x

Obiady z automatu. W Carrefourze

Kategoria: Twój biznes - wiedza    13.07.2020

W wybranych ośmiu warszawskich sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience sieć testuje nowy koncept do spółki z firmą Food Point. Chodzi o automaty ... gastronomiczne. Co to takiego?

Automat gastronomiczny w Carrefour Express. Zdjęcie: materiały prasowe.
Automat gastronomiczny w Carrefour Express. Zdjęcie: materiały prasowe.
Są to automaty do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Automat gastronomiczny pozwala na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, przez podgrzanie go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc.
Porcje obiadowe przechowywane są w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a po zakupie szybko podgrzewane – wystarczy 60 sekund. Opakowanie pozwala zjeść obiad na miejscu lub zabrać go ze sobą w podróż – wszystkie niezbędne dodatki i akcesoria znajdują się bowiem wewnątrz opakowania. W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe.
Automaty stanęły w ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience. W tym celu Carrefour nawiązał współpracę z firmą Food Point.
– Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, scan&go czy click&collect spotkały się zarówno z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, jak i zostały docenione przez partnerów we franczyzie – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska.

Test usługi Food Point odbywa się w 8 sklepach w Warszawie:
    Carrefour Express Warszawa, ul. Pory 55-57
    Carrefour Express Warszawa, ul. Ukryty Raj 1
    Carrefour Express Warszawa, ul. Żaryna 2b
    Carrefour Express Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
    Carrefour Express Warszawa, ul. Księcia Janusza 23
    Carrefour Express Warszawa, ul. Nugat 9
    Carrefour Express Warszawa, ul. Smoleńskiego 2
    Carrefour Express Warszawa, ul. Marywilska 62

Autorka tekstu jest dziennikarką portalu handelextra.pl.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Gdzie szukać ukrytych pieniędzy

Początek nowego roku to okres podsumowań oraz wyznaczania nowych celów. To także moment na kalkulacje i potencjalne zwiększenie zysku. Co zrobić, by rzeczywiście nasze obroty i zysk wzrosły?

W Green Caffè Nero nic się nie zmarnuje. Sieć dołącza do Too Good To Go

Niesprzedane w danym dniu świeże produkty z kawiarni Green Caffè Nero można kupić w aplikacji Too Good To Go w formie paczek - niespodzianek. Przygotowane na miejscu bagietki, kanapki, ciasta i ciasteczka, a także quiche i sałatki trafią do użytkowników apki.

Z marketingiem czy bez, oto jest pytanie

Czy na pewno powinieneś korzystać z usług agencji marketingowej lub działu marketingu, aby twoja restauracja była bardziej rentowna?

Gastronomia walczy o przetrwanie! Na jaką pomoc państwa może liczyć?

Aż 67 proc. firm branży gastronomicznej oraz eventowej w Polsce całkowicie wstrzymało działalność z powodu pandemii - wynika z ankiety serwisu Briefly. 32 proc. działa w ograniczonym stopniu, oferując jedzenie na wynos lub z dowozem, a jedynie 1-2 proc. funkcjonuje normalnie.

SIEDEM ZMYSŁÓW GASTRONOMII

Restauracja jest jak dobra fotografia - pobudza zmysły. Najlepsze zdjęcia to takie, które pomimo upływu czasu stale zachwycają. Wykonanie dobrego zdjęcia wymaga odpowiedniego wyczucia. Tak samo jest z gastronomią - dopiero powiązanie zmysłów może zaowocować sukcesem.

Uber Eats świętuje 3 urodziny w Polsce

Z okazji swoich 3 urodzin Uber Eats zdradza, jakie dania najbardziej lubią zamawiać z dowozem Polacy i kiedy najczęściej to robią.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej