x

Higiena i bezpieczeństwo - nowa oferta Komat

Kategoria: Produkty    11.07.2020

Firma Komat opracowała nową ofertę na produkty sanitarne do dezynfekcji rąk.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
To szeroka gama najwyższej jakości produktów: od dozowników biurkowych po bezdotykowe stacje dezynfekujące. Tak bogata oferta umożliwi dobór urządzenia do potrzeb każdej placówki. Stojaki i dozowniki do płynu do dezynfekcji Komat idealnie sprawdzą się w obiektach użyteczności publicznej.

www.komat.com.pl

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

WOŁOWINA TRUDNA CZY ŁATWA

Wołowina w kuchni polskiej nigdy nie była tak popularna jak obecnie. Jednak podawana jest na zaledwie kilka sposobów. Najczęściej jest to pieczeń, bitki, tatar i szponder jako podstawa do rosołu lub zup.

Branża śliwki kalifornijskiej wprowadza nową markę

Nowa marka śliwek kalifornijskich ma reprezentować wszystko, co decyduje o niepowtarzalności tego produktu: świetne warunki uprawy, wiedzę pokoleń sadowników, perfekcyjny system suszenia oraz najwyższej jakości praktyki rolnicze.

(NIE) SAMYM CHLEBEM... CZYLI O PIECZYWIE W RESTAURACJACH

Choć jest produktem podstawowym, ma niemal nieskończenie wiele odmian. Może być dodatkiem lub istotnym składnikiem wielu dań. Niestety, często restauratorzy o tym zapominają. Co zrobić, by urozmaicić pieczywo oferowane w restauracji?

Chili nitki - nowość w ofercie marki Prymat GastroLine

Chili w formie nitek doskonale sprawdza się przede wszystkim jako element dekoracyjny do potraw. W ciągu kilku sekund nadaje daniom niezwykły efekt wizualny oraz unikalny ostry smak.

SYNERGIA CZŁOWIEKA I TECHNOLOGII

Firma Segafredo Zanetti Poland wprowadziła na rynek nowatorski ekspres ciśnieniowy New 105 Multiboiler. Model 105 Multiboiler charakteryzuje się elegancją, połączona z łatwością użytkowania.

Nasiona żurawiny

Bösch Boden Spies, hamburski specjalista w dziedzinie składników spożywczych, prezentuje nowy produkt, który został wprowadzony tuż przed targami FIE: nasiona żurawiny od Ocean Spray.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej