x

Obiady z automatu. W Carrefourze

Kategoria: Twój biznes - wiedza    13.07.2020

W wybranych ośmiu warszawskich sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience sieć testuje nowy koncept do spółki z firmą Food Point. Chodzi o automaty ... gastronomiczne. Co to takiego?

Automat gastronomiczny w Carrefour Express. Zdjęcie: materiały prasowe.
Automat gastronomiczny w Carrefour Express. Zdjęcie: materiały prasowe.
Są to automaty do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Automat gastronomiczny pozwala na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, przez podgrzanie go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc.
Porcje obiadowe przechowywane są w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a po zakupie szybko podgrzewane – wystarczy 60 sekund. Opakowanie pozwala zjeść obiad na miejscu lub zabrać go ze sobą w podróż – wszystkie niezbędne dodatki i akcesoria znajdują się bowiem wewnątrz opakowania. W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe.
Automaty stanęły w ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience. W tym celu Carrefour nawiązał współpracę z firmą Food Point.
– Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, scan&go czy click&collect spotkały się zarówno z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, jak i zostały docenione przez partnerów we franczyzie – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska.

Test usługi Food Point odbywa się w 8 sklepach w Warszawie:
    Carrefour Express Warszawa, ul. Pory 55-57
    Carrefour Express Warszawa, ul. Ukryty Raj 1
    Carrefour Express Warszawa, ul. Żaryna 2b
    Carrefour Express Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
    Carrefour Express Warszawa, ul. Księcia Janusza 23
    Carrefour Express Warszawa, ul. Nugat 9
    Carrefour Express Warszawa, ul. Smoleńskiego 2
    Carrefour Express Warszawa, ul. Marywilska 62

Autorka tekstu jest dziennikarką portalu handelextra.pl.

Autor tekstu: Ilona Mrozowska

Zobacz także

Zebrania personelu - jak je robić z głową?

W poprzednim artykule cyklu "Sztuka obsługi" opisywaliśmy, dlaczego organizowanie spotkań indywidualnych i regularna ewaluacja pracowników są kluczowe w budowaniu zespołu. W majowym odcinku przyjrzymy się zebraniom grupowym. Jak mogą przysłużyć się do budowania zdrowej organizacji?

Opakowania na wynos

Rynek delivery w Polsce i na świecie ciągle rośnie, w dodatku znacznie szybciej niż wartość całego rynku gastronomicznego. Wraz z tym wzrostem oraz nieustannym poszerzaniem oferty posiłków z dostawą pojawia się coraz więcej pytań o to, w co najlepiej pakować dania na wynos i w dowozach.

Marketing uświadomiony

Prowadzenie działań marketingowych wymaga od restauratorów i producentów mocnego zaangażowania w rynek, obserwacji, świadomości tego, co dzieje się w Polsce i na świecie, bo dzieje się dużo i szybko.

Jakie są perspektywy rozwoju branży delivery?

Zainteresowanie Polaków dostawami jedzenia online dynamicznie rośnie, a pandemia COVID-19 wpłynęła na jeszcze większy wzrost takich zamówień. Czy nowi konsumenci dań z dowozów przekonają się do nich na trwałe? Jak będzie rozwijać się segment delivery?

McDonald's: Skala ma znaczenie

McDonald’s to największy gracz na rynku restauracji sieciowych. Duża skala oznacza odpowiedzialność za środowisko naturalne, w którym firma działa. Z Anną Borys-Karwacką, dyrektor ds. relacji korporacyjnych, rozmawiamy o szczegółach działań na rzecz strategii Scale for Good.

Ekskluzywne spotkanie dla branży HoReCa

200 uczestników na 22 wydarzeniach w 11 miastach - tak można podsumować sykl "Szef dla szefów". Makro Polska nieustannie rozwija program i organizuje kolejne spotkania branżowe.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej