” wprowadziła na rynek nową markę – „King Rooster”.
W jej ofercie znajdują się chrupiące kurczaki zarówno w zestawach z frytkami i sosami, jak i w burgerach. Nowością na polskim rynku są w 100% roślinne zamienniki kurczaka w formie kotleta do burgerów a także panierowanych stripsów. Do złudzenia przypominają w smaku mięso kurczaka. Do każdego zestawu można dobrać 1 z 14 sosów, z których połowa jest wege.
Menu King Rooster. Zdjęcie: materiały prasowe.
Menu King Rooster. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą oferującą taką dostępność roślinnych zamienników mięsa kurczaka w wielu lokalizacjach. Dania roślinne przyrządzane są zgodnie ze sztuką w oddzielnych urządzaniach. Prezentujemy nowatorskie podejście do burgerów wśród których można znaleźć zarówno klasyki w odświeżonych wersjach jak i odważne nowe kompozycje. Naszym sekretem jest autorska marynata, w której marynujemy wszystkie kawałki oraz panierka – mówi Łukasz B. Błażejewski, dyrektor generalny firmy 7 Street Łukasz Błażejewski.
King Rooster działa w 8 lokalizacjach m.in. takich jak Warszawa, Szczecin czy Białystok. Wkrótce będzie dostępny w kolejnych miastach. Obecnie ze względu na ograniczoną ilość gości korzystających z lokali gastronomicznych w związku z pandemią COVID-19 funkcjonuje w modelu ghost restaurant w oparciu o infrastrukturę lokali należących do sieci firmy.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej