x

Concordia Taste żegna się z fine diningiem. I przeobraża w... Bistro Taste

Kategoria: Miejsca    14.07.2020

Poznańska restauracja Concordia Taste zmieniła się właśnie w Bistro Taste. To odpowiedź na sytuację wywołaną pandemią Covid-19 i nowe oczekiwania gości.

Oferta Bistro Taste. Zdjęcie: FLASH GROUP Błażej Pszczółkowski.
Oferta Bistro Taste. Zdjęcie: FLASH GROUP Błażej Pszczółkowski.
Czas lockdownu i zamknięcia lokali wymusił na restauratorach świadczenie usług na wynos, a po ponownym otwarciu trzeba było skonfrontować się z nowymi oczekiwaniami gości. Okazało się, że ci nie są już tak chętni do spotkań w licznym gronie, stali się bardziej ostrożni, a na jedzenie chcą wydawać mniej i rzadziej. Wiele restauracji musiało na nowo zdefiniować swój sposób działania.

Concordia Taste – restauracja, która do tej pory znana była jako eleganckie, biznesowe miejsce z wykwintnym, autorskim menu, postanowiła odświeżyć swoją ofertę i postawić na bestsellery z ostatnich lat oraz na przepiękny ogródek.
– Zauważyliśmy, że nasi klienci potrzebują więcej luzu – wyjaśnia Ewa Voelkel-Krokowicz, właścicielka restauracji. – Dlatego odświeżyliśmy nasz koncept i postawiliśmy na letnie, lokalne menu w lekkich cenach. W karcie mamy dania, które idealnie nadają się na plenerowe spotkania z przyjaciółmi przy lampce wina czy dobrym drinku.
Menu Bistro Taste to miks kuchni polskiej, azjatyckiej i europejskiej z naciskiem na przystawki, które można zamawiać pojedynczo lub w setach. Jest wśród nich pyra z gzikiem i palony ziemniak, jest tatar na dwa sposoby, podpłomyki z szynką lub z serem ricotta, rosti z kozim serem czy kaszanka na smażonym chlebie. Wśród dań głównych znalazł się burger z szarpaną kaczką i rostbef z palonym kalafiorem. Do tego ogromny wybór win, koktajli i zimnych napojów.
– Chcemy, żeby nasi goście czuli się u nas swobodnie i żeby udzieliła im się wakacyjna atmosfera – podkreśla Ewa Voelkel – Krokowicz. – Mamy nadzieję, że nowy koncept przypadnie wszystkim do gustu i będzie zachęcał do spędzania długich, letnich wieczorów właśnie tu.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej