x

Obiady z automatu. W Carrefourze

Kategoria: Twój biznes - wiedza    13.07.2020

W wybranych ośmiu warszawskich sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience sieć testuje nowy koncept do spółki z firmą Food Point. Chodzi o automaty ... gastronomiczne. Co to takiego?

Automat gastronomiczny w Carrefour Express. Zdjęcie: materiały prasowe.
Automat gastronomiczny w Carrefour Express. Zdjęcie: materiały prasowe.
Są to automaty do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Automat gastronomiczny pozwala na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, przez podgrzanie go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc.
Porcje obiadowe przechowywane są w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a po zakupie szybko podgrzewane – wystarczy 60 sekund. Opakowanie pozwala zjeść obiad na miejscu lub zabrać go ze sobą w podróż – wszystkie niezbędne dodatki i akcesoria znajdują się bowiem wewnątrz opakowania. W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe.
Automaty stanęły w ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience. W tym celu Carrefour nawiązał współpracę z firmą Food Point.
– Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, scan&go czy click&collect spotkały się zarówno z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, jak i zostały docenione przez partnerów we franczyzie – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska.

Test usługi Food Point odbywa się w 8 sklepach w Warszawie:
    Carrefour Express Warszawa, ul. Pory 55-57
    Carrefour Express Warszawa, ul. Ukryty Raj 1
    Carrefour Express Warszawa, ul. Żaryna 2b
    Carrefour Express Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
    Carrefour Express Warszawa, ul. Księcia Janusza 23
    Carrefour Express Warszawa, ul. Nugat 9
    Carrefour Express Warszawa, ul. Smoleńskiego 2
    Carrefour Express Warszawa, ul. Marywilska 62

Autorka tekstu jest dziennikarką portalu handelextra.pl.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Wzrost konsumpcji whisky w Polsce. Czy pandemia zahamuje ten trend?

Czynniki wzrostu to większa otwartość millenialsów i młodszego pokolenia na whisky, popularność butelek o mniejszej pojemności, pojawienie się single maltów w dyskontach spożywczych oraz rosnąca oferta smaków i gatunków.

Polacy szturmują lokale gastronomiczne

Cztery razy w miesiącu je w barach i restauracjach statystyczny Polak po 15. roku życia. Miesięcznie na jedzenie i napoje poza domem wydaje 130 zł. Częściej niż kiedyś decyduje się na zmianę miejsca konsumpcji. To dane z najnowszego raportu "Rynek gastronomiczny w Polsce" przygotowanego przez GfK.

Starbucks rusza z dostawą kawy do domu w całej Polsce

Po ponad trzymiesięcznym programie pilotażowym w pięciu miastach, Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Dostawy realizowane są w kawiarniach Starbucks na terenie całej Polski.

MISJA: BUDAPESZ

Terroir Budapest, które odbyło się 30 października w stolicy Węgier, to druga europejska odsłona kanadyjskiego projektu integrującego lokalne środowiska szefów kuchni, producentów żywności, sommelierów oraz wszelkiej maści aktorów i innowatorów świata kulinarnego.

Marketingowcy najchętniej czytają "Media & Marketing Polska"

Z radością informujemy, że magazyn Media i Marketing Polska (MMP) oraz Serwis Internetowy MMP24 zostały bardzo wysoko ocenione przez wszystkich uczestników rynku reklamowego w badaniu popularności mediów przeprowadzonym przez blogerów ze ScreenLovers.

Jak własna marka piwa wzmacnia wizerunek lokalu gastronomicznego?

A może by tak charakter serwowanych w lokalu potraw podkreślić smakiem piwa rzemieślniczego? To temat do rozważenia dla wszystkich właścicieli restauracji, pizzerii, burgerowni i innych miejsc, w których łączy się jedzenie z piwem.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej