x

Jak uruchomić i rozwijać dostawy? Bezpłatny poradnik dla restauracji

Kategoria: Twój biznes - wiedza    14.07.2020

Czy bardziej opłaca się dostawa własna, czy zlecona na zewnątrz? Czym menu w dowozie powinno różnić się od oferty w lokalu? Jakich restauracji szukają klienci i gdzie? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poradniku stworzonym przez ekspertów Pyszne.pl i specjalistów branży.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Czy bardziej opłaca się dostawa własna, czy zlecona na zewnątrz? Dlaczego przeważnie nie opłaca się dostarczać jedzenia na drugi koniec miasta? Czym menu w dostawie powinno różnić się od oferty w lokalu? Dlaczego recenzje są ważne i jak zachęcać klientów do ich pozostawienia? Jakich restauracji szukają klienci i gdzie?

Między innymi te praktyczne kwestie porusza poradnik skutecznej dostawy stworzony przez ekspertów Pyszne.pl i specjalistów branży.
Przeczytajcie poradnik na tej stronie. 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Pięć kroków do idealnego posta, który wspiera sprzedaż dowozów

Brak pomysłu i strategii na budowanie wizerunku lokalu oraz promowanie go w mediach społecznościowych to bolączka wielu restauratorów. Żeby uprościć proces sprzedażowy Facebooka, przedstawiam wam instruktaż pięciu kroków do idealnego posta, który wesprze sprzedaż.

Wirtualne restauracje - przyszłość gastronomii

Jak wirtualne kuchnie i dostawy działają w nowych pandemicznych i postpandemicznych realiach zdominowanych przez technologię? Jak restauratorzy, którzy do tej pory nie byli w tych trendach obecni, mogą do nich dołączyć? Na te pytania odpowiadają Ola Lazar, Jeroen Bakker i Stanisław Magdij.

HISZPAŃSCY SZEFOWIE KUCHNI WYCHODZĄ DO LUDZI

Wielu hiszpańskich szefów kuchni od lat dywersyfikuje źródła przychodów. Dobrą stroną tego zjawiska jest demokratyzacja gwiazdkowej kuchni i pojawienie się w ofercie najbardziej znanych świątyń smaku w formacie casual.

Facebook czy Instagram? Jak promować restaurację w social mediach?

Żyjemy w czasach, w których smartfony towarzyszą nam na każdym kroku. Uzależniliśmy się od nich i nie potrafimy bez nich sprawnie funkcjonować. To urządzenia, które dyktują nowe standardy społecznych zachowań. Takie są realia, również na rynku gastronomicznym.

W Nespresso Professional Dzień Ziemi jest codziennie

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi - przyglądamy się problemom naszej planety. Nespresso od lat wspiera ochronę środowiska, rozwijając plantacje w duchu zrównoważonego rozwoju, zalesiając tereny wokół upraw kawowców, pozyskując surowce z certyfikowanych źródeł i i stosując recykling.

Marketing niespontaniczny - nie improwizuj

Marka restauracji podobnie jak człowiek powinna być stosownie ubrana, mieć charakter, historię i przekonania. Walcząc o uwagę i przestrzeń na konkurencyjnym rynku, powinna mówić, budować kontakty i zabiegać o przyjaciół. Im bardziej jest przekonująca, tym większą społeczność buduje wokół siebie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej